Was op 4 km van je dorp, G.quote:
Pas je op voor de drempels?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet nodig, mijn scootmobiel kan ook binnen
M'n moeder wilde boodschappen doen in een van onze buurlanden (deze censuur tho) maar had geen zin om te rijden, dus datquote:
Tja, dan is Limburg toch wel het dichtste bij idd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
M'n moeder wilde boodschappen doen in een van onze buurlanden (deze censuur tho) maar had geen zin om te rijden, dus dat.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, dan is Limburg toch wel het dichtste bij idd.
Kan niet wachten tot het officieel buitenland isquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, dan is Limburg toch wel het dichtste bij idd.
Etto ook niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het officieel buitenland is
quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen
Ik ben hier sinds 3 jaar misschien 10x geweest. Chai heef mij alleen over grappige dingen verteld.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met dat verhaal? toch aardig oldskool..
Ik heb ook echt totaal niets met die 'humor' en filmpjes. Snap niet waarom hij zo geweldig is.quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook echt totaal niets met die 'humor' en filmpjes. Snap niet waarom hij zo geweldig is.
Pleb jij spreekt niet eens Limburgs, verhuis!quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als jij dan optyft vind ik het best.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Pleb jij spreekt niet eens Limburgs, verhuis!
ben jij een bug chaser?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Cutie, ik vind op hem na alle humor uit Tilburg geweldig. Sorry.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet geweldig.
En om het te snappen moet je uit Tilburg komen.
uh okéquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet geweldig.
En om het te snappen moet je uit Tilburg komen.
Dat is juist een pluspunt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh, ik niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cutie, ik vind op hem na alle humor uit Tilburg geweldig. Sorry.
quote:
Oh, FL is jouw boy, kwartje valt nu pas. Hij heeft goede muzieksmaak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |