Nerd zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Loka hoe kom je op het duistere internet leven dan?
Ik heb toch geen seksquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Keertje proberen toch.
Ik had het wel geweten als ik man was.
Kijk een filmpje over hoe het moet ofzo, of kijk op reddit, wees eens een beetje zelfredzaam.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Die links moet je allemaal registeren
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:25 schreef Fokker101 het volgende:
hey fokkie hoe zoek je die links dan btw
Jij hebt wel seks hou toch opquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan heb je alsnog wel eens 'enerverende avonden' toch.
Het werd even geloofd maar nu is het leuk geweest. Gewoon konijntjes julliequote:
Niet bij deze. Deze heeft alleen drugs en fake paspoortsquote:
Wtf wat zoek je op google dan drugs tor?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet bij deze. Deze heeft alleen drugs en fake paspoorts
Je download Tor. Dan ga je via Tor op internet. Zoek je op je normale browser naar onionsites. Zo heten die. En vervolgens kopieer je de link naar je Torbrowser.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wtf wat zoek je op google dan drugs tor?
Heb het al hahaha zieke nederlandse wiet kweekquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je download Tor. Dan ga je via Tor op internet. Zoek je op je normale browser naar onionsites. Zo heten die. En vervolgens kopieer je de link naar je Torbrowser.
Jezus best wel bruut gewoon een hacker die je kan inhurenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je download Tor. Dan ga je via Tor op internet. Zoek je op je normale browser naar onionsites. Zo heten die. En vervolgens kopieer je de link naar je Torbrowser.
Je wilt niet weten voor wat voor zieke dingen je daar mensen kan inhuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jezus best wel bruut gewoon een hacker die je kan inhuren
Ook Iphones voor 1,00 bitcoins volgens mijquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wilt niet weten voor wat voor zieke dingen je daar mensen kan inhuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |