Tegen die tijd zullen er van de toplanden wel 6 deelnemers zijn en regels zoals jij die aangeeft ook wel aangepast zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat laatste kan niet. Je speelt dan tegen kampioenen van andere landen die laag staan, zoals Bate Borisov, Salzburg etc. Maar daar tegen zie ik het ook fout gaan inderdaad
Kazim - Kramer - Kuytquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens het AD wil Feyenoord Kramer ruilen voor Te Vrede, oh oh oh.
Den Haag zou wel gek zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou voor Feyenoord wel een goede deal zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
K3 in de spits😝quote:
Ligt eraan wat er moet worden bijgelegd lijkt me.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou voor Feyenoord wel een goede deal zijn.
Ik vind Kramer beter dan Te Vrede.
Maar in het ADO topic las ik dat ADO net een 23-jarige spits uit Honduras heeft aangetrokken.
Aangezien Nederlandse clubs geen fuck in Europa te zoeken hebben, kun je het ook positief bekijken. Minder wedstrijden, dus meer focus op de competitie...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 07:18 schreef PIETR het volgende:
Al de Europese voorrondes zijn weer begonnen. Zo tyfus verrot dat wij daar niet aan meedoen. Echt bizar hoe Feyenoord het heeft weggegeven aan het einde van de competitie. Godverdomme.
Ok. Groetjes.
Ja, die focus op de competitie heeft ons ook zoveel succes bezorgd in de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aangezien Nederlandse clubs geen fuck in Europa te zoeken hebben, kun je het ook positief bekijken. Minder wedstrijden, dus meer focus op de competitie...
Niet dat dat vorig jaar aan het einde zo veel heeft geholpen
Berbatovquote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:13 schreef Henrys het volgende:
Niet zo gek dat Van Geel weer bij Kramer uitkomt, er is niks beters meer over en Kalou komt toch niet. Vincent Janssen was een gemiste kans vind onze scouting toch veel slechter dan vroeger of die van de andere clubs is veel beter geworden. Toen kwamen ze nog met spelers als Ono
Dit zijn alle spitsen die transfervrij zijn
http://www.transfermarkt.(...)e&seit=alle&yt0=Show
Ondanks mijn afkeer tegen Kramer zou ik hier toch wel voorstander van zijn, Te Vrede weg zou ik al heel blij mee zijn namelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent Janssen is daar tot nu toe wel een schot in de roos inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:13 schreef Henrys het volgende:
Niet zo gek dat Van Geel weer bij Kramer uitkomt, er is niks beters meer over en Kalou komt toch niet. Vincent Janssen was een gemiste kans vind onze scouting toch veel slechter dan vroeger of die van de andere clubs is veel beter geworden. Toen kwamen ze nog met spelers als Ono
Daar trapt ADO echt in ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens. Ik verwacht alleen zelf dat Kuyt en Toornstra dit samen wel kunnen invullen.quote:Giovanni van Bronckhorst lijkt geen rol in zijn basiself te hebben voor Lex Immers. De middenvelder is sinds zijn komst naar Feyenoord in 2012 een van de meest besproken voetballers van de eredivisie. Hij wordt regelmatig fel bekritiseerd, maar net zo goed geprezen. Vorig jaar gebeurde er rond Immers iets bijzonders, zag analist Harry van der Laan.
''Op een bepaald moment werd hij echt gemist,'' zegt hij in het Algemeen Dagblad. Van Bronckhorst wil echter zonder een 'tien' spelen. Dat is nadelig voor Immers, die wellicht aan het buitenland gaat denken. ''Als Feyenoord daar een leuke transfersom voor kan vangen, gaat Immers toch als een kleine held de Kuip uit. Hij is toch wel geliefd geworden de laatste jaren.''
John de Wolf, voormalig verdediger van Feyenoord, schrijft Immers nog niet af. ''Het is een karakterjongen, die vecht zich nog wel terug. Hij heeft zijn meerwaarde voor Feyenoord de afgelopen drie jaar wel bewezen. Elk elftal heeft een type Immers nodig. Iemand die nooit verzaakt. Op papier ziet het middenveld met deze drie jongens er goed uit, maar er zit soms een heel verschil tussen theorie en praktijk.
Feyenoord heeft geen gewoon tijd meer om naar een spits te zoeken, dus kiezen ze voor de makkelijkste weg. Janssen is jammer. In de jeugd liet hij het blijkbaar niet genoeg zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:13 schreef Henrys het volgende:
Geen tijd? Al meer dan een jaar de tijd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen gewoon tijd meer om naar een spits te zoeken, dus kiezen ze voor de makkelijkste weg. Janssen is jammer. In de jeugd liet hij het blijkbaar niet genoeg zien.
Ja, feitelijk is dat wel weer een plus voor de scouting, die hem dan toch op 15-jarige leeftijd wel als interessante speler hebben genoteerd. Jammer inderdaad, want je weet nooit of spelers de nodige stappen maken, en in welke snelheid. Wel jammerlijk dat ie dan afgeschreven is, naar leeftijd kijkende zat hij toen in de lichting Achahbar, Boetius, Vilhena, Van Beek en Kongolo?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:11 schreef Happel het volgende:
Janssen is jammer. In de jeugd liet hij het blijkbaar niet genoeg zien
Dat weten wij allemaal. Nu begint de tijd echter, weer, te dringen. Volgende week staat Utrecht al op het programma en is er geen fatsoenlijke spits voorin.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen tijd? Al meer dan een jaar de tijd.
Dus: onze jeugdscouting werkt vrij aardig, scouting van wat volwassener spelers is nog altijd kut.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, feitelijk is dat wel weer een plus voor de scouting, die hem dan toch op 15-jarige leeftijd wel als interessante speler hebben genoteerd. Jammer inderdaad, want je weet nooit of spelers de nodige stappen maken, en in welke snelheid. Wel jammerlijk dat ie dan afgeschreven is, naar leeftijd kijkende zat hij toen in de lichting Achahbar, Boetius, Vilhena, Van Beek en Kongolo?
Ik opteer nog steeds voor Achahbar, als er niks bijkomt. Met Kuyt en Bilal/Boëtius die de combinatie aan kunnen gaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat weten wij allemaal. Nu begint de tijd echter, weer, te dringen. Volgende week staat Utrecht al op het programma en is er geen fatsoenlijke spits voorin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |