Doen! Echt een hele toffe stad en veel leuke plekjes voor een drankje.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeeh Rotterdam. Ik overweeg te verhuizen naar Rotterdam.
Ja in Amsterdam dus, maar ik dacht mensen uit Amstelveen mogen ook meedoenquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag in Amsterdam ook? Omgeving wordt een beetje lastig. Tenzij je alles buiten de ring bedoelt. Al wordt het ook dan lastig geloof ik.
Uilenstede campus, heuj! (nee, daar woon ik niet)quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:02 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam dus, maar ik dacht mensen uit Amstelveen mogen ook meedoen
Ja. Al heb ik het ook een beetje met Den Haag en dan ook dichtbij het strand. Maar volgende week roep ik weer Haarlem. Dit is dus de reden dat ik nog woon waar ik woonquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doen! Echt een hele toffe stad en veel leuke plekjes voor een drankje.
Lief wel dat je ook aan mensen uit Amstelveen denkt.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:02 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam dus, maar ik dacht mensen uit Amstelveen mogen ook meedoen
ik rij morgen weer langs Amsterdamquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag in Amsterdam ook? Omgeving wordt een beetje lastig. Tenzij je alles buiten de ring bedoelt. Al wordt het ook dan lastig geloof ik.
Ik woon praktisch bovenop iemand, shit! jij zit ook niet ver.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps) #4
leeell, kijk hier eens![]()
Rij met een grote boog eromheen, dan maak je de grootste kans dat de aantrekkingskracht van de stad niet goed genoeg werkt en dat je nog naar huis wil.quote:
He Furdi! Ben je hierheen gechartered door Appel ?quote:
is de A10 groot genoeg?quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rij met een grote boog eromheen, dan maak je de grootste kans dat de aantrekkingskracht van de stad niet goed genoeg werkt en dat je nog naar huis wil.
Altijd leukquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:07 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik woon praktisch bovenop iemand, shit! jij zit ook niet ver.
Gewoon rechts houden of links. Afhankelijk van waar je komt.quote:
Zoetermeer naar Almerequote:Op zondag 12 augustus 2018 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon rechts houden of links. Afhankelijk van waar je komt.
Laat ze maar toeteren, er rijden genoeg debielen
quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Al heb ik het ook een beetje met Den Haag en dan ook dichtbij het strand. Maar volgende week roep ik weer Haarlem. Dit is dus de reden dat ik nog woon waar ik woon
Sst, niet verklappen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:09 schreef leeell het volgende:
[..]
He Furdi! Ben je hierheen gechartered door Appel ?
Gouda. Naatje pls.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ga in Gouda wonen flips, kan je overal echt zeer gemakkelijk komen, vandaag dus nog naar Den Haag geweest en kom ook vrij gemakkelijk weer in mn eigen stekkie
quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij woont gewoon in mijn huis, potjandikkie.
ja, ze dwong me iets te posten....quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:09 schreef leeell het volgende:
[..]
He Furdi! Ben je hierheen gechartered door Appel ?
Altijd die mannen die ongevraagd overal opduiken. Bah bah. Jammer dat daar geen anti spray voor is. Je hebt anti muggen spray anti roos anti weet ik veel. Maar geen anti mannen in mijn huis laten wonen sprayquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij woont gewoon in mijn huis, potjandikkie.
zij woont in mijn huis.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:17 schreef leeell het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Wat leuk!!
Ik dwing je alleen om mijn koekjes te eten. Niet liegen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja, ze dwong me iets te posten....
Dat noemen ze pepper sprayquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd die mannen die ongevraagd overal opduiken. Bah bah. Jammer dat daar geen anti spray voor is. Je hebt anti muggen spray anti roos anti weet ik veel. Maar geen anti mannen in mijn huis laten wonen spray
Ohjee, nu heb je problemenquote:
Sterker nog, ik ben zijn anti muggenspray. Heb er vandaag 10 geteld en meneer heeft er géén. Leven is zo oneerlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd die mannen die ongevraagd overal opduiken. Bah bah. Jammer dat daar geen anti spray voor is. Je hebt anti muggen spray anti roos anti weet ik veel. Maar geen anti mannen in mijn huis laten wonen spray
Dat weet ik toch nietquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gouda. Naatje pls.
Ik ga toch ook niet in Amsterdam West wonen
En allemaal dankzij FOK!quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:18 schreef Flippiee het volgende:
Grapje, super leuk Appeltjes en Furdi
Omg.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben zijn anti muggenspray. Heb er vandaag 10 geteld en meneer heeft er géén. Leven is zo oneerlijk.
En hij eet alle chocola op.
Jij nog geen last van opduikende mannen, Flipsebips?
Ach. Zo zijn er wel meerquote:
Sowieso West. Mensen die niet.quote:
ook in andere hoeken van Fok zat stelletjesquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach. Zo zijn er wel meerMono en Moira. Intronic en Unfuckingtitled (dacht ik dat de username was) En dan zitten er nog een paar in klb die samen zijn en kan zo nog wel even doorgaan
[..]
Sowieso West. Mensen die niet.
Roeping gemist als datingsitequote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook in andere hoeken van Fok zat stelletjes
Ik veeg al de hele tijd Flips haar naam naar rechts op mn scherm, maar er gebeurt niks.quote:
Ik moet het er maar mee doen, vrees ik. Gelukkig is ie ook wel lief.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg.Wat gemeen van hem. Zou het niet pikken maar wil ook niet stoken
Nee op dit moment niet echt
Ohja en zelfs baby's en shit.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach. Zo zijn er wel meerMono en Moira. Intronic en Unfuckingtitled (dacht ik dat de username was) En dan zitten er nog een paar in klb die samen zijn en kan zo nog wel even doorgaan
[..]
Sowieso West. Mensen die niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |