ikke.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:37 schreef koei het volgende:
Volgende week gaat de jaarlijkse Gamescom in Keulen weer van start! Deze keer zonder persconferentie van Sony vooraf, maar wel met persconferenties van EA, Microsoft en Blizzard.
Reeds aangekondigde games zijn oa. Mafia 3 en een nieuwe uitbreiding voor World of Warcraft.
Wie gaat er naar de Gamescom dit jaar?
Nintendo is er elk jaar, zo verrassend is dat niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:41 schreef koei het volgende:
Maar Nintendo doet nooit wat met de Gamescom, het is al heel wat als ze uberhaupt aanwezig zijn dus ook daar weinig verwachtingen.
Ikke. Microsoft is dinsdag om 16:00. EA is woensdag om 9:30.quote:Wie weet wanneer de persconferenties van EA en Microsoft precies zijn?
ikke, en ik mag met Pheno een kamer delen. dus dikke lolquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:37 schreef koei het volgende:
Volgende week gaat de jaarlijkse Gamescom in Keulen weer van start! Deze keer zonder persconferentie van Sony vooraf, maar wel met persconferenties van EA, Microsoft en Blizzard.
Reeds aangekondigde games zijn oa. Mafia 3 en een nieuwe uitbreiding voor World of Warcraft.
Wie gaat er naar de Gamescom dit jaar? En wat zijn jullie verwachtingen?
Wie gaan er nog meer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ikke, en ik mag met Pheno een kamer delen. dus dikke lol
uitverkocht helaasquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef DirtyDaniel het volgende:
hoe duur kost zoeen kaartje voor gamescon?
ah dacht wellicht een last minute trip,maar helaas danquote:
Redacteuren Poeha en Puddington. Dus we hebben PPP en Dquote:
Vier man sterk dus. Prima team danquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Redacteuren Poeha en Puddington. Dus we hebben PPP en D
Nintendo heeft de eerste of tweede Gamescom overgeslagen. Ze zijn er iig minimaal één jaar zelf niet geweest en het jaar daarna heel beperkt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nintendo is er elk jaar, zo verrassend is dat niet.
[..]
Ikke. Microsoft is dinsdag om 16:00. EA is woensdag om 9:30.
Sterkte! Je weet dat hij om 6 uur 's ochtends alweer allerlei artikelen gaat tikken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ikke, en ik mag met Pheno een kamer delen. dus dikke lol
Kan hij mooi de mijne tikkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:27 schreef koei het volgende:
[..]
Sterkte! Je weet dat hij om 6 uur 's ochtends alweer allerlei artikelen gaat tikken?
De eerste en gelijk hadden zequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:26 schreef koei het volgende:
[..]
Nintendo heeft de eerste of tweede Gamescom overgeslagen. Ze zijn er iig minimaal één jaar zelf niet geweest en het jaar daarna heel beperkt.
Op de woensdag is het in ieder geval nog niet zo druk. Dat is wel chill.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:58 schreef Lastpost het volgende:
Kregen hier net een belletje van Activision. Vriendin heeft gewonnen met een pre-order actie en zodoende de 5e ipv de 7e naar Keulen, in een limo.
Weer eens wat anders zo. 3e keer wordt het trouwens en verheug me niet op iets specifieks dit keer.
Dat is wel erg tof! Op woensdag kan je tenminste nog redelijk wat gamen! De wachtrijen zijn dan nihil in vergelijking met de andere dagen! En waarschijnlijk dat je voor de Activision-games helemaal niet hoeft te wachten (die zijn over het algemeen, samen met de Sony 18+ stand de enige stands waar je op woensdag soms nog wel moet wachten).quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:58 schreef Lastpost het volgende:
Kregen hier net een belletje van Activision. Vriendin heeft gewonnen met een pre-order actie en zodoende de 5e ipv de 7e naar Keulen, in een limo.
Weer eens wat anders zo. 3e keer wordt het trouwens en verheug me niet op iets specifieks dit keer.
nice!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:58 schreef Lastpost het volgende:
Daar hoop ik inderdaad ook op dat we genoeg games kunnen uitproberen, daar kom ik uiteindelijk toch voor hehe.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:27 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel erg tof! Op woensdag kan je tenminste nog redelijk wat gamen! De wachtrijen zijn dan nihil in vergelijking met de andere dagen! En waarschijnlijk dat je voor de Activision-games helemaal niet hoeft te wachten (die zijn over het algemeen, samen met de Sony 18+ stand de enige stands waar je op woensdag soms nog wel moet wachten).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |