SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Beach op 31-07-2015 11:34:23 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Racistisch van Zweden dat het slachtoffer niet gestenigd wordt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag een post over Somalische gelukzoekers en wist direct dat die van Beach kwam
http://dailycaller.com/20(...)s-community-service/
Gezellige mensen wel.
Ja alleen je hebt natuurlijk ook 3 mannelijke getuigen nodig dus hij zou dan sowieso geen straf krijgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Racistisch van Zweden dat het slachtoffer niet gestenigd wordt.
Er zit ook niets tussen paar uur schoffelen en stenigen in.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Racistisch van Zweden dat het slachtoffer niet gestenigd wordt.
Lekker wijf, maar geen gymchick.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:33 schreef seto het volgende:
wat een goede OP weer van beach
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb het over een echte gym, corrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys wtf is er met cor aan de hand?
UVT / Leuk tentje Rotterdam eten / eerste date
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Ik zou zeggen: kruip nog eens op Montelly.
Sowieso wat sommige gyms aan inschrijfgeld durven te vragen is te achterlijk voor woorden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef stinkie het volgende:
Administratie en inschrijfkosten betalen om mijn berdijfsfitnessabo om te zetten naar particulier. Ik dacht het niet.
Mooi moment om eens te kijken wat er nog meer in de buurt is.
Dit. Dat je geld vraagt voor een vervangingspasje om de voorkomen dat klapmongolen elke week aan je balie staan, OK, maar de eerste keer alles gratis aub.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Sowieso wat sommige gyms aan inschrijfgeld durven te vragen is te achterlijk voor woorden.
Gegevens noteren een een toeganspasje activeren mag wat mij betreft gratis zijn aangezien je maandelijks al geld achterlaat.
Dit ja. Niet alleen bij gyms, bijna overal waar je een abo afsluit. Inschrijfgeld en administratiekostenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Sowieso wat sommige gyms aan inschrijfgeld durven te vragen is te achterlijk voor woorden.
Gegevens noteren een een toeganspasje activeren mag wat mij betreft gratis zijn aangezien je maandelijks al geld achterlaat.
Wat houdt dit in? Moslimgordijntje?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:32 schreef stinkie het volgende:
Gouda barst van de gyms die zich op de schaamtecultuurjongeren richten.....
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:33 schreef Awesome_ het volgende:
de oude brompotten hebben weer lunchpauze
BjornBörgs tot onder je oksel, grote muil en na het sporten een bontkraag aan.quote:
En wat gaat het worden Gladiator Gym of Flexx in Wadinxveen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef stinkie het volgende:
Administratie en inschrijfkosten betalen om mijn berdijfsfitnessabo om te zetten naar particulier. Ik dacht het niet.
Mooi moment om eens te kijken wat er nog meer in de buurt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |