abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154771894
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:04 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Waar staat dat hij ze benaderde onder een fake account?
Gevonden!

quote:
"... een of meermalen door giften of beloften van geld of goed of
misbruik van uit feitelijke verhoudingen voortvloeiend overwicht of door
misleiding (gelet op onder meer het leeftijdsverschil en het zich op de
internetsite "Tagged" voordoen als een persoon die de leeftijd had van
17 jaar), opzettelijk heeft bewogen ontuchtige handelingen te plegen of
zodanige handelingen van verdachte te dulden... "
pi_154772034
Ik ben zelf ook nog niet helemaal overtuigd dat hij achter het account van 'Daniel Jambers' zat, maar het begint er wel steeds meer op te lijken. Sowieso had die Daniel Jambers nog wat mannelijke Facebookvriendjes die ook nep waren, zoals Floris de Bruin (ofzo).
  donderdag 30 juli 2015 @ 19:51:24 #128
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_154772139
Waren samen nog op een feest geweest. Schizofrenie lijdt hij dus ook aan. Tenzij er nog zo'n figuur rondloopt in zijn omgeving.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_154772788
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:02 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

99% van alle kindervrienden keurt onvrijwillige seks tussen een minderjarige en een volwassene af.
95% van alle kindervrienden keurt alle seks tussen een minderjarige en een volwassene af.

Het is de vraag of die 1% zich wel kindervriend mag noemen. Als je van kinderen houdt doe je wat het beste is voor hen.

Het lijkt er nu toch op dat Lisa niet ongerept is, alhoewel het niet helemaal zeker is. Lisa is in ieder geval niet tegen haar wil van de camping verdwenen.

Het is volkomen fout dat er zo veel aandacht voor deze zaak is in de sensatiepers. Tokkies vinden nu weer een excuus om geweld te plegen. Ouders van dochters in deze 'doelgroep' maken zich nu nodeloos ongerust en het grootste slachtoffer is de lieve Lisa. Hoe moet zij ooit weer normaal over straat?
Het is echt verschrikkelijk allemaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154773120
Dat vorige slachtoffer heeft hij blijkbaar een dreigmail gestuurd.
pi_154773197
''Kindervrienden'' :')
(she/her)
  donderdag 30 juli 2015 @ 20:33:48 #132
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154773205
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Gevonden!

[..]

Ah oke...

Trouwens nu ik eraan denk he..?
Ik heb ook wel eens een account gemaakt waar ik een andere geboortedatum (gewoon niet mn eigen, niet speciaal jong oid) invoer, is dat dan ook direct strafbaar..?
Of moet je je echt voordoen als.. of hoe werkt dat eigenlijk?
(ik bedoel ik heb me ook wel eens voorgedaan als vrouw om te horen wat voor vage berichten vrouwen zoal krijgen.. of gewoon ergens om anoniem te blijven en niet mijn eigen volledige gegevens invoer dus 01-01-1900 bijv)

Voor de duidelijkheid.. ik heb niets met kutkinderen.. (en ook niet met lieve)
  donderdag 30 juli 2015 @ 20:34:24 #133
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_154773213
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:33 schreef Fylax het volgende:
''Kindervrienden'' :')
Komt voor jou nu wel erg dichtbij nu.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_154773386
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ah oke...

Trouwens nu ik eraan denk he..?
Ik heb ook wel eens een account gemaakt waar ik een andere geboortedatum (gewoon niet mn eigen, niet speciaal jong oid) invoer, is dat dan ook direct strafbaar..?
Of moet je je echt voordoen als.. of hoe werkt dat eigenlijk?
(ik bedoel ik heb me ook wel eens voorgedaan als vrouw om te horen wat voor vage berichten vrouwen zoal krijgen.. of gewoon ergens om anoniem te blijven en niet mijn eigen volledige gegevens invoer dus 01-01-1900 bijv)

Voor de duidelijkheid.. ik heb niets met kutkinderen.. (en ook niet met lieve)
Weet ik eigenlijk niet. Er zijn wel landen waar het verboden is je anders voor te doen. Op Facebook is dat sowieso tegen de regels.
(In Duitsland loopt nu iets tegen Facebook, omdat het in Duitsland wel is toegestaan om een pseudoniem te gebruiken)
Ik zag net dat de website die hij ook gebruikte (Tagged) pas vanaf 18+ is, dus dat is sowieso raar als ze elkaar daar hebben ontmoet.

Ik denk ook dat het meer om het geheel gaat. Als je aangeeft minderjarig te zijn, terwijl je meerderjarig bent (zo'n 20jaar verschil zelfs), met als doel om in contact te komen met jonge meisjes..
  donderdag 30 juli 2015 @ 20:43:14 #135
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154773468
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:40 schreef Physsic het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet. Er zijn wel landen waar het verboden is je anders voor te doen. Op Facebook is dat sowieso tegen de regels.
(In Duitsland loopt nu iets tegen Facebook, omdat het in Duitsland wel is toegestaan om een pseudoniem te gebruiken)
Ik zag net dat de website die hij ook gebruikte (Tagged) pas vanaf 18+ is, dus dat is sowieso raar als ze elkaar daar hebben ontmoet.

Ik denk ook dat het meer om het geheel gaat. Als je aangeeft minderjarig te zijn, terwijl je meerderjarig bent (zo'n 20jaar verschil zelfs), met als doel om in contact te komen met jonge meisjes..
Ja nouja.. ik zal het opbiechten... eigenlijk heet ik geen zolderkamer..

Maar ik heb geen flauw idee.. heb ook geen facebook.. maar geen idee wat er strafbaar van is..
  Spellchecker donderdag 30 juli 2015 @ 20:47:57 #136
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_154773596
quote:
11s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:43 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja nouja.. ik zal het opbiechten... eigenlijk heet ik geen zolderkamer..
-O-
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:39:53 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154875277
quote:
Nieuw slachtoffer Danny D. meldt zich

Politie en justitie zijn volop bezig met de zedenzaak van Danny D. en er is zeker één nieuw slachtoffer dat zich heeft gemeld.

De 41-jarige Danny D. zit vast op verdenking van ontucht met en het onttrekken aan het ouderlijk gezag van de vorige week vermiste Lisa. Maar Lisa blijkt niet het enige slachtoffer van Danny D. RTL Boulevard is een nieuwe zaak op het spoor gekomen.

Het gaat om een zeventienjarig meisje uit België dat ook via Facebook bevriend was met Danny D., alias Daniel Jambers. Dit meisje chatte veel met hem en toen dat meisje zei dat ze zeventien jaar is, zei Danny dat hij bijna zeventien was. Vervolgens hebben ze na lange gesprekken ook naaktfoto’s naar elkaar gestuurd. Danny stuurde dan foto’s van zijn naakte lichaam met een foto van het hoofd van die Daniel Jambers erop. De twee hebben ook afspraakjes gemaakt, maar die zijn tot twee keer toe door Danny afgezegd. Dit meisje was wel vrij alert en stelde hem vragen. Bijvoorbeeld over waarom hij steeds naaktfoto’s stuurde zonder zijn hoofd. De moeder van dit meisje heeft contact gehad met de vader van Lisa en ze heeft zich gemeld bij de politie in Rotterdam.

Getipt
De moeder van dit Belgische meisje werd door een vriendin van haar getipt. Toen de zaak van Lisa naar buiten kwam, met dat nu bekende Facebookaccount van die Daniel Jambers, zag die vriendin dat de dochter van deze Belgische vrouw ook bevriend was met Daniel Jambers. Vervolgens heeft die moeder daar naar gevraagd bij haar dochter en toen kwam alles aan het licht.

Veroordeling
Danny D. is in 2011 veroordeeld voor het feit dat hij een twaalfjarig meisje naar een zwembad lokte. Op internet had hij zich voorgedaan als vijftienjarige. Dankzij de oplettende buschauffeur Martijn Goedegebuure liep Danny toen in de val.

Danny D. en het meisje hadden afgesproken elkaar bij zwembad De Schelp in Bergen op Zoom te ontmoeten. Beiden zouden daarvoor bus 101 nemen, Danny vanuit Rotterdam en het meisje zou in Dinteloord in dezelfde bus stappen. Maar toen buschauffeur Martijn het tweetal zag, kreeg hij argwaan. Nadat het duo was uitgestapt bij het zwembad belde hij de politie. Danny werd opgepakt, terwijl hij met het meisje in het peuterbadje zwom.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154875531
Zou er ook zo veel aandacht voor een zaak zijn waarbij een 13-jarig jongetje een vriendin heeft van 41?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:54:51 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154875727
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Zou er ook zo veel aandacht voor een zaak zijn waarbij een 13-jarig jongetje een vriendin heeft van 41?
Reken maar van wel.... zeker als die "vriendin" het kind bij de ouders weghaalt cq weghoudt.
Dat het niet tot je door wil dringen dat je als volwassene altijd fout zit als je een kind "onderdak geeft" terwijl de ouders (en het halve land) naar dat kind op zoek zijn, en jij het niet meldt, ligt echt aan jou, maar er is gewoon geen excuus voor.

En in dit geval lijkt er meer aan de hand te zijn dan alleen maar "onderdak geven" aan een kind dat het om een of andere reden thuis niet naar de zin heeft.

Sterker nog: als mijn beste vriendin hier zometeen voor de deur staat met haar kind omdat ze haar man per direct verlaten heeft, dan zeg ik nog dat ze hem iig moet laten weten dat ze bij mij is, want hij moet weten waar zijn kind is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154875891
Dat bericht is erg tendentieus geschreven, maarja, de bron is ook RTL.
Lisa (en het andere meisje ook) wordt 'slachtoffer' ipv 'vriendin' genoemd. Juridisch is seksualiteit met een persoon onder de 16(?) altijd ontucht, maar daarmee is niet bewezen dan D zijn vriendinnen tot seks gedwongen heeft.
pi_154875926
Babewatcher, ik vind je maar een eng mannetje en krijg bij jou de hele tijd het gevoel dat je je eigen gevoelens, ideeën, wensen allemaal probeert goed te praten. Zoek hulp.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154875940
Dat er nog mensen zijn die het gedrag van Danny goedpraten. :')
(she/her)
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:06:06 #143
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154876056
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Uhm, ja? Er komrn vaker berichten uit de usa van leraressen die beoordeeld zijn omdat ze sex/een relatie hadden met leerlingen.
吴 曼 迪
pi_154876688
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:06 schreef megamandy het volgende:

Uhm, ja? Er komrn vaker berichten uit de usa van leraressen die beoordeeld zijn omdat ze sex/een relatie hadden met leerlingen.
Onlangs nog een lerares die 22 jaar de bak in is gegaan voor seks met 3 17-jarige leerlingen. Vrijwillige seks van beide kanten. En 17 is al héél anders dan 13.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154877127
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Onlangs nog een lerares die 22 jaar de bak in is gegaan voor seks met 3 17-jarige leerlingen. Vrijwillige seks van beide kanten. En 17 is al héél anders dan 13.
Die lerares had seks als doel. Van D. is dat niet helemaal zeker, aangezien hij Lisa al meerdere malen daarvoor had ontmoet. Als D Lisa onder valse voorwendselen naar zijn huis heeft gelokt verdient hij daarvoor straf.
pi_154882595
Mogelijk is ook een Belgisch meisje slachtoffer geworden van de 41-jarige Danny D.

http://www.powned.tv/nieu(...)achtoffers_dann.html
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:22:46 #147
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154882660
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Die lerares had seks als doel. Van D. is dat niet helemaal zeker, aangezien hij Lisa al meerdere malen daarvoor had ontmoet. Als D Lisa onder valse voorwendselen naar zijn huis heeft gelokt verdient hij daarvoor straf.
Al die naaktfoto's/camsessies met andere meisjes die al bevestigd zijn vergeet je even?
吴 曼 迪
pi_154882745
quote:

[..]

Als hij seks had met een minerjarige is dat gewoon strafbaar. Je bent ziek.
pi_154883106
quote:

[..]

Meerdere malen ontmoet?
pi_154883278
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:21 schreef vaneiges het volgende:
Mogelijk is ook een Belgisch meisje slachtoffer geworden van de 41-jarige Danny D.

http://www.powned.tv/nieu(...)achtoffers_dann.html
Er zijn vast meer slachtoffers, hij had 2000 nogwat vrienden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')