leuk gifje welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
coolvind het wel een leuke opening voor mijn fobo
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Mijn meest recente foto hebben de meeste al wel gezien denk ik:Je mag wel iets blijer kijken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja hij is lichter want hij komt van Instagram. Heb het origineel niet meer.
Oh.
ik heb nog steeds geen antwoord op die vraagquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ìk wil je uit elkaar trekken''
Huh waarom reageert ze niet?
Ach wees blij dat je je eten krijgtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nah daar heeft hij wel een punt. Meeste personeel interesseert het allemaal niets
Dat is voor mijn doen best blijquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag wel iets blijer kijken hoor
Wie heb je nou weer gedmtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen antwoord op die vraag
Ok.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef richolio het volgende:
Wingding is er niet omdat ze even met mij naar bed is
In privé whatsapp gesprekken met meisjes ben ik altijd heel liefquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ìk wil je uit elkaar trekken''
Huh waarom reageert ze niet?
Koop je ook roze keuken voor ze?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In privé whatsapp gesprekken met meisjes ben ik altijd heel lief![]()
Té lief
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Mijn meest recente foto hebben de meeste al wel gezien denk ik:Leuk Ama!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja hij is lichter want hij komt van Instagram. Heb het origineel niet meer.
hosselbaas, geef tipsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef richolio het volgende:
Wingding is er niet omdat ze even met mij naar bed is
Kawaiquote:
Kan sowieso niet echt lachen als ik selfie maak ook hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is voor mijn doen best blijKijk normaal nog serieuzer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |