Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeDan doe ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een zo groot als een pink?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:35 schreef DrNick het volgende:
Hij stuude mij een keer een penerpic voor pics van mijn zusje
lijkt je zusje op je?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:35 schreef DrNick het volgende:
in dat geval zeker geen interessequote:Op woensdag 29 juli 2015 16:40 schreef DrNick het volgende:
Ze lijkt op Ariana en likt graag aan donuts.
Slaanquote:
Picsquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:35 schreef DrNick het volgende:
Ey gangstaquote:
bij je wat?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:43 schreef DrNick het volgende:
Huh twollie, wat zie jij bij mijn counter?
Alles goed mimang.quote:
Lekker bezig G.quote:
echt net zo kutquote:
sorry man ik heb je gehacktquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Op LastFM. Stond ineens op 2600 ofzo?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt net zo kut
[..]
sorry man ik heb je gehackt
Ga wegquote:
Hoe was je werkavond/nacht?quote:
Ok we zullen klaar staanquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe was je werkavond/nacht?
BRB supermarkt plunderen
Prima, eindigde met een crackjunk die van het perron af dreigde te springenquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe was je werkavond/nacht?
BRB supermarkt plunderen
quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:49 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ok we zullen klaar staan
gr gr oom agent
Mijn excuses, ik wist niet meer wat ik aan het doen was.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima, eindigde met een crackjunk die van het perron af dreigde te springenPolitie erbij enzo. Duurde allemaal wat langer.
Mens was in de warquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Mijn excuses, ik wist niet meer wat ik aan het doen was.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:21 schreef Monopoly het volgende:
Het was weer eens feest aan het einde van mijn nachtdienst
Hele nacht al zo'n vrouw die compleet in de war was (crack/waan), was aan het schreeuwen. Ik liep er een paar keer langs voor controles en dacht de hele tijd "Niets van zeggen Mono, laat maar gaan."
Uiteindelijk bij een andere collega zei ze dat ze voor de trein zou springen. Politie moest erbij komen en ik had extra rangeerklus. Mooi klote.
ja die junks zijn altijd blij met hun nieuwe shot hequote:
Ja, boh. De oudjes zijn er als de kippen bij als er een nieuwe fles morfine bezorgd wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja die junks zijn altijd blij met hun nieuwe shot he
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, boh. De oudjes zijn er als de kippen bij als er een nieuwe fles morfine bezorgd wordt.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan goed Bad Romance zingen op de xbox met karaoke.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Maar eigenlijk own ik vrijwel iedereen met zingen op de xbox
Mij zul je ook kei hard ownen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Maar eigenlijk own ik vrijwel al mijn vrienden met zingen op de xbox![]()
In het hoge noorden, die rood-witte die naar Delfzijl en Roodeschool enzo rijdenquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Welke treinen zit jij dan? Ik wil ook een keer bij jou in de trein zitten.
Wat bedoel je met pro, dat je er goed in bent? Of..?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:22 schreef Amoeba het volgende:
Mijn pro games zijn:
Mario Kart DS,
Metroid Prime Hunters (DS)
en Far Cry 2 (PC).
Het is vooral een kwestie van de goede toonhoogtes.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mij zul je ook kei hard ownen.Ik verdraai constant mijn stem
en ben gewoon slecht.
Helemaal kapot gespeeld en derhalve eindbaas ja.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat bedoel je met pro, dat je er goed in bent? Of..?
Jij bespeeld mij altijd zo fijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn pro games zijn;
Rocket League
CS 1.6
Monopoly
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Helemaal kapot gespeeld en derhalve eindbaas ja.
Ik heb echt meer dan 30k games balloon battle gedaan.
Mijn pro games:quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn pro games zijn;
Rocket League
CS 1.6
Monopoly
Generals: Zero Hourquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Mijn pro games:
Red Alert 2
Bloons TD5
Ook op de Wii en SNES (?) Iig die oudequote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh keezen ben ik ook wel redelijk goed in
pls nickquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze geeft mij altijd een pokemon nickname tijdens..
GeoDude, because i am rock hard![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze geeft mij altijd een pokemon nickname tijdens..
GeoDude, because i am rock hard![]()
![]()
Je speelt graag met jezelfquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:37 schreef Monopoly het volgende:
Keezen
Red alert 2
Starcraft (Broodwar)
Risk
Yahtzee
Monopoly
pls niggas, kom me maar proberen af te maken, ik maak gehakt van jullie
Mag niet van God :squote:
Stopte laatst iemand een briefje in de bus: "Waarom kwam jezus naar de aarde".quote:
hij kwam neer uit de hemel, heidenquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Stopte laatst iemand een briefje in de bus: "Waarom kwam jezus naar de aarde".
Alsof het een alien was
Ai. Ja dan beter allemaal kortquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze werden lelijk, 1 was al een klein stukje afgebroken.
In een UFO zeker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij kwam neer uit de hemel, heiden
christengekkiesquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Stopte laatst iemand een briefje in de bus: "Waarom kwam jezus naar de aarde".
Alsof het een alien was
Niks mis mee totdat ze je proberen te overtuigenquote:
Kreeg laatst een infopakket van de introdagen, inclusief wervingsboekjes voor christelijke studentenverenigingen. Treurige zaak wel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niks mis mee totdat ze je proberen te overtuigen
Ik heb hem ook nog niet, maybe is USA eerder.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:50 schreef DrNick het volgende:
Waar blijft die update dan? Zie m nergens staan nog.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stel je voor dat deze op je wachtte en dan mega happy op je af kwam rennen.
Rita. We love her.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Nemen we een husky en een corgi Geo?
ik denk niet dat je een eindbaas zonder autisme zult vindenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:02 schreef Amoeba het volgende:
Welke eindbaas heeft zin om Generals: Zero Hour te fixen en 1v1 Moebs te lijf te gaan.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Nemen we een husky en een corgi Geo?
Kutventje ben je ookquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Soz dat ik lachte toen je zei over dat je hont dood was![]()
Alsnog waarom ga je lachen als iemands hond dood is?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik hoorde eerst niet dat het zijn hond was
Ja die ookquote:
ja deze ja, wtf nickquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Alsnog waarom ga je lachen als iemands hond dood is?
quote:
Caviaquote:
Ik had een hamster die momo heettequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vroeger wel wat cavia's gehad ik had een cavia die Simba heette.
Ja ik had haar een dickpic gestuurd vond ze zo mooi dat het op een kunstwerk moest.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wilde een piemel tekenen op een kunstwerk
xhamsterquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had een hamster die momo heette
watquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik had haar een dickpic gestuurd vond ze zo mooi dat het op een kunstwerk moest.
Ik een hamster die Rambo heette. Had mijn broer zijn hamster vermoord, oog eruit gekrapt ook, lag zo paar cm naast dat beetje in de kooi.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had een hamster die momo heette
sbsquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gamen. Wilde voetbal kijken maar besloot per direct sbs te boycotten. Waardeloze pauperzender. Nergens fatsoenlijk vanaf de pc te bekijken. Geen zin om op de bank te liggen, want dan val ik hoogst waarschijnlijk in slaap.
Oh was jij dat die dat zeiquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik een hamster die Rambo heette. Had mijn broer zijn hamster vermoord, oog eruit gekrapt ook, lag zo paar cm naast dat beetje in de kooi.
Wat oeit het voor de wedstrijdquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gamen. Wilde voetbal kijken maar besloot per direct sbs te boycotten. Waardeloze pauperzender. Nergens fatsoenlijk vanaf de pc te bekijken. Geen zin om op de bank te liggen, want dan val ik hoogst waarschijnlijk in slaap.
Lelijk welquote:
Groentenquote:
Supergezond gegeten de laatste tijdquote:
Ik ook wel probeer sowieso elke dag te kokenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Supergezond gegeten de laatste tijd
Zie PIquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ook wel probeer sowieso elke dag te koken
ik weeg 65 ofzoquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:46 schreef DrNick het volgende:
Ik woog blijkbaar 59.7 vandaag, inclusief kleren
Had een pizza, burgers, quesadilla en nog chips enzulksquote:
Geen livestream te zien?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kan geen voetbal kijken SBS6 stoort bij mij al best lang
Lekker, quesadilla moet ik ook eens makenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had een pizza, burgers, quesadilla en nog chips enzulks
Zou aanradenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lekker, quesadilla moet ik ook eens maken
ohquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
LB kan goed kokenmakes you wanna go yolo
Correct, dat is (was) Napoleon.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zwab, je hebt een vogel op je hoofd
Oh, ripquote:
Napoleon was lief, hij kon ook praten. Hij vloog vrij door het huis, als hij zin had in gezelschap ging hij op m'n schouder zitten en liep ik door het huis als een low-budget piraat.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Napoleon was lief, hij kon ook praten. Hij vloog vrij door het huis, als hij zin had in gezelschap ging hij op m'n schouder zitten en liep ik door het huis als een low-budget piraat.
Nee. Hij sprak een paar korte zinnetjes en woordjes die hij soms hilarisch door elkaar mixte. Mijn moeder leerde hem schatjepatatje oid, en hij kon ook joepiedepoepie zeggen. Dat werd al snel patatje poepie. Hij haspelde ook van alles door elkaar tot hij MOOIE GOEIE SNORRRRRR zei.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Hij sprak een paar korte zinnetjes en woordjes die hij soms hilarisch door elkaar mixte. Mijn moeder leerde hem schatjepatatje oid, en hij kon ook joepiedepoepie zeggen. Dat werd al snel patatje poepie. Hij haspelde ook van alles door elkaar tot hij MOOIE GOEIE SNORRRRRR zei.
Lolwatquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Hij sprak een paar korte zinnetjes en woordjes die hij soms hilarisch door elkaar mixte. Mijn moeder leerde hem schatjepatatje oid, en hij kon ook joepiedepoepie zeggen. Dat werd al snel patatje poepie. Hij haspelde ook van alles door elkaar tot hij MOOIE GOEIE SNORRRRRR zei.
Wat heb je op?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
2 dagen wakker nu
don't do drugs people.
Altijd goed jeweetquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hoe is het met jullie, schatjes?
Mijn vader had een papegaai die ook zo was. Heel eenkennig, hij kon er alles mee doen, mijn zusje later ook. Ik mocht hem aaien en wat kroelen, maar no way dat ik hem op ging pakken. Mijn moeder mocht hij niet geloof ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lolwatcute
Mn oom en tante in India hebben een papagaai, maar die praat enkel als niemand niet echt aanwezig is. Heb hem wel eens rare geluiden aangeleerdHelaas bijt ie iedereen die hem probeert aan te raken maar merk wel dat ik veel meer mag doen dan anderen
pep. Gisteren om 9 uur. Toen 4 uur lang intense hoofdpijn en hield niks binnen. Rest van de nacht was wel leukquote:
quote:
Ik mag niet klagen manquote:
Nicequote:Op woensdag 29 juli 2015 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pep. Gisteren om 9 uur. Toen 4 uur lang intense hoofdpijn en hield niks binnen. Rest van de nacht was wel leuk
[..]
[..]
Ik mag niet klagen man
Gezellig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pep. Gisteren om 9 uur. Toen 4 uur lang intense hoofdpijn en hield niks binnen.
ik had moeten aanvoelen dat ik niet fit was denk ikquote:
Misschien niet fit genoeg, caffeine intake overdag was best hoog, werkt ook niet mee. En als water drinken ook niet lekker gaat, gaat die hoofdpijn ook niet snel overquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader had een papegaai die ook zo was. Heel eenkennig, hij kon er alles mee doen, mijn zusje later ook. Ik mocht hem aaien en wat kroelen, maar no way dat ik hem op ging pakken. Mijn moeder mocht hij niet geloof ik.
Aan het eind van z'n leven praatte hij echt niet meer, je kon nog horen dat het ooit iets geweest was maar het was meer gekras dan herkenbare smaak. Hij was wel tof, maar de laatste jaren ontzettend irritant, luid, en grumpy.
Was net ook bij mijn oma, die zit zeg maar op een gesloten afdeling, was een mevrouw die kon niet meer praten dus die zat maar raar te wiebelen en rare geluiden te maken.. ffs manquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader had een papegaai die ook zo was. Heel eenkennig, hij kon er alles mee doen, mijn zusje later ook. Ik mocht hem aaien en wat kroelen, maar no way dat ik hem op ging pakken. Mijn moeder mocht hij niet geloof ik.
Aan het eind van z'n leven praatte hij echt niet meer, je kon nog horen dat het ooit iets geweest was maar het was meer gekras dan herkenbare smaak. Hij was wel tof, maar de laatste jaren ontzettend irritant, luid, en grumpy.
2 weken geleden ofzo. Of vorige week.quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 weken geleden ofzo. Of vorige week.
Het was niet heel memorabel
It's something.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 weken geleden ofzo. Of vorige week.
Het was niet heel memorabel
Ik zit wat te overdrijven hoorquote:
Vertel meer danquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit wat te overdrijven hoor![]()
osuchi toch?quote:
Ze was wel liev. Vrij direct over haar intenties en ze lijkt me aantrekkelijk te vinden dus ik mag niet klagenquote:
Pls noquote:
quote:[..]
Ze was wel liev. Vrij direct over haar intenties en ze lijkt me aantrekkelijk te vinden dus ik mag niet klagen
Watashi wa hentai desu.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat een user? Of een japans woord voor in de kont geneukt? of wat?
Neequote:
ik hossel niemand, ik word gehosseld.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik hossel niemand, ik word gehosseld.
ze vroeg in het begin wat ik studeerde.quote:
Ze wilde je D gewoon.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze vroeg in het begin wat ik studeerde.
informatica. Vond ze sexy.
Vond ik gek
Heeft hij al gekke ervaringen meequote:
I am thoroughly confused.quote:
Nerds/geeksquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze vroeg in het begin wat ik studeerde.
informatica. Vond ze sexy.
Vond ik gek
Sinds je informatica studeertquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I am thoroughly confused.
Sinds wanneer willen mensen mijn D
Dat je dat leuk vind, hartstikke normaal. Maar dat dat een reden is om een foto van je tieten sturen, heb ik nog nooit meegemaaktquote:
Hoeveel TB?quote:
Niet klagenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je dat leuk vind, hartstikke normaal. Maar dat dat een reden is om een foto van je tieten sturen, heb ik nog nooit meegemaakt
ja sorry man ik heb je dickpics geopenbaardquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I am thoroughly confused.
Sinds wanneer willen mensen mijn D
Ik ben meer dan een monstercock hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja sorry man ik heb je dickpics geopenbaard
Ik klaag niet, ik ben alleen verbaasdquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je dat leuk vind, hartstikke normaal. Maar dat dat een reden is om een foto van je tieten sturen, heb ik nog nooit meegemaakt
quote:
Beterschapquote:
Ga informatica studeren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:56 schreef d4v1d het volgende:
En niemand tegen wie ik zielig kan doen dat diegene mij alles op bed moet brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |