Dan koop je het via de website van Kruidvat. Waarom via Torquote:
Goedkoper? Geen idee hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan koop je het via de website van Kruidvat. Waarom via Tor
Nee. Je kan niet via normaal internet linken naar Tor-websitesquote:
Ik ook nietquote:
Op die ene site van loka hebben ze me ip nog?!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan koop je het via de website van Kruidvat. Waarom via Tor
Voor als ik 50 ben vast welquote:
Als vrouw moet je gewoon aan de testosteronquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je als vrouw zoiets slikt ...
Klapperende lippen lmfao.
Oh vast wel. Maar nu lukt het zonder ooknogquote:
Jaa lekker behaard en gespierd worden toch!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als vrouw moet je gewoon aan de testosteron
Maar het gaat toch niet per se om lukken, het is ook harder en je kunt vaker achter elkaar enzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh vast wel. Maar nu lukt het zonder ooknog
Mweh, vind beetje aparte kleurcombi maar ik ben dan ook meer van zwartquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Kan groen bij zalmroze? Met een zwarte legging (zo'n panty ding, geen stoffen legging) en een zwart vestje.
Loka hoe kom je op het duistere internet leven dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als vrouw moet je gewoon aan de testosteron
Dat heb je alleen als je diehard maanden achter elkaar inneemt zoals transmannen. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa lekker behaard en gespierd worden toch!
Oh ja, maar lijkt me niet bevorderlijk om dat op jonge leeftijd al te nemenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het gaat toch niet per se om lukken, het is ook harder en je kunt vaker achter elkaar enzo.
Keertje proberen toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, maar lijkt me niet bevorderlijk om dat op jonge leeftijd al te nemen
#yolo, oh en baard in de keelquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb je alleen als je diehard maanden achter elkaar inneemt zoals transmannen. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |