Probeer nou niet mee te doen niels, want als je gedist wordt ga je altijd meteen janken, geen lol aan met jou, flikker opquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
De pot die de ketel verwijt dat 'ie zwart ziet.
Van WCH kan ik een hoop hebben, het is allemaal niet zo serieus.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
De pot die de ketel verwijt dat 'ie zwart ziet.
dacht dat de russen het waren maar schijnbaar zijn de afrikanen geen haar beterquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:35 schreef niels0 het volgende:
Wrakstukken van de MH370, het verdwenen toestel, niet die neergeschoten, zijn mogelijkerwijze gevonden ten oosten van Afrika.
Afrikanen hebben wel heel ander haarquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dacht dat de russen het waren maar schijnbaar zijn de afrikanen geen haar beter
Aan het uitrekenen of je uitkomt met 1 krat bier tot morgenochtend?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:38 schreef niels0 het volgende:
Sorry. Even wat andere dingen aan m'n hoofd. Anders zou ik zeker inhoudelijk reageren.
even met z'n moeder bellen wordt 'ie weer helemaal rustigquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Aan het uitrekenen of je uitkomt met 1 krat bier tot morgenochtend?
DM openbaring en userfoto's posten. dubbele TRquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, pic van tante cholo gekregen in DM
Ja Remqoquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
DM openbaring en userfoto's posten. dubbele TR
fapje gezetquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
Hey McGquote:
Ik zoek het weerbericht van vanavond zelf wel even op dan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:38 schreef niels0 het volgende:
Sorry. Even wat andere dingen aan m'n hoofd. Anders zou ik zeker inhoudelijk reageren.
DM openbaring, aiaiai.... dat wordt een banquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik gewoon op 450 hangenquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DM openbaring, aiaiai.... dat wordt een ban
vieze hangouderen ook tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga ik gewoon op 450 hangen
Doe maar niet. Breekt af met jouw gewicht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga ik gewoon op 450 hangen
Oh, in dat geval merk ik ook nog even op een niet al te subtiele manier op dat je kaal bent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel ja joh, kwets me maar he... geeft niks hoor... ik heb toch geen gevoel
quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Breekt af met jouw gewicht.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, in dat geval merk ik ook nog even op een niet al te subtiele manier op dat je kaal bent.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:15 schreef Remqo het volgende:
Bejaarde mensen pesten is niet zo leuk he, daar worden ze zo onzeker van
Heb je al een rollator aangeschaft?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]straks val ik en breek ik mijn heup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |