quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet wanhopig. Heel autistisch.
Hij denkt dat prosituees relaties met hem willen
pluffquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, was een man in de relaties SC die zijn geld uitgeeft aan keukens voor hoeren. En zich al jaren geld laat aftroggelen op de meest onwaarschijnlijke manieren.
Oh is dat Ven1978 ofzo? Zag een topic van hem dat hij op zoek was naar een prostituee en hoopte op een eventuele relatie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet wanhopig. Heel autistisch.
Hij denkt dat prosituees relaties met hem willen
Lekker op vrouwenbilletjes slaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er hard op slaat misschien zal het wel gevoelig zijn ja
Nee. pluffquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh is dat Ven1978 ofzo? Zag een topic van hem dat hij op zoek was naar een prostituee en hoopte op een eventuele relatie.
Daar staat geen foto van haar tussen hoorquote:
wtf..quote:
wtfquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sof dit kan echt niet
eeyyy dit is 3kbquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sof dit kan echt niet
ik sta op geen enkele foto daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft gaygay voor me gemaaktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sof dit kan echt niet
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
Laatste pic van mij is net niet zedig genoeg om openbaar op internet te zetten, heb nog wel een oudere outfitpic met onopgeruimde kamerWild pakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
geen idee, denk als ik terug ben van vakantie pasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof wanneer weer rijnkadesessie?
zet hem op je iphone of je bbquote:
oh waar ga je heen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee, denk als ik terug ben van vakantie pas
Laatste pic van mij is net niet zedig genoeg om openbaar op internet te zetten, heb nog wel een oudere outfitpic met onopgeruimde kamerZou rokje omhoog schuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Een foto van tumblr en een paar paints.quote:
RetRy32quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer
Allemaal van die JNG figuren zeker
italiequote:
verder ken ik hem nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zet hem op je iphone of je bb
dat is een 3kb meisjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer
Allemaal van die JNG figuren zeker
Laatste pic van mij is net niet zedig genoeg om openbaar op internet te zetten, heb nog wel een oudere outfitpic met onopgeruimde kamerWat een leuke muur btw, viel me gelijk op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe die danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had juist deze gekozen omdat de nieuwe foto nog minder gekleed was
"Papa geeft me geld om te shoppen in de stad, want wij zijn shoppen nooit zat"quote:
allemaal complimentjes hier wowquote:
Zaadvragende vmbo-sletjes die proberen te rappenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat 3kb is
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja he, hij heeft ook lichtjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat een leuke muur btw, viel me gelijk op!
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste pic van mij is net niet zedig genoeg om openbaar op internet te zetten, heb nog wel een oudere outfitpic met onopgeruimde kamermooie dikke harenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je doet zelf ook vmboquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaadvragende vmbo-sletjes die proberen te rappen
Oh jij bent er ook weerquote:
Echt mooi!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja he, hij heeft ook lichtjes.
[ afbeelding ]
ik ben lief jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
allemaal complimentjes hier wow
Ja, toen ik nog regelmatig aan het psychedelisch genot zat werd ik erg impulsief creatief met mijn omgevingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt mooi!heb je dat zelf gemaakt ?
kijk gewoon het filmpjequote:
het is te merken. Iedereen hier ineensquote:
okquote:
je lijkt ook echt op zo'n jufquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog regelmatig aan het psychedelisch genot zat werd ik erg impulsief creatief met mijn omgeving
Mkay, drugs are bad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog regelmatig aan het psychedelisch genot zat werd ik erg impulsief creatief met mijn omgeving
ben jij hier ook voor kwaiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is te merken. Iedereen hier ineens
doe een wc papier er in ik zweer helptquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn bier is doodgeslagen godverdomme
nee voor sof natuurlijk. Dat is al tijden bekend toch?quote:
Oh ik las op de een of andere manier broerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn bier is doodgeslagen godverdomme
Komt door mij.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is te merken. Iedereen hier ineens
Zo zeg hallo, onbewuste gevoelens allesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik las op de een of andere manier broer
Daar heb ik een broertje dood aanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sof is voor elan hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee voor sof natuurlijk. Dat is al tijden bekend toch?
Ja soms welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga niet hosselen op fok, krijg je problemen van
Nooquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo zeg hallo, onbewuste gevoelens alles
kan gebeuren hoor fok it he fokkiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt hansquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ook. Jij bent hier dus voor haar? Gotcha
ja maar ik ben niet van plan haar te hosselen hoor. Been there, tried thatquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga niet hosselen op fok, krijg je problemen van
ach je hebt haar vriendin gehosseldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet van plan haar te hosselen hoor. Been there, tried that
en fok-soa's verspreidquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
volgens mij zijn er al echt wel fok babys geboren
Kijk maar in OUD, staan wel cuties tussen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Jupquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Vervelend overstap-station, dat Utrecht centraalquote:
Nou nee, sof heeft ons gewoon bij elkaar gezet en gezorgd dat we aan de drank gingenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ach je hebt haar vriendin gehosseld
slaap lekkerquote:
Ja daar ben ik een van.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |