Zonde, wel zuinig op zijn......zitten er hier nog een beetje leuke mannen en vrouwen eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Full face wel
Mijn body is dan ook niet bijzonder zoals jij wel suggereert over de jouwe
Iedereen hier is leuk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde, wel zuinig op zijn......zitten er hier nog een beetje leuke mannen en vrouwen eigenlijk?
Dat ligt eraan wat je onder leuk schaart. Interessante persoonlijkheden wel jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde, wel zuinig op zijn......zitten er hier nog een beetje leuke mannen en vrouwen eigenlijk?
Je wordt in Thailand ook gewoon vies luiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Net scooter gepakt voor 200 meter. Wat ben ik vies lui zeg.
zeker op zo een eiland. Echt vanaf 8 uur vanochtend niets gedaan buiten zonnen. Eten en jacuzzi en lezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt in Thailand ook gewoon vies luidie hele mentaliteit grijpt je fewoon
Sterke boyquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, ik heb gisteren mijn vloer vervangen met mijn pa, dat is precies wat er gebeurde
Lekker lui leventje ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker op zo een eiland. Echt vanaf 8 uur vanochtend niets gedaan buiten zonnen. Eten en jacuzzi en lezen.
Lekker tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker op zo een eiland. Echt vanaf 8 uur vanochtend niets gedaan buiten zonnen. Eten en jacuzzi en lezen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ama is errug leuk, maar ik denk té leuk voor jou.
In chiang mai 10 2e handsboeken gekocht. Was wel even passen bij nokair met hun 15kgquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker toch
Je e-reader was broke toch?
Damn full moon zonder drankquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In chiang mai 10 2e handsboeken gekocht. Was wel even passen bij nokair met hun 15kg
1 augustus full moon party he. Yolo
Dit wekt mijn interesse als begerenswaardige man zijndequote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ama is errug leuk, maar ik denk té leuk voor jou.
Ik ga ook niet. Vies veel paupers. Gewoon lekker bij huisje chilling.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damn full moon zonder dranksterkte
Iedereen gaat helemaal waus daar
Kijk zo wel. Zit in trein en mobiel bijna leegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga ook niet. Vies veel paupers. Gewoon lekker bij huisje chilling.
Had je gezien hoe rustig strandje was bij ons huisje. Staat in bnw sc
Privé standquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Had je gezien hoe rustig strandje was bij ons huisje. Staat in bnw sc
Bijna wel ja. En 10 restaurants toch aan het strandquote:
grapje toch, hou you doin?quote:
is lekker weer hoorquote:
niks aan mijn fysieke proporties is weinig hoorquote:
Nou.. Tussen je benenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niks aan mijn fysieke proporties is weinig hoor
Wie heb jij gesproken die mijn peen heeft gezien?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. Tussen je benen
Van horen zeggen he van horen zeggen
ik mis hem opeens super ergquote:
Cachet tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie heb jij gesproken die mijn peen heeft gezien?
Ik heb geen seks gehad met cachie hoorquote:
Opgepompte kereltje van 1m50?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niks aan mijn fysieke proporties is weinig hoor
Ook niet een beetje gehelikopterd?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen seks gehad met cachie hoor
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind dat echt lelijk wanneer een man enorm klein is en dan te gespierd.
Enorm klein is sowieso al nietsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Nah, ze had vooral de wasmachine aangezetquote:
Te gespierd is sowieso lelijk. Te mager ook, te dik ook. Alles waar te voor staatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |