Johan Derksen is fan van Hayequote:Op donderdag 30 juli 2015 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dos Santos vind ik ook echt matig trouens. En Haye is ook echt slecht.
Alkmaar Zaanstad was het toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
En het trainingscomplex nu in Zaanstad, dat werkt ook niet echt natuurlijk.
Vaak in de zee in Florida gezwommen zeker?quote:
7-0.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:06 schreef tompsv18 het volgende:
Southampton - Stekelenburg, Cédric, Fonte, Yoshida, Targett, Wanyama, Clasie, S. Davis, Tadić, Mané, Pellè
Tja die moet AZ goed laten lijken natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die commentator brabbelde er net over.
Beetje middelmaat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens vind ik deze commentator echt de typische commentator voor saaie Eredivisie potjes.
Echt een kutstem
Ook niet heel bijzonder allemaal hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:06 schreef tompsv18 het volgende:
Southampton - Stekelenburg, Cédric, Fonte, Yoshida, Targett, Wanyama, Clasie, S. Davis, Tadić, Mané, Pellè
Ik vond dit meer een duel voor Evert ten Napelquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje middelmaat.
En daarom beter dan de commentatoren die echt kut zijn.
daar ligt het niet aan, de spelersgroep is gewoon kutquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar nog steeds Alfred Schreuder.
Met Ziyech, Gutierrez, Tapia hebben ze wel leuke spelertjesquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar ligt het niet aan, de spelersgroep is gewoon kut
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar ligt het niet aan, de spelersgroep is gewoon kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |