Maar in seizoen 6 en 7 is het niveau ineens erg omhooggegaan. Ik denk mede omdat ze nu een groter budget (en hogere kijkcijfers) hebben (geen DS9 meer).
Een nadeel: Seven is niet zo knap meer als eerst (maar voor 33 ofzo ziet ze er toch nog erg goed uit)
Jammer dat Voyager nu op maandag is en niet in het weekend.
quote:Ik vond DS9 ook niks, maar toen ie een paar jaar terug elke dag kwam (s'ochtends op SBS6 geloof ik) vond ik het steeds beter worden. Ze hadden tch wel goede verhalen en het werd steeds beter.
Op 04 november 2000 23:38 schreef Meneer_Aart het volgende:
Voyager is beter dan DS9... hoewel ze in het begin supermatig acteerden is het nu de naam Star Trek waardig. In tegenstelling tot Deep Space Nine, en zeker in tegenstelling tot de gerestylede DS9. Met allerlei politieke ontwikkelingen alleen voor de kijkcijfers. Oeps ik ga off-topic.Jammer dat Voyager nu op maandag is en niet in het weekend.
Voyager heb ik eigenlijk altjd leuk gevonden. Zo weet ik dat veel trekkies het een slechte serie vinden, maar ik vind het juist een erg goede serie. Alleen ben ik het wel eens dat de laatste paar afleveringen niet zo heel erg goed zijn... jammer.. ik heb namelijk best wel een hekel aan die holodeck afleveringen.. die kunnen me echt niet boeien. Maar binnenkort wordt het weer beter. Ik geloof dat Murdoch.. ehhh.. Barclay weer mee gaat doen in een afl en dat zelfs later Kes weer terug een keer komt.
Seven.. hmm.. vind het nog steeds een lekker ding.. 33 zei je? Ach... maakt het uit.. Maar idd de Doctor is ook één van mijn favoriete karakters...
quote:je had het op BBC moeten volgen, die zijn nu gestopt bij het einde van seizoen 6
Op 04 november 2000 23:56 schreef Xhorder het volgende:
Ik vond DS9 ook niks, maar toen ie een paar jaar terug elke dag kwam (s'ochtends op SBS6 geloof ik) vond ik het steeds beter worden. Ze hadden tch wel goede verhalen en het werd steeds beter.
en ik hoop dat ze snel het laatste seizoen ook gaan uitzenden
ja, DS9 was de eerste 3 seizoenen wat magertjes, maar als Worf erbij komt (Seizoen 4) wordt het stukken beter
quote:Barclay komt inderdaad terug, over een paar afleveringen zelfs, duurt niet zolang meer
Voyager heb ik eigenlijk altjd leuk gevonden. Zo weet ik dat veel trekkies het een slechte serie vinden, maar ik vind het juist een erg goede serie. Alleen ben ik het wel eens dat de laatste paar afleveringen niet zo heel erg goed zijn... jammer.. ik heb namelijk best wel een hekel aan die holodeck afleveringen.. die kunnen me echt niet boeien. Maar binnenkort wordt het weer beter. Ik geloof dat Murdoch.. ehhh.. Barclay weer mee gaat doen in een afl en dat zelfs later Kes weer terug een keer komt.
En dan Unimatrix Zero, kan niet wachten
Ik heb trouwens nog nooit een aflevering van Voyager gemist
DS9 was eerst erg slecht, leek teveel op een soap, maar dankzij de Dominion War is het sterk verbeterd. Fantastische SFX met die ruimtegevechten, die helaas wel wat kort duurden, ik kan er wel uren naar kijken. Worf erin schrijven was een sterke zet. En ik vond vooral Ezri Dax, gespeeld door Nicole deBoer, een schatje al voegde ze weinig toe aan de al sterke cast.
quote:Ik heb ze ook nog allemaal gezien. Hééél misschien 1 of 2 gemist ooit, maar misschien heb ik die dan later in de herhalingen weer terug gezien.
Op 05 november 2000 00:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Barclay komt inderdaad terug, over een paar afleveringen zelfs, duurt niet zolang meer
Gaat weer over Pathfinder, volgens mij speelt Troi dan ook weer mee
en Kes klopt ook, ook dit seizoen nog (en dat zijn iets van 7 afleveringen nog ofzo)En dan Unimatrix Zero, kan niet wachten
Ik heb trouwens nog nooit een aflevering van Voyager gemist
Over DS9.. Ja, ik had het eens moeten volgen. Het zal wel herhaald gaan worden (ooit) net als TNG die nu elke dag komt. En inderdaad, de afleveringen die ik met Worf heb gezien zijn erg cool (in DS9)... hij was ook altijd wel mijn favoriete karakter. Ik geloof dat de herhalingen die ik destijds had gezien t/m The Dominion gingen. Dus einde seizoen drie ofzo... Toen begon het net leuk te worden ja.
Binnenkort weer The BorgQueen? Cool! En er gaat ook wat gebeuren met die Borgteens die ze hebben meegenomen. Wel leuk dat ze nu dit soort elementen erin zetten. De Borgteens en Barclay en Troi die eens in de zoveel tijd weer terug komen. Ben echt benieuwd hoe ze thuis komen.. maar dat duurt nog effe..
quote:zolang duurt het niet meer hoor
Op 05 november 2000 12:17 schreef Xhorder het volgende:Ben echt benieuwd hoe ze thuis komen.. maar dat duurt nog effe..
quote:Ja weet ik... Toch duurt het wel eventjes natuurlijk..
Op 05 november 2000 14:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
zolang duurt het niet meer hoor
we zijn nu bijna aan het einde van seizoen 6 en seizoen 7 is het laatste seizoen
quote:aangezien Picard, Riker, O'Brien, Worf, Q en Tuvok in DS9 voorkwamen (om maar niet te spreken van 'Trial and Tribbleations' met de hele crew van Kirk
Op 05 november 2000 18:14 schreef Xhorder het volgende:
Ja weet ik... Toch duurt het wel eventjes natuurlijk..Jammer dat ze dan thuis zijn en ze met de serie stoppen.. Misschien zien we ze nog wel eens in een volgende serie voorbij komen...
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 05-11-2000 18:58]
quote:Hey.. je bent Laforge vergeten. Ik geloof dat de afl Ice Planet heette waar ie in voorkwam.. Als captain van een schip. Maar ze zullen gelukkig dus nog wel eens voorbij vliegen... mooi!
Op 05 november 2000 18:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en Q, Riker, Troi, Sulu en Barclay in Voyager (en dan vergeet ik Caretaker, die in het begin op DS9 afspeelt, maar ik weet niet meer wie van de DS9 crew in beeld komen) mag je er wel vanuit gaan dat er nog meer crossovers komen
quote:En de acteur die Tom Paris speelde, die kwam ook in NG voor als broekie op de academy, maar wel als ander persoon, ik weet niet of dat ook telt.
Op 06 november 2000 19:29 schreef Xhorder het volgende:
Hey.. je bent Laforge vergeten.
quote:nee, niet echt, dan kan je Majel Barett (Number One in The Cage TOS, Lwaxana Troi, Computer Voice) ook metellen
Op 07 november 2000 00:28 schreef Seestar het volgende:
En de acteur die Tom Paris speelde, die kwam ook in NG voor als broekie op de academy, maar wel als ander persoon, ik weet niet of dat ook telt.
quote:Ja.. die heb ik ook gezien, als de Enterprise ergens aangemeerd staat voor onderhoud. Ook was er laatst een aflevering waar ze het over ene Janeway hadden in TNG.. alleen was die nog kadet geloof ik... Tuvok kwam later trouwens nog eens terug als bijrol.. Alleen niet als Tuvok natuurlijk..
Op 07 november 2000 00:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar het klopt wel, dat was Robert Duncan McNeill in TNG
Tim Russ (Tuvok) speelt ook nog in TNG, als crimineel ergens, maar dan zonder puntoortjes
quote:klopt, maar dat eerste had ik al genoemd
Op 11 november 2000 14:46 schreef Meneer_Aart het volgende:
Tuvok komt ook voor in DS9, in het alternatieve universum waarin de mensen onderdrukt worden (hij is dan een rebel geloof ik). En hij speelt in een DS9-aflevering ook een Klingon. En hij komt voor in Star Trek Generations, op de Enterprise B. Maar dat kan verklaard worden, want Tuvok is al 180 jaar oud of zo, en dient al vrij lang de Federatie.
Wat een verspilling van m'n tijd. Ze kunnen met al die holodeckavonturen een eigen serie beginnen.
quote:RTL5, gezien ja, seizoen 6 is daar net begonnen nu
Op 12 november 2000 23:24 schreef MuadDib het volgende:
Op dit moment is Deep Space 9 vele malen spannender dan Voyager. De Federatie in oorlog met de Dominion/Cardassia-alliantie. Als dat maar goed gaat komen!!!!!!!
maar dat zijn oude afleveringen voor mij
BBC heeft die allang uitgezonden
ik moet alleen het laatste seizoen nog zien
quote:Af en toe keek ik wel een aflevering maar ik volgde DS9 eigenlijk nooit omdat ik er in het begin er dus niks aan vond. Daardoor keek ik ook niet naar BBC (Voyager heb ik in het begin wel een behoorlijke tijd via de BBC gevolgd).
Op 12 november 2000 23:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
RTL5, gezien ja, seizoen 6 is daar net begonnen numaar dat zijn oude afleveringen voor mij
BBC heeft die allang uitgezondenik moet alleen het laatste seizoen nog zien
Als dat het geval is blijf ik even kijken.
En on-topic: Star Trek: Voyager moet vrijdag omdat ik maandag Angel al moet tapen, dinsdag Charmed, woensdag Roswell en Dawson's Creek, donderdag the X-filesen Buffy op BBC, zaterdag kijk ik alle banden al af en zondag Buffy the vampire slayer, Nikita en Friends.
TERUG NAAR VRIJDAG MET DAT SCHIP!!
quote:
Op 13 november 2000 00:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
nee, je hebt 2 hele goeie seizoenen gemist (4 en 5)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |