Een Nigeriaan van Olympiakos, op huurbasisquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben Messi weten te strikken?
Corona.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Ziyech, Gutierrez, Tapia hebben ze wel leuke spelertjes
Wel te weinig natuurlijk
met alleen Ziyech en een aidsspits kom je nergens.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Met fatsoenlijk voetbal hadden ze nooit 10e geëindigd.
Is hij GROOT en STERK?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een Nigeriaan van Olympiakos, op huurbasis
Oohja natuurlijk was ik vergetenquote:
Hij is volgens FC Twente snel, sterk, technisch vaardig en koelbloedig. Topspits lijkt me dat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij GROOT en STERK?
Dan komt Gijpie wel aan zijn trekken dit jaar
Qua materiaal hadden ze echt wel 6e ofzo moeten eindigenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met alleen Ziyech en een aidsspits kom je nergens.
Felipe Gutierrezquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met alleen Ziyech en een aidsspits kom je nergens.
Ook met 6 punten aftrek?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua materiaal hadden ze echt wel 6e ofzo moeten eindigen
Dat klinkt meer als een spits voor Real Madridquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij is volgens FC Twente snel, sterk, technisch vaardig en koelbloedig. Topspits lijkt me dat.
Gutierrez was een jaar lang blessa he?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Felipe Gutierrez
Hakim Ziyech
Renato Tapia.
Ik ben eerlijk en ik zeg dat dit momenteel een beter middenveld is dan Toornstra - Vejinovic - El Ahmadi.
Ja, maar klasse verlies je niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gutierrez was een jaar lang blessa he?
Als je Immers bij Feyenoord zet dan weet ik wel voor welk middenveld ik kies.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Felipe Gutierrez
Hakim Ziyech
Renato Tapia.
Ik ben eerlijk en ik zeg dat dit momenteel een beter middenveld is dan Toornstra - Vejinovic - El Ahmadi.
Die Kyle Ebecilio vond ik ook best aardig in zijn eerste seizoen bij Twente.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Felipe Gutierrez
Hakim Ziyech
Renato Tapia.
Vejinovic als zes en dan Toornstra en El Ahmadi ervoor. Ik weet niet wie dat briljante faalidee verzonnen heeft.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je Immers bij Feyenoord zet dan weet ik wel voor welk middenveld ik kies.
El Ahmadi gaat voor de goals zorgen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vejinovic als zes en dan Toornstra en El Ahmadi ervoor. Ik weet niet wie dat briljante faalidee verzonnen heeft.
Topcoach Giovanni van Bronckhorstquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vejinovic als zes en dan Toornstra en El Ahmadi ervoor. Ik weet niet wie dat briljante faalidee verzonnen heeft.
Wanneer is de Fruitschaal eigenlijk?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je wilt lachen om Feyenoord: zaterdag spelen ze live op FOX tegen Olympiakos.
Maar liefhebbers kiezen voor super cup DUITSLAND.
Zondag.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is de Fruitschaal eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |