Geen idee. Zij zegt maar links en rechts en ik rij wel en zie wel waar wel uitkomenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waar dan? Ik ben wel eens daarheen gekard. Gelijk jerrycans mee voor benzine voor de motoren.
die man is echt een mongoolquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Adje
Die keer dat ie bijna in frikandellen stikte
Op zaterdag stappenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:35 schreef RockNijntje het volgende:
Zaterdag weer rotte Stratumseindse kroketten en frikadellen eten
Is lastig plannen met tien man als het binnen een vakantie van iemands ouders moet.quote:
Welke kroeg gaan jullie meestal heen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is lastig plannen met tien man als het binnen een vakantie van iemands ouders moet.
Gewoon rondlopen en kijken waar een beetje decents zijn en daar dan naar binnengaan. Zijn meestal wel gewoon de kwaliteitstenten, alhoewel we laatst voor de grap dus Costa binnengingen om er vijf minuten te kloten maar er zo dronken werden dat we niets anders meer gezien hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Welke kroeg gaan jullie meestal heen?
Ait. Ik ga urbexen met een FOK!ster. Romantische overnachting staat gepland in Chateau Noisy (Miranda). Foto's van dit 5 sterren etablissement mogen jullie zelf even zoeken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon rondlopen en kijken waar een beetje decents zijn en daar dan naar binnengaan. Zijn meestal wel gewoon de kwaliteitstenten, alhoewel we laatst voor de grap dus Costa binnengingen om er vijf minuten te kloten maar er zo dronken werden dat we niets anders meer gezien hebben. Ben benieuwd waar we zaterdag eindigen
.
Oehquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ait. Ik ga urbexen met een FOK!ster. Romantische overnachting staat gepland in Chateau Noisy (Miranda). Foto's van dit 5 sterren etablissement mogen jullie zelf even zoeken.
Nice nice.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ait. Ik ga urbexen met een FOK!ster. Romantische overnachting staat gepland in Chateau Noisy (Miranda). Foto's van dit 5 sterren etablissement mogen jullie zelf even zoeken.
geen zin ofzoietsquote:
Dat heeft hij zelf bedacht want ''we're gonna make it noisy''quote:
Wtf is urbexen en welke fokker gr grquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf bedacht want ''we're gonna make it noisy''
Nick met een pruik op, foto's maken van vervallen panden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf is urbexen en welke fokker gr gr
dit niet wetenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Urbexen is het bezoeken van verlaten gebouwen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik veel wie Amoeba allemaal date naast Nick.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik veel wie Amoeba allemaal date naast Nick.
Nick, Nicky, Nickita, Nickj0n en nog wat random ''mokkels''.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik veel wie Amoeba allemaal date naast Nick.
Watquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
MoebsManBoobs en NickNeedsADick sitting in a urbex housey, sixty nine o m g
Quote voor het nageslachtquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
MoebsManBoobs en NickNeedsADick sitting in a urbex housey, sixty nine o m g
"Stond net in een woonwijk te dansen met bloed stromend uit mijn ogen"quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Waar blijft die auto dan moebs???"
-Ja soz, er was een omleiding.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Stond net in een woonwijk te dansen met bloed stromend uit mijn ogen"
Freak maakt zich zorgen om jullie relatiestatus en moet dat regelmatig vermelden, dat is de enige reden waarom ik er van weet hoor. Is nog geen fokwide roddel.quote:
waarom ga jij meteen weer grrquote:
https://www.google.nl/url(...)wG0s8XJXtp0_IRsLxFBwquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Stond net in een woonwijk te dansen met bloed stromend uit mijn ogen"
Redirect Noticequote:Op donderdag 30 juli 2015 03:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)wG0s8XJXtp0_IRsLxFBw
Okay manquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Freak maakt zich zorgen om jullie relatiestatus en moet dat regelmatig vermelden, dat is de enige reden waarom ik er van weet hoor. Is nog geen fokwide roddel.
FL is een schatjequote:
Nogal. De ONZ SC is zijn zorgenkindjequote:
Didn't think soquote:
Watquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nogal. De ONZ SC is zijn zorgenkindje.
lol heeft pharrell al zijn eigen gimma?quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
Timbaland was vroeger wat nu Pharrell is
Ja, jij dacht dat MoeMoe hier de allmother was maar nee.. FL is the AllFather, de Odin van de SC. He shall protect this realmquote:
Gimma? Is dat een sportschool waar je ook meteen powertools kan kopen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol heeft pharrell al zijn eigen gimma?
Ik ben de nummer 1 poster van deze sc hoor ;squote:Op donderdag 30 juli 2015 03:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, jij dacht dat MoeMoe hier de allmother was maar nee.. FL is the AllFather, de Odin van de SC. He shall protect this realm
gimma gamequote:Op donderdag 30 juli 2015 03:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gimma? Is dat een sportschool waar je ook meteen powertools kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |