Ik wel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n top 2000 hooligan.
Dit is het eerste album dat ik echt grijs heb gedraaid. Ken iedere noot zo'n beetje. Favoriet is Polly.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nevermind, dat vind ik nu overrated.
[..]
Ik wel.
Lounge Actquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is het eerste album dat ik echt grijs heb gedraaid. Ken iedere noot zo'n beetje. Favoriet is Polly.
Dat vind ik niks. Maar is wel erg mijn middelbareschoolperiode gothicperiodemuziekquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon een goed liedje. Niks guilty. Net als The Rasmus met In The Shadows.
Als je het goed beschouwd is dit eigenlijk een duet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik niks. Maar is wel erg mijn middelbareschoolperiode gothicperiodemuziek
Misschien kunnen ze een speciaal uurtje VH1 Classics maken op VH1 Classic en de rest van de dag wat meer variatie draaien.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg wel alle VH1 klassiekers zo op 1 dag, Come As You Are, Free, Europe, deze...
Goed plan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een speciaal uurtje VH1 Classics maken op VH1 Classic en de rest van de dag wat meer variatie draaien.
Obscure klassiekersquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik heb helaas weinig obscuurs gehoord dit uur, dat vind ik wel jammer.
Die zijn het mooist.quote:
Ja ik ken mijn klassieke grapjes.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Post je dit nu onafhankelijk van dat je mijn post las?
Ik hoop dat er ergens op de wereld mensen stilletjes deze posts lezen en meegniffelen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ken mijn klassieke grapjes.
In het top 2000 topic hadden nu al 10 man deze grap gemaakt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ergens op de wereld mensen stilletjes deze posts lezen en meegniffelen.
Rapid wie?quote:
Ik denk dat de vaste posters in het top 2000 topic ook graag naar VH1 Classic kijken. Ik zie ze hier alleen nooit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het top 2000 topic hadden nu al 10 man deze grap gemaakt.
Ik heb m wel eens in een popquiz gebruikt. Die van 5ive.
Die zitten bijna allemaal in de Radio49 reeks. Paar lopen rond in de 3fm reeks. En een paar in de indiereeks.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat de vaste posters in het top 2000 topic ook graag naar VH1 Classic kijken. Ik zie ze hier alleen nooit.
Ik heb daar ook een blauwe maandag gepost in de radio49 reeks. Maar de meeste shows werden in totale dronkenschap gepresenteerd. De grap was er na 3 shows wel af moet ik zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zitten bijna allemaal in de Radio49 reeks. Paar lopen rond in de 3fm reeks. En een paar in de indiereeks.
Ik vind het eigenlijk alleen leuk als er geen show is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een blauwe maandag gepost in de radio49 reeks. Maar de meeste shows werden in totale dronkenschap gepresenteerd. De grap was er na 3 shows wel af moet ik zeggen.
Hij had Iggy Rock moeten heten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat ze Iggy Pop in The Rock Show hebben.
Je weet dat je grappen nooit uit moet leggen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had Iggy Rock moeten heten.
Oh het was een grap.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet dat je grappen nooit uit moet leggen?
Kolf de volgende keer even tijdens het voetbal zodat je hier kunt posten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Guys, ik was ff mijn kleine meid voeden. Dus kon even niet meekijken. Morgenavond nieuwe ronde nieuwe kansen. Nu slapen.
Haha, mijn vriendin is gestopt met borstvoeding geven en kolven.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kolf de volgende keer even tijdens het voetbal zodat je hier kunt posten.
quote:
Even een uurtje Classic Power Ballads.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, mijn vriendin is gestopt met borstvoeding geven en kolven.
Ik kijk nu ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
Even een uurtje Classic Power Ballads.
wie is dit ook alweer?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
Eigenlijk best een fijn nummer zo veel jaar na dato.
Ah, de zus van Mark.quote:
Ik verwacht het dit seizoen weer veel te horen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik nu echt een GOED liedje!
Ik ga voor 16 keer denk ik, CL wordt m denk ik niet voor de portemonneequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik verwacht het dit seizoen weer veel te horen.
Misschien is er nog een Ajax fan die zijn bij elkaar gespaarde geld voor de pass partout aan jou kan schenken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga voor 16 keer denk ik, CL wordt m denk ik niet voor de portemonnee
Kun je de liefde voelen vannacht?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit had zo in de Lion King gekund.
Ja, of de cirkel van het leven. Beetje zelfde stijl.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je de liefde voelen vannacht?
Je hoort het te vaak?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heeft hetzelfde probleem als Haddaway
ze weten allebei niet wat lof is.quote:
Ja, niet zo gek als je zulke muziek maakt. Dan ga je nooit iemand vinden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze weten allebei niet wat lof is.
Roxette weet tenminste wel dat het lof had moeten zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, niet zo gek als je zulke muziek maakt. Dan ga je nooit iemand vinden.
VH1 Classic is een belangrijke inspiratiebron neem ik aan. Gewoon alle nummers er in die op heavy rotation staan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze komt ook in de 90s top 100 die ik aan het bouwen ben
mwah hebben echt te weinig 90's nummers. En ze draaien geen My Bloody Valentinequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
VH1 Classic is een belangrijke inspiratiebron neem ik aan. Gewoon alle nummers er in die op heavy rotation staan.
Ze hebben wel uurtjes met 90's muziek.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah hebben echt te weinig 90's nummers. En ze draaien geen My Bloody Valentine
wel een classic hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hebben wel uurtjes met 90's muziek.
Dit nummer zegt me niks.
Geremixt, even zoeken door wiequote:
Bingo Players.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geremixt, even zoeken door wie
Onze eigen Bingo Players inderdaad.quote:
Jammer dat het origineel dan zo'n schijtplaat is.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onze eigen Bingo Players inderdaad.
Er zijn wat nummers waar ik best op in slaap had kunnen vallen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boys ik kijk een andere keer mee. Heb wat slaap tekort....
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boys ik kijk een andere keer mee. Heb wat slaap tekort....
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
Na deze ga ik weer wat anders doen.
waar is iedereen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ga ook wat anders luisteren
nah lekker danquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
voetbal op vrijdag kijken op fox
Gewoon een Europees platform. Denk Eurosport.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:08 schreef chansadres het volgende:
Iets wat ik me afvraag.
Ik zie dat ze voor VH1 Classic een oud slogan gebruiken. Aan het accent Brits.
Echter in de UK bestaat VH1 Classic niet meer (omgedoopt naar MTV Classic).
Mijn vraag: Weet iemand uit welk land deze zender word doorgezet of als dit oude afleveringen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |