SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Superleuk joh! Nogmaals gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:07 schreef Mapiya het volgende:
Jahormonen hè die mag ik de schuld geven toch!?
Te voet zou ik idd niet doen, maar fietsen was voor mij vrij pijnloos en vormde daarom echt een opluchting dat ik wel nog ergens kwam of gewoon een rondje kon maken zonder speciaal doel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:37 schreef Malteser het volgende:
Jullie zijn lief!
Fietsen doe ik nog wel, naar de supermarkt aan het einde van de straat en weer terug. Zal maandag eens met de bekkenfysio overleggen of dat eigenlijk oké is. Geen idee, ook niet over gehad. Ik weet wel dat ik het te voet niet meer haal naar diezelfde supermarkt, of ja, heen wel maar terug niet. Dat is minder handig zeg maar.
Oh, nu heb ik de ontmaskering gemist.... Zit ik verdorie hele dagen op Fok, mis ik het moment.
Het goede nieuws is wel wat ik weer wat babykleertjes gestreken heb, ik probeer iedere dag een kwartier te strijken. Het staat zo leuk in de kast al die kleine kleertjes, want gedeeltelijk glas in de deuren.
O, en echt, STOP met strijken. Je kunt toch beter die kwartiertjes die je wel kunst staan gebruiken voor iets leukers? En je baby vindt jou toch wel de liefste mama, of zijn rompers nu wel of niet gestreken zijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:37 schreef Malteser het volgende:
Oh, nu heb ik de ontmaskering gemist.... Ik ookZit ik verdorie hele dagen op Fok, mis ik het moment.
Het goede nieuws is wel wat ik weer wat babykleertjes gestreken heb, ik probeer iedere dag een kwartier te strijken. Het staat zo leuk in de kast al die kleine kleertjes, want gedeeltelijk glas in de deuren.
Oh echt, hoe voelt dat dan wel? Want pijnlijk/ongemakkelijk gevoel heb ik ook nooit, en ik vraag me dus ook af wat een harde buik isquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:05 schreef FlyingFish het volgende:
En blijkbaar heb ik ook harde buiken, want bij het gaan liggen had ik er een zei de vk. Ik dacht alleen dat die dingen pijn/erg ongemakkelijk zouden moeten zijn maar dat hoeft dus niet.
Datquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
O, en echt, STOP met strijken. Je kunt toch beter die kwartiertjes die je wel kunst staan gebruiken voor iets leukers? En je baby vindt jou toch wel de liefste mama, of zijn rompers nu wel of niet gestreken zijn. Gewoon strak opvouwen, en dan ziet t er prima netjes uit toch? Geen droger hier, dus alles droogt netjes aan het wasrek, en truitjes aan minihangertjes drogen gewoon kreukvrij op
Oh, dan heb ik denk ik dagelijks wel harde buikenquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:14 schreef mignonne het volgende:
Hier harde buiken genoegik word er gek van soms.
Dat ik dan wil bukken voor iets en t voelt alsof je een korset aan hebt waardoor bukken niet gaat
swell.
Hangt er een beetje van af hoor. Sommige bronnen zeggen vanaf 10 per dag. Anderen zeggen vanaf meer dan 5 per uur.quote:
Ik ben nogal een neuroot op dat vlak... Ik streek tot voor kort alles behalve onze sokken en mijn ondergoed. Daar ben ik inmiddels wel vanaf gestapt. En hier ook geen droger dus alles droogt aan de waslijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
O, en echt, STOP met strijken. Je kunt toch beter die kwartiertjes die je wel kunst staan gebruiken voor iets leukers? En je baby vindt jou toch wel de liefste mama, of zijn rompers nu wel of niet gestreken zijn. Gewoon strak opvouwen, en dan ziet t er prima netjes uit toch? Geen droger hier, dus alles droogt netjes aan het wasrek, en truitjes aan minihangertjes drogen gewoon kreukvrij op
[..]
Nu even niet nee. Gezever met de examencommissiequote:Op woensdag 29 juli 2015 13:24 schreef SaskiaR het volgende:
Lol ja dat
Doe jij nu trouwens nog diensten in mijn praktijk?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:47 schreef mignonne het volgende:
Mineola succes straks!
LuDann ik volg het eventjes niet? Ik zou de gynaecoloog eens vragen wat nu de indicatie is van de ctg? Jouw medische indicatie is je EDS toch? Gebruik je medicijnen die invloed kunnen hebben op de baby? Of heeft jouw EDS mogelijk invloed op de baby? Heb je het vaattype of nie?
Prima als ze een ctg willen en dat je daar permanent aan moet gaan hangen. Maar dan moet voor jou wel 100% duidelijk zijn wat de reden daarvan is en waarom het niet anders kan lijkt me. Vaak is een ctg in het ziekenhuis namelijk een gewoonte, want dat kan men vanuit een centrale ruimte bekijken. Het is meer moeite om ieder half uur even naar binnen te lopen om hartje te luisteren.Ik heb een dubbele indicatie (EDS + epilepsie met medicatie) maar geen van beiden hebben invloed op de baby. Het was ook overduidelijk dat het hier om een gevalletje ''DAS IST PROTOCOL'' ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zei ze er namelijk bij. Haar oplossing: zo lang mogelijk thuis blijven. Nja, ik ben geen vk ofzo, maar het lijkt mij veiliger dat ik in het ziekenhuis onder de douche sta dan dat ik het risico loop op een ''oh oeps, te lang gewacht-thuisbevalling''.
Ik ben er niet al te veel tegenin gegaan omdat ik zoveel verschillende mensen zie en de kans groot is dat ik haar toch niet aan mijn bed krijg. Dus ik heb zoiets van: dat zien we dan wel weer, als het zover is.Mijn man weet ook goed wat ik wil, dus die kan dat soort dingen ook prima voor mij uitvechten.
Ik heb even gekeken naar het SLAZ, maar wat is daar zo bijzonder aan? Minder de nadruk op medisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |