Tering, je hele vakantie lang 30 tot 40 bier per dag drinkenquote:Vakantiegangers in Turkije reageren nuchter op de explosieve situatie in het land en het negatieve reisadvies dat voor het zuidoosten geldt. Hoewel, nuchter…?
Nou als volwassen vent is dat wel wat apart toch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarom vinden mensen het raar als je op vakantie om 10u begint met alcohol?
Lekker duur om naar Turkije te gaan enkel om je klem te zuipen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:50 schreef pokkerdepok het volgende:
wat moet je anders doen op zo'n grafplek dan je de hele dag klem zuipen?
je moet toch op vakantie, wat moeten de buren er anders wel niet van denken, als je thuis blijft...quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lekker duur om naar Turkije te gaan enkel om je klem te zuipen.
Gadverdamme!quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die 30 - 40 red ik ook niet op vakantie nee... maar een aantal biertjes met temperaturen van 30 - 35 graden of hoger gaan er zeker in ja.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gadverdamme!
Ik heb liever koud bier
Elke dag entertainmentquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:54 schreef BaardaapAd het volgende:
Op vakantie in Turkije núchter blijven, dát is pas raar! Zeker op zo'n concentratiekamp all in terrein waar in de wijde omgeving werkelijk niets te beleven is.
Okee, ik herzie mijn mening. Want dan is 40 bier nog veel te weinig; dan moet je comazuipen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:04 schreef byah het volgende:
[..]
Elke dag entertainment
http://www.dumpert.nl/med(...)edjes_race_2015.html
40-45 was anders een behoorlijk pittige tijd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:08 schreef Badr_Harry het volgende:
40-45 op een dag moet makkelijk lukken
Oh... my... godquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:04 schreef byah het volgende:
[..]
Elke dag entertainment
Ach, die zijn toch ook al de Russische toeristen gewend, dus dat zal meevallen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:34 schreef mastertephon het volgende:
Die Turken daar moeten toch ook wel een raar idee over Nederlanders krijgen daar.
Nee tochquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:04 schreef byah het volgende:
[..]
Elke dag entertainment
Die merken dat toch niet als ze zelf op vakantie zijn?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:54 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
je moet toch op vakantie, wat moeten de buren er anders wel niet van denken, als je thuis blijft...
Mijn eerste reactie: "Is dit echt? Nee toch? Toch?......toch? Zeg me dat het niet zo is! Please!"quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:04 schreef byah het volgende:
[..]
Elke dag entertainment
Omdat je dan nog op bed hoort te liggenquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarom vinden mensen het raar als je op vakantie om 10u begint met alcohol?
Daar zag ik pas ook een stukje over. Dat is nog veel erger. Maar voor dit soort figuren schaam ik mij toch ook wel enorm.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, die zijn toch ook al de Russische toeristen gewend, dus dat zal meevallen.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:04 schreef byah het volgende:
[..]
Elke dag entertainment
En die drinken wel iets zwaarders als een biertje.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, die zijn toch ook al de Russische toeristen gewend, dus dat zal meevallen.
Ik maak dan vaak de fout om over te stappen op rode wijn, gewoon omdat ik dat lekker vind, alleen kan je daar de volgende dag best last van hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een malloten.
Bier komt na een glas of twintig goed m'n strot uit. Dan is het beter om over te stappen op iets sterkers.
Het is meer iets voor oudere mensen. Mijn moeder heeft de gehele wereld op wilde manier gezien en deed het pas wel omdat daar goed voor je gezorgd wordt als je niet goed meer ter been bent. Ze vond het vreselijk.quote:
Rode wijn is dan ook erg lekker als je eerst bier of witte wijn hebt gedronken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik maak dan vaak de fout om over te stappen op rode wijn, gewoon omdat ik dat lekker vind, alleen kan je daar de volgende dag best last van hebben.
Dat bedoel ik ook, eerst wat bier en daarna rode wijn, en dat schijnt toch niet zo'n daverende combinatie te zijn. Vooral als ik al een tijdje geen alcohol heb gedronken en dan eerst bier en daarna een fles of twee rode wijn, heb ik de volgende dag echt moeite om mijn bed uit te komen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rode wijn is dan ook erg lekker als je eerst bier of witte wijn hebt gedronken.
En de kater komt altijd later, dus het valt te overzien.
In zo'n klimaat drink je ook geen twee flessen rood op maar wel meer aan bier.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, eerst wat bier en daarna rode wijn, en dat schijnt toch niet zo'n daverende combinatie te zijn. Vooral als ik al een tijdje geen alcohol heb gedronken en dan eerst bier en daarna een fles of twee rode wijn, heb ik de volgende dag echt moeite om mijn bed uit te komen.
Die onderrand vindt je in elke samenleving.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:37 schreef Twiitch het volgende:
De smerige onderrand van de Nederlandse samenleving.
ja okee, je kan ook stiekum thuisblijven, dat is waar.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die merken dat toch niet als ze zelf op vakantie zijn?
Dat zou best wel eens hardstikke duur kunnen zijn daar, wellicht lokaal bier, Efes of zo, ook goed te doen.quote:
Het is vaak "all in" dus betaal je niets voor de drank. Of dat dan Heineken is vraag ik mij af.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens hardstikke duur kunnen zijn daar, wellicht lokaal bier, Efes of zo, ook goed te doen.
Ja, dat is geen Heineken, maar lokaal bier, denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:51 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het is vaak "all in" dus betaal je niets voor de drank. Of dat dan Heineken is vraag ik mij af.
San Miguelquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is geen Heineken, maar lokaal bier, denk ik.
Ik ken dat Efes niet, lokaal bier in Spanje was wel goed iig...
Lokaal bier is meestal prima. Ik ben geen kenner. Vaak ook gewoon van Heineken trouwens.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is geen Heineken, maar lokaal bier, denk ik.
Ik ken dat Efes niet, lokaal bier in Spanje was wel goed iig...
Ik had zo'n collega, 5.000 ¤ stukgegooid, en gezopen dat-ie had. Een week later liep zijn vrouw bij hem weg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:00 schreef mastertephon het volgende:
Dat je thuis komt en vrienden vragen wat je als volwassen man hebt gedaan tijdens jouw vakantie. Dat je jezelf dan hoort zeggen als man van 50 "ik heb gezopen jongen!". Als er dan geen alarmbellen afgaan......
Hoeft niet, sommige mensen hebben gewoon geen remmen meer op vakantie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:55 schreef Konniefeer het volgende:
Deze man is alcholverslaafd, dat kan niet anders.
Nou dan heeft ie er in ieder geval nog iets aan gehad, stel je voor dat ze gebleven was zeg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had zo'n collega, 5.000 ¤ stukgegooid, en gezopen dat-ie had. Een week later liep zijn vrouw bij hem weg..
Nou, was wel echt zijn middelbare school vriendinnetje, waar hij wel ook iedere dag kokend dampende seks mee had op zijn 46ste nog...quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou dan heeft ie er in ieder geval nog iets aan gehad, stel je voor dat ze gebleven was zeg.
Lijkt mij dan ook een goed idee als vrouw. Je kan best ergens all in gaan zitten maar doe dan iets leuks. Maar volgens mij kies je er al voor dat dat het niet gaat worden dan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had zo'n collega, 5.000 ¤ stukgegooid, en gezopen dat-ie had. Een week later liep zijn vrouw bij hem weg..
Whehehe.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Zeker als je zo vroeg begint is het geen extreme hoeveelheid. Het sneue is dat het geen uitbundige 18-jarige of een groep oudere vrienden die er eens lekker de remmen losgooien. Hij zit daar met zijn vrouw waar hij al het hele jaar tegenaan kijkt een gelijkmatig oplopende verdoving te bewerkstelligen om de vakantie door te komen.
De reden is daar dus duidelijk. Na een jaar van weer veel teleurstellingen vindt je elkaar daar. Misschieen kan SBS6 daar een programma over maken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Zeker als je zo vroeg begint is het geen extreme hoeveelheid. Het sneue is dat het geen uitbundige 18-jarige of een groep oudere vrienden die er eens lekker de remmen losgooien. Hij zit daar met zijn vrouw waar hij al het hele jaar tegenaan kijkt een gelijkmatig oplopende verdoving te bewerkstelligen om de vakantie door te komen.
In dergelijke toko's schenken ze meestal 0,25l glazen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:59 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens 40*0,33=13,2L Is dus grofweg 27 halvelitertjes. Dat is best veel..
Nog steeds veel. Maar jij hebt er gezeten misschien. Hoe gaat het met sterke drank?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In dergelijke toko's schenken ze meestal 0,25l glazen.
Dat is dan 20 halvelitertjes...quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In dergelijke toko's schenken ze meestal 0,25l glazen.
Dat is nog steeds niet te zuinig inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is dan 20 halvelitertjes.... Dat is ook niet weinig hoor, Lol.
(Hé, ben je weer terug, was al bang dat je een klap met de deegrol had gekregen.... ).
Gaan dagen voorbij dat ik niet zoveel drink, zeg maar...quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet te zuinig inderdaad.
Omschrijf eerst beschaafd maar eens.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:33 schreef Dwersdriever het volgende:
Zijn er eigenlijk ook all inclusives voor beschaafde mensen?
Ik mag graag een borrel drinken, maar 40 bier is mij ook net iets te gortig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaan dagen voorbij dat ik niet zoveel drink, zeg maar....
Niet luidruchtig, niet moeten rennen voor een stoel in de buurt van het zwembad, geen overvol geladen borden met massavoedsel bij de buffetten, etc., etc.quote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Club Med is geloof ik wat beschaafder, ook voor de wat beter gevulde portemonnee zeg maar..quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:33 schreef Dwersdriever het volgende:
Zijn er eigenlijk ook all inclusives voor beschaafde mensen?
Ja. En daar worden je kinderen ook de gehele dag vermaakt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:35 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Club Med is geloof ik wat beschaafder, ook voor de wat beter gevulde portemonnee zeg maar..
Geen idee, maar iemand die na 40 biertjes van iets anders bang is dan dat de tap sluit zou wel groot nieuws zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:39 schreef kovenant het volgende:
wat is nu het nieuws, dat men niet bang is op vakantie in Turkije
of dat er iemand 40 festival biertjes drinkt van 0.2 - 0.25 l
Die hoeveelheid biertjes lijkt mij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:39 schreef kovenant het volgende:
wat is nu het nieuws, dat men niet bang is op vakantie in Turkije
of dat er iemand 40 festival biertjes drinkt van 0.2 - 0.25 l
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |