quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:07 schreef DrNick het volgende:
Patty Brard en Patricia Paay zijn bijvoorbeeld geen goden, LB.
Tegen 10 manquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Had samen met wat maten geld ingezet op winst voor Ajax, uiteindelijk gelijk gespeeld na een 2-0 voorsprong weggegeven te hebben
Hoeveel?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Had samen met wat maten geld ingezet op winst voor Ajax, uiteindelijk gelijk gespeeld na een 2-0 voorsprong weggegeven te hebben
Dat zijn dan wel twee extremenquote:
Op FOK! ook maar ik wil niemand pijn doen van binnenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel twee extremen
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Op FOK! ook maar ik wil niemand pijn doen van binnen
quote:
Ja, door het naar Nederlands te zetten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd, dit kan toch veel compacter
Engels.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, door het naar Nederlands te zetten.
nah m8quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, door het naar Nederlands te zetten.
Geo is lekker breedquote:
Neequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, dit zou stukken beter zijn.
Te compact, nopequote:
zoiets jaquote:
Hoe kan je nu al tevreden zijn?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanmiddag Windows 10 geïnstalleerd, op zich wel tevreden erover alleen werken mijn bluetoothspeakers niet goed ermee
Ziet er mooi uit en werkt lekkerder en sneller dan Windows 8quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe kan je nu al tevreden zijn?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment toen een FOK!ker echt dacht dat ik te klein was voor de meeste attracties
Wie?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment toen een FOK!ker echt dacht dat ik te klein was voor de meeste attracties
Fok-itquote:
Ikr, dacht dat ie een grapje maaktequote:
Dacht 'ie dat je 1.20 was ofzo?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ikr, dacht dat ie een grapje maakte
Denk tquote:
Koosquote:
hmmm mijn moeder zit om mijn voetjes en haar baardje kriebeltquote:
Ze hebben een pokemon themed restaurant in japan.. of china.. daar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
hmmm mijn moeder zit om mijn voetjes en haar baardje kriebelt
Yush. Ook een themepark, hadden ze dan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze hebben een pokemon themed restaurant in japan.. of china.. daar.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:44 schreef Trollscience het volgende:
I said
Oe
Girl
You shock me
Like an electric eel
Wowowowow inappropiatequote:
dat is wel heel ergquote:
;squote:
Memories bij dit nummerquote:
Dan nog is het echt een skeer gangstertje. Heeft niet eens geld voor een shirt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man dit is vast iets wat hij zelf heeft geschreven
goeiequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heeft niet eens geld voor een shirt.
quote:
weer eens wat wierie gerookt :Squote:Op donderdag 30 juli 2015 01:32 schreef Unscrewed het volgende:
Dusss.. wat is iedereen aan het doen op deze bijzonder schone, mooie nacht?
Naakt zitten op mijn stoel, koptelefoon op, muziek aan, beetje internettenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:32 schreef Unscrewed het volgende:
Dusss.. wat is iedereen aan het doen op deze bijzonder schone, mooie nacht?
Ik zie dit voor mequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naakt zitten op mijn stoel, koptelefoon op, muziek aan, beetje internetten
geen onderbroek dragen als je op je bureaustoel zitquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naakt zitten op mijn stoel, koptelefoon op, muziek aan, beetje internetten
Handdoek.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen onderbroek dragen als je op je bureaustoel zit
oh ja, de beruchte handdoek. een uur nadat je uit de douche komt nog nakend op je bureaustoel zittenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Handdoek.
Of naakt in je ochtend jas is ook goeie.
Ben geen amateur.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht doe dit maar, weet niet of piemels mogen
echt stom eigenlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht doe dit maar, weet niet of piemels mogen
quote:
Twarres vind ik af e ntoe nog leuk maar dit word hem nietquote:
????????quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tarrels vind ik af e ntoe nog leuk
Klinkt wel tof jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:43 schreef Trollscience het volgende:
dit is echt zo'n cliché wonky-liedjemaar het is vet leuk
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:42 schreef Lt.Surge het volgende:
lb is puur
en dan bedoel ik niet die chocolade
It's a date.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lkkr pillen smijten en dan luisteren
ik ben vrijquote:
plsquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eerst eens een rave checken met 6-apb op met die jongen.
Voor alles is een eerste keerquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]sws dik
heb echt nog nooit empathogenen op een rave gedaan :S
geen aparte map hebben voor klassiek, jazz en elektronicaquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn muziek folder is echt raar, zoveel zooi
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik krijg bijna een hartverzakking van de manier waarop jij je muziek tagt
Ja dat is allemaal zo gedownload he vanuit Kazaa en Ares en torrents, altijd te lui om alles te herformatten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik krijg bijna een hartverzakking van de manier waarop jij je muziek tagt
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:55 schreef DrNick het volgende:
Twollie, heb jij een beetje een fatsoenlijke bibliotheek?
Samequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:56 schreef LittleBrownie het volgende:
die lastfm scrobbler for web is zeker dood ofwa?
Waarom download je die zooi überhauptquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal zo gedownload he vanuit Kazaa en Ares en torrents, altijd te lui om alles te herformatten.
Omdat ik raar ben.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom download je die zooi überhaupt
quote:
Ja beide? Want dan wil ik m wel van je kopiëren als je 't goed vindt. Ben zelf wat offlines aan het samenstellen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja veel muziek of goed geordend of hoe bedoel je
ja dat mag, heb wel een redelijke bibliotheek. wel veel jazz maar zoals ik al zei staat dat apartquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja beide? Want dan wil ik m wel van je kopiëren als je 't goed vindt. Ben zelf wat offlines aan het samenstellen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet al wie ik ga bellen als ik tips nodig heb voor het foute uur.
wrm heb je het nummer van geoquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet al wie ik ga bellen als ik tips nodig heb voor het foute uur.
Jazz is tof. Trouwen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat mag, heb wel een redelijke bibliotheek. wel veel jazz maar zoals ik al zei staat dat apart
Dat maakt niet uit hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja is goed, heb mezelf alleen niet bewaard sorry
ja ;squote:Op donderdag 30 juli 2015 02:00 schreef DrNick het volgende:
Je bent zeker jelly dat jij niet gaat trouwen????
Mooi moment om te stoppen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Trollscience het volgende:
had ik al gezegd dat mijn shag bijna op is?? kutleven
amateurquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb een nummer dat begint, schreeuwend, met de tekst "Hey whore, do you wanna be my fuckface"
quote:
ik heb nummers met ergere openingsteksten gehoordquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb een nummer dat begint, schreeuwend, met de tekst "Hey whore, do you wanna be my fuckface"
Zou je kunnen stoppen met roken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Trollscience het volgende:
insert LB "whoookeeeyyy..." sound+hoofd.. jij wint.quote:
gebruik je schaamhaarquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Trollscience het volgende:
Jezus dan is mijn bullet for my valentine guilty pleasure nog veel beterquote:
de wat?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
insert LB "whoookeeeyyy..." sound+hoofd.. jij wint.
Fix je sig plsquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bakkes snol ik ben harstikke glad
Oh wanneer is deze revolutie gestart danquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bakkes snol ik ben harstikke glad
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jezus dan is mijn bullet for my valentine guilty pleasure nog veel beter
okaaaaayyyyy *rolls eyes*quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De manier waarop je "Oke" zegt als je geschokt bent om iets wat ik doe.
Dit is nog wel te doenquote:
Ik had dat eigenlijk niet eens door. Is dat goed of slecht?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:04 schreef Trollscience het volgende:
hoi Nijn
sorry dat ik je een snol noemde
kreeg je dm van freek?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:04 schreef Trollscience het volgende:
hoi Nijn
sorry dat ik je een snol noemde
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe jij ff dan copypaste ik het wel
heb geen zin
1 2 3 | Hier schreef GhpH: Mensen aan de xtc worden zo hyper dat ze alles slaan wat rondom hun staat. [url=http://rateyourmusic.com/~Twolliebollie]Rateyourmusic[/url] |
bob?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
Rotterdam? Amsterdam? Ik wee allebei ni waar da ligt.. of dada bestaat.. Heujjj perd, daar heb je Dimitri
Waar is dat ook weer van?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
Rotterdam? Amsterdam? Ik wee allebei ni waar da ligt.. of dada bestaat.. Heujjj perd, daar heb je Dimitri
Ik heb ook een houseplaatje gemaakt, je vinnem vast goed en je willem vast remixen, nou moetjeeens even luisteren dimitri..quote:
oma wilt een toyboyquote:
account bestaat niet meer vgmquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef RockNijntje het volgende:
Troll waarom is je filmpje van Trollscience van het FOK!Forum speelt een deuntje trouwens van YouTube af? Ik zocht hem laatst tevergeefs.
Nu krijg je dit als resultaat als je op de bovengenoemde zoekterm zoektquote:
welk stukje? heel t nummer?quote:
wat de fuckquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu krijg je dit als resultaat als je op de bovengenoemde zoekterm zoekt:
Crossbreed > Breakcorequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Trollscience het volgende:
ik word echt boos als mensen doen alsof hardcore de hardste muziek is
pussy's kunnen geen breakcore handlen
Man manquote:
Venetian Snaresquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Trollscience het volgende:
ik word echt boos als mensen doen alsof hardcore de hardste muziek is
pussy's kunnen geen breakcore handlen
Ja ik weet niet wattefock Kleine dit is nog erger dan Drank en Drugs.quote:
Dit is erg jaquote:
Boks ouwequote:
Heb jij m door Windows Update?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:16 schreef RockNijntje het volgende:
Voor de tweede keer W10 installeren vandaag, heuj. Tweede keer gaat gelukkig wat sneller zo te zien.
En dat allemaal door het fucking scrollwieltje.
Scrollwieletje?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:16 schreef RockNijntje het volgende:
Voor de tweede keer W10 installeren vandaag, heuj. Tweede keer gaat gelukkig wat sneller zo te zien.
En dat allemaal door het fucking scrollwieltje.
Ookquote:
Je mag mijn eerste poging hebbenquote:
Hoezo maak je geen image als je naar een ander OS gaat waar je over twijfeltquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je mag mijn eerste poging hebben.
Serieus man echt gruwelijk, alles was klaar, alles was perfect ingesteld inclusief vormgeving en privacy. Ik wilde nog een ding doen, maar daarvoor moest ik de permissie van iets aanpassen. Blijkbaar heb ik door een per ongelukke scroll de verkeerde user ingesteld en daarna had ik een blackSOD. Kon ook niet in veilige modus komen enzulks. Dus maar teruggegaan naar W7 omdat ik niet al m'n programma's kwijt wilde (cracken duurt zo lang bij goede programma's).
En nu zit ik halverwege de tweede installatie naar W8 en moet ik over een paar uur op om naar Duitsland te rijden fml.
Awhquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus man echt gruwelijk, alles was klaar, alles was perfect ingesteld inclusief vormgeving en privacy. Ik wilde nog een ding doen, maar daarvoor moest ik de permissie van iets aanpassen. Blijkbaar heb ik door een per ongelukke scroll de verkeerde user ingesteld en daarna had ik een blackSOD. Kon ook niet in veilige modus komen enzulks. Dus maar teruggegaan naar W7 omdat ik niet al m'n programma's kwijt wilde (cracken duurt zo lang bij goede programma's).
En nu zit ik halverwege de tweede installatie naar W8 en moet ik over een paar uur op om naar Duitsland te rijden fml.
Cheapskatequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke drugs heb jij gepakt manquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben je zat geloof mij nou ik heb het echt gehad
Het leven is geen spel nee het leven is geen Wedden Dat!
Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt genakt
Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schat!
Kennen jullie deze nog nog nog nog....
Omdat ik niet over de OS twijfel?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo maak je geen image als je naar een ander OS gaat waar je over twijfelt?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lomp ben je wel ja maar de rest niet.
Oh gewoon ff boodschappen doen je kent die shit wel, maar mutti heeft geen zin om te rijden dus ik moet mee.quote:
Rijden jullie ook naar Geldern ofzoiets?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh gewoon ff boodschappen doen je kent die shit wel, maar mutti heeft geen zin om te rijden dus ik moet mee.
het OSquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat ik niet over de OS twijfel?
quote:
Hehequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh gewoon ff boodschappen doen je kent die shit wel, maar mutti heeft geen zin om te rijden dus ik moet mee.
Weet ik. Zou jij je post er voor editten als je de fout na het invoeren ziet? Nee, niemand doet dat, dag.quote:
ja want ik geef om andere hun ogenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik. Zou jij je post er voor editten als je de fout na het invoeren ziet? Nee, niemand doet dat, dag.
neequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Rijden jullie ook naar Geldern ofzoiets?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik. Zou jij je post er voor editten als je de fout na het invoeren ziet? Nee, niemand doet dat, dag.
Adjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |