Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeDan doe ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een zo groot als een pink?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:35 schreef DrNick het volgende:
Hij stuude mij een keer een penerpic voor pics van mijn zusje
lijkt je zusje op je?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:35 schreef DrNick het volgende:
in dat geval zeker geen interessequote:Op woensdag 29 juli 2015 16:40 schreef DrNick het volgende:
Ze lijkt op Ariana en likt graag aan donuts.
Slaanquote:
Picsquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:35 schreef DrNick het volgende:
Ey gangstaquote:
bij je wat?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:43 schreef DrNick het volgende:
Huh twollie, wat zie jij bij mijn counter?
Alles goed mimang.quote:
Lekker bezig G.quote:
echt net zo kutquote:
sorry man ik heb je gehacktquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Op LastFM. Stond ineens op 2600 ofzo?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt net zo kut
[..]
sorry man ik heb je gehackt
Ga wegquote:
Hoe was je werkavond/nacht?quote:
Ok we zullen klaar staanquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe was je werkavond/nacht?
BRB supermarkt plunderen
Prima, eindigde met een crackjunk die van het perron af dreigde te springenquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe was je werkavond/nacht?
BRB supermarkt plunderen
quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:49 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ok we zullen klaar staan
gr gr oom agent
Mijn excuses, ik wist niet meer wat ik aan het doen was.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima, eindigde met een crackjunk die van het perron af dreigde te springenPolitie erbij enzo. Duurde allemaal wat langer.
Mens was in de warquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Mijn excuses, ik wist niet meer wat ik aan het doen was.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:21 schreef Monopoly het volgende:
Het was weer eens feest aan het einde van mijn nachtdienst
Hele nacht al zo'n vrouw die compleet in de war was (crack/waan), was aan het schreeuwen. Ik liep er een paar keer langs voor controles en dacht de hele tijd "Niets van zeggen Mono, laat maar gaan."
Uiteindelijk bij een andere collega zei ze dat ze voor de trein zou springen. Politie moest erbij komen en ik had extra rangeerklus. Mooi klote.
ja die junks zijn altijd blij met hun nieuwe shot hequote:
Ja, boh. De oudjes zijn er als de kippen bij als er een nieuwe fles morfine bezorgd wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja die junks zijn altijd blij met hun nieuwe shot he
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, boh. De oudjes zijn er als de kippen bij als er een nieuwe fles morfine bezorgd wordt.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan goed Bad Romance zingen op de xbox met karaoke.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Maar eigenlijk own ik vrijwel iedereen met zingen op de xbox
Mij zul je ook kei hard ownen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Maar eigenlijk own ik vrijwel al mijn vrienden met zingen op de xbox![]()
In het hoge noorden, die rood-witte die naar Delfzijl en Roodeschool enzo rijdenquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Welke treinen zit jij dan? Ik wil ook een keer bij jou in de trein zitten.
Wat bedoel je met pro, dat je er goed in bent? Of..?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:22 schreef Amoeba het volgende:
Mijn pro games zijn:
Mario Kart DS,
Metroid Prime Hunters (DS)
en Far Cry 2 (PC).
Het is vooral een kwestie van de goede toonhoogtes.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mij zul je ook kei hard ownen.Ik verdraai constant mijn stem
en ben gewoon slecht.
Helemaal kapot gespeeld en derhalve eindbaas ja.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat bedoel je met pro, dat je er goed in bent? Of..?
Jij bespeeld mij altijd zo fijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn pro games zijn;
Rocket League
CS 1.6
Monopoly
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Helemaal kapot gespeeld en derhalve eindbaas ja.
Ik heb echt meer dan 30k games balloon battle gedaan.
Mijn pro games:quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn pro games zijn;
Rocket League
CS 1.6
Monopoly
Generals: Zero Hourquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Mijn pro games:
Red Alert 2
Bloons TD5
Ook op de Wii en SNES (?) Iig die oudequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |