quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:07 schreef DrNick het volgende:
Patty Brard en Patricia Paay zijn bijvoorbeeld geen goden, LB.
Tegen 10 manquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Had samen met wat maten geld ingezet op winst voor Ajax, uiteindelijk gelijk gespeeld na een 2-0 voorsprong weggegeven te hebben
Hoeveel?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Had samen met wat maten geld ingezet op winst voor Ajax, uiteindelijk gelijk gespeeld na een 2-0 voorsprong weggegeven te hebben
Dat zijn dan wel twee extremenquote:
Op FOK! ook maar ik wil niemand pijn doen van binnenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel twee extremen
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Op FOK! ook maar ik wil niemand pijn doen van binnen
quote:
Ja, door het naar Nederlands te zetten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd, dit kan toch veel compacter
Engels.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, door het naar Nederlands te zetten.
nah m8quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, door het naar Nederlands te zetten.
Geo is lekker breedquote:
Neequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, dit zou stukken beter zijn.
Te compact, nopequote:
zoiets jaquote:
Hoe kan je nu al tevreden zijn?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanmiddag Windows 10 geïnstalleerd, op zich wel tevreden erover alleen werken mijn bluetoothspeakers niet goed ermee
Ziet er mooi uit en werkt lekkerder en sneller dan Windows 8quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe kan je nu al tevreden zijn?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment toen een FOK!ker echt dacht dat ik te klein was voor de meeste attracties
Wie?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment toen een FOK!ker echt dacht dat ik te klein was voor de meeste attracties
Fok-itquote:
Ikr, dacht dat ie een grapje maaktequote:
Dacht 'ie dat je 1.20 was ofzo?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ikr, dacht dat ie een grapje maakte
Denk tquote:
Koosquote:
hmmm mijn moeder zit om mijn voetjes en haar baardje kriebeltquote:
Ze hebben een pokemon themed restaurant in japan.. of china.. daar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
hmmm mijn moeder zit om mijn voetjes en haar baardje kriebelt
Yush. Ook een themepark, hadden ze dan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze hebben een pokemon themed restaurant in japan.. of china.. daar.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:44 schreef Trollscience het volgende:
I said
Oe
Girl
You shock me
Like an electric eel
Wowowowow inappropiatequote:
dat is wel heel ergquote:
;squote:
Memories bij dit nummerquote:
Dan nog is het echt een skeer gangstertje. Heeft niet eens geld voor een shirt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man dit is vast iets wat hij zelf heeft geschreven
goeiequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heeft niet eens geld voor een shirt.
quote:
weer eens wat wierie gerookt :Squote:Op donderdag 30 juli 2015 01:32 schreef Unscrewed het volgende:
Dusss.. wat is iedereen aan het doen op deze bijzonder schone, mooie nacht?
Naakt zitten op mijn stoel, koptelefoon op, muziek aan, beetje internettenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:32 schreef Unscrewed het volgende:
Dusss.. wat is iedereen aan het doen op deze bijzonder schone, mooie nacht?
Ik zie dit voor mequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naakt zitten op mijn stoel, koptelefoon op, muziek aan, beetje internetten
geen onderbroek dragen als je op je bureaustoel zitquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naakt zitten op mijn stoel, koptelefoon op, muziek aan, beetje internetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |