Kun je de liefde voelen vannacht?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit had zo in de Lion King gekund.
Ja, of de cirkel van het leven. Beetje zelfde stijl.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je de liefde voelen vannacht?
Je hoort het te vaak?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heeft hetzelfde probleem als Haddaway
ze weten allebei niet wat lof is.quote:
Ja, niet zo gek als je zulke muziek maakt. Dan ga je nooit iemand vinden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze weten allebei niet wat lof is.
Roxette weet tenminste wel dat het lof had moeten zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, niet zo gek als je zulke muziek maakt. Dan ga je nooit iemand vinden.
VH1 Classic is een belangrijke inspiratiebron neem ik aan. Gewoon alle nummers er in die op heavy rotation staan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze komt ook in de 90s top 100 die ik aan het bouwen ben
mwah hebben echt te weinig 90's nummers. En ze draaien geen My Bloody Valentinequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
VH1 Classic is een belangrijke inspiratiebron neem ik aan. Gewoon alle nummers er in die op heavy rotation staan.
Ze hebben wel uurtjes met 90's muziek.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah hebben echt te weinig 90's nummers. En ze draaien geen My Bloody Valentine
wel een classic hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hebben wel uurtjes met 90's muziek.
Dit nummer zegt me niks.
Geremixt, even zoeken door wiequote:
Bingo Players.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geremixt, even zoeken door wie
Onze eigen Bingo Players inderdaad.quote:
Jammer dat het origineel dan zo'n schijtplaat is.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onze eigen Bingo Players inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |