Nee ik bied een luisterend oor voor al hun first world problems, zonder dat ik er een kutopmerking bij plaats.quote:
Saaiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb geen leuke foto's. Helemaal niet als ik dronken ben.
Nou nou.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik bied een luisterend oor voor al hun first world problems, zonder dat ik er een kutopmerking bij plaats.
friendzone jrquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik bied een luisterend oor voor al hun first world problems, zonder dat ik er een kutopmerking bij plaats.
ik heb nog steeds die foto van jou en y's eerste zoen lolquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef richolio het volgende:
Wingding is er niet omdat ze even met mij naar bed is
Nee, was een man in de relaties SC die zijn geld uitgeeft aan keukens voor hoeren. En zich al jaren geld laat aftroggelen op de meest onwaarschijnlijke manieren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, hier was een leuk topic over toch
reageer dan zegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
volgende keer wel iets langer dan een halve minuut volhouden lieverd
Die drunkfail pics, je laat me daaraan denken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Okequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Laat gaan.quote:
Ahw, wat zielig om daar misbruik van te maken... iemand die zo wanhopig isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, was een man in de relaties SC die zijn geld uitgeeft aan keukens voor hoeren. En zich al jaren geld laat aftroggelen op de meest onwaarschijnlijke manieren.
waarom heb je die nogquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog steeds die foto van jou en y's eerste zoen lol
jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom heb je die nog
heb je ook de robot-jan foto?
Ja, helaas zijn er toch veel vrouwen die er wel een slaatje uit willen slaan. Heel sneu.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahw, wat zielig om daar misbruik van te maken... iemand die zo wanhopig is
Waaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, was een man in de relaties SC die zijn geld uitgeeft aan keukens voor hoeren. En zich al jaren geld laat aftroggelen op de meest onwaarschijnlijke manieren.
Dat is nieuw voor mij joh :squote:
Niet wanhopig. Heel autistisch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahw, wat zielig om daar misbruik van te maken... iemand die zo wanhopig is
waarom boeit jou dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Als je er hard op slaat misschien zal het wel gevoelig zijn jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je wist niet dat ik ook een gevoelige kant heb?
[..]
Kom ik niet eens in joh
hoe kom je aan mijn fotoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |