SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
heeft ajax tattooquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Iedereen gunde het hem, maar hij kon er niks van. Al was hij beter dan Sigthorsson.![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nantes heeft voor naast Sigthorsson ook de winnaar van de Fallon d'Floor binnengehaald.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Moisander mis ik ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Sigthorsson gesproken, die mis je net als Ricca Rhijn echt totaal niet.Oh.![]()
Suk zei laatst nog in interview dat hij beter wil worden en ooit nog wil terugkeren.quote:
Comeback over paar seizoenen van het topschuttersduo Suarez en SukOh.![]()
Pantelic als spitsentrainerquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suk zei laatst nog in interview dat hij beter wil worden en ooit nog wil terugkeren.
Comeback over paar seizoenen van het topschuttersduo Suarez en Suk![]()
![]()
morgen zijn debuut als hij basis staan tenminste.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander en Sigthorsson, twee torren in een klap verwijderd.![]()
Ah ja, volgens mij konden ze nog Vitesse loten in de EL.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
morgen zijn debuut als hij basis staan tenminste.![]()
Klopt. Dan had Sked nu stoned in mijn geboorte stad gezetenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, volgens mij konden ze nog Vitesse loten in de EL.![]()
![]()
Je zou bijna vergeten dat onze Deense junk nog onder contract staatquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander en Sigthorsson, twee torren in een klap verwijderd.Oh.![]()
Pantelic wordt ooit de voorzitter van Ajax.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pantelic als spitsentrainerOh.![]()
Met z'n ieniemienieknotje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat onze Deense junk nog onder contract staat
https://instagram.com/p/5PiuDazhzT/![]()
En dan tien jaar na zijn vertrek blijkt dat hij corrupt is. Mooi man.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pantelic wordt ooit de voorzitter van Ajax.![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nantes heeft voor naast Sigthorsson ook de winnaar van de Fallon d'Floor binnengehaald.
[ afbeelding ]
http://gfycat.com/GrandioseDamagedDodo![]()
Gewoon in een inrichting stoppen. Criminele actie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:34 schreef Class het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://gfycat.com/GrandioseDamagedDodo![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met z'n ieniemienieknotje.
https://instagram.com/p/5PiuDazhzT/
In zijn vrije tijd is hij vikingOh.![]()
Ondertussen heeft hij wel een Ajax elftal neergezet dat 4x op rij de CL heeft gewonnenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan tien jaar na zijn vertrek blijkt dat hij corrupt is. Mooi man.Oh.![]()
Ik vraag me af of hij nog weggaat tijdens deze periode.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In zijn vrije tijd is hij viking![]()
Niet fokken met Vikingsquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In zijn vrije tijd is hij viking![]()
![]()
Ik mag hopen van wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij nog weggaat tijdens deze periode.
Net als van der Hoorn en Duarte weg moeten.Oh.![]()
Van der Hoorn mag toch niet weg, volgens mij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel.
Net als van der Hoorn en Duarte weg moeten.
Bij Lerin begint het wel iets te lang te duren.![]()
neem jij duarte maar mee naar almeloquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel.
Net als van der Hoorn en Duarte weg moeten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: