Gevonden!quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Waar staat dat hij ze benaderde onder een fake account?
quote:"... een of meermalen door giften of beloften van geld of goed of
misbruik van uit feitelijke verhoudingen voortvloeiend overwicht of door
misleiding (gelet op onder meer het leeftijdsverschil en het zich op de
internetsite "Tagged" voordoen als een persoon die de leeftijd had van
17 jaar), opzettelijk heeft bewogen ontuchtige handelingen te plegen of
zodanige handelingen van verdachte te dulden... "
Het is echt verschrikkelijk allemaal.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
99% van alle kindervrienden keurt onvrijwillige seks tussen een minderjarige en een volwassene af.
95% van alle kindervrienden keurt alle seks tussen een minderjarige en een volwassene af.
Het is de vraag of die 1% zich wel kindervriend mag noemen. Als je van kinderen houdt doe je wat het beste is voor hen.
Het lijkt er nu toch op dat Lisa niet ongerept is, alhoewel het niet helemaal zeker is. Lisa is in ieder geval niet tegen haar wil van de camping verdwenen.
Het is volkomen fout dat er zo veel aandacht voor deze zaak is in de sensatiepers. Tokkies vinden nu weer een excuus om geweld te plegen. Ouders van dochters in deze 'doelgroep' maken zich nu nodeloos ongerust en het grootste slachtoffer is de lieve Lisa. Hoe moet zij ooit weer normaal over straat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke...quote:
Weet ik eigenlijk niet. Er zijn wel landen waar het verboden is je anders voor te doen. Op Facebook is dat sowieso tegen de regels.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah oke...
Trouwens nu ik eraan denk he..?
Ik heb ook wel eens een account gemaakt waar ik een andere geboortedatum (gewoon niet mn eigen, niet speciaal jong oid) invoer, is dat dan ook direct strafbaar..?
Of moet je je echt voordoen als.. of hoe werkt dat eigenlijk?
(ik bedoel ik heb me ook wel eens voorgedaan als vrouw om te horen wat voor vage berichten vrouwen zoal krijgen.. of gewoon ergens om anoniem te blijven en niet mijn eigen volledige gegevens invoer dus 01-01-1900 bijv)
Voor de duidelijkheid.. ik heb niets met kutkinderen.. (en ook niet met lieve)
Ja nouja.. ik zal het opbiechten... eigenlijk heet ik geen zolderkamer..quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Er zijn wel landen waar het verboden is je anders voor te doen. Op Facebook is dat sowieso tegen de regels.
(In Duitsland loopt nu iets tegen Facebook, omdat het in Duitsland wel is toegestaan om een pseudoniem te gebruiken)
Ik zag net dat de website die hij ook gebruikte (Tagged) pas vanaf 18+ is, dus dat is sowieso raar als ze elkaar daar hebben ontmoet.
Ik denk ook dat het meer om het geheel gaat. Als je aangeeft minderjarig te zijn, terwijl je meerderjarig bent (zo'n 20jaar verschil zelfs), met als doel om in contact te komen met jonge meisjes..
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja nouja.. ik zal het opbiechten... eigenlijk heet ik geen zolderkamer..
quote:Nieuw slachtoffer Danny D. meldt zich
Politie en justitie zijn volop bezig met de zedenzaak van Danny D. en er is zeker één nieuw slachtoffer dat zich heeft gemeld.
De 41-jarige Danny D. zit vast op verdenking van ontucht met en het onttrekken aan het ouderlijk gezag van de vorige week vermiste Lisa. Maar Lisa blijkt niet het enige slachtoffer van Danny D. RTL Boulevard is een nieuwe zaak op het spoor gekomen.
Het gaat om een zeventienjarig meisje uit België dat ook via Facebook bevriend was met Danny D., alias Daniel Jambers. Dit meisje chatte veel met hem en toen dat meisje zei dat ze zeventien jaar is, zei Danny dat hij bijna zeventien was. Vervolgens hebben ze na lange gesprekken ook naaktfoto’s naar elkaar gestuurd. Danny stuurde dan foto’s van zijn naakte lichaam met een foto van het hoofd van die Daniel Jambers erop. De twee hebben ook afspraakjes gemaakt, maar die zijn tot twee keer toe door Danny afgezegd. Dit meisje was wel vrij alert en stelde hem vragen. Bijvoorbeeld over waarom hij steeds naaktfoto’s stuurde zonder zijn hoofd. De moeder van dit meisje heeft contact gehad met de vader van Lisa en ze heeft zich gemeld bij de politie in Rotterdam.
Getipt
De moeder van dit Belgische meisje werd door een vriendin van haar getipt. Toen de zaak van Lisa naar buiten kwam, met dat nu bekende Facebookaccount van die Daniel Jambers, zag die vriendin dat de dochter van deze Belgische vrouw ook bevriend was met Daniel Jambers. Vervolgens heeft die moeder daar naar gevraagd bij haar dochter en toen kwam alles aan het licht.
Veroordeling
Danny D. is in 2011 veroordeeld voor het feit dat hij een twaalfjarig meisje naar een zwembad lokte. Op internet had hij zich voorgedaan als vijftienjarige. Dankzij de oplettende buschauffeur Martijn Goedegebuure liep Danny toen in de val.
Danny D. en het meisje hadden afgesproken elkaar bij zwembad De Schelp in Bergen op Zoom te ontmoeten. Beiden zouden daarvoor bus 101 nemen, Danny vanuit Rotterdam en het meisje zou in Dinteloord in dezelfde bus stappen. Maar toen buschauffeur Martijn het tweetal zag, kreeg hij argwaan. Nadat het duo was uitgestapt bij het zwembad belde hij de politie. Danny werd opgepakt, terwijl hij met het meisje in het peuterbadje zwom.
Reken maar van wel.... zeker als die "vriendin" het kind bij de ouders weghaalt cq weghoudt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Zou er ook zo veel aandacht voor een zaak zijn waarbij een 13-jarig jongetje een vriendin heeft van 41?
Uhm, ja? Er komrn vaker berichten uit de usa van leraressen die beoordeeld zijn omdat ze sex/een relatie hadden met leerlingen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Zou er ook zo veel aandacht voor een zaak zijn waarbij een 13-jarig jongetje een vriendin heeft van 41?
Onlangs nog een lerares die 22 jaar de bak in is gegaan voor seks met 3 17-jarige leerlingen. Vrijwillige seks van beide kanten. En 17 is al héél anders dan 13.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:06 schreef megamandy het volgende:
Uhm, ja? Er komrn vaker berichten uit de usa van leraressen die beoordeeld zijn omdat ze sex/een relatie hadden met leerlingen.
Die lerares had seks als doel. Van D. is dat niet helemaal zeker, aangezien hij Lisa al meerdere malen daarvoor had ontmoet. Als D Lisa onder valse voorwendselen naar zijn huis heeft gelokt verdient hij daarvoor straf.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onlangs nog een lerares die 22 jaar de bak in is gegaan voor seks met 3 17-jarige leerlingen. Vrijwillige seks van beide kanten. En 17 is al héél anders dan 13.
Al die naaktfoto's/camsessies met andere meisjes die al bevestigd zijn vergeet je even?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Die lerares had seks als doel. Van D. is dat niet helemaal zeker, aangezien hij Lisa al meerdere malen daarvoor had ontmoet. Als D Lisa onder valse voorwendselen naar zijn huis heeft gelokt verdient hij daarvoor straf.
Als hij seks had met een minerjarige is dat gewoon strafbaar. Je bent ziek.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Die lerares had seks als doel. Van D. is dat niet helemaal zeker, aangezien hij Lisa al meerdere malen daarvoor had ontmoet. Als D Lisa onder valse voorwendselen naar zijn huis heeft gelokt verdient hij daarvoor straf.
Meerdere malen ontmoet?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er zijn vast meer slachtoffers, hij had 2000 nogwat vrienden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:21 schreef vaneiges het volgende:
Mogelijk is ook een Belgisch meisje slachtoffer geworden van de 41-jarige Danny D.
http://www.powned.tv/nieu(...)achtoffers_dann.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |