Die heb ik helemaal niet! Echt een heimelijk genot. Ik heb kitsch-beeldjes van herten en kaarsen in de vorm van hertenkoppen en zo. Ik vind ze reuze romantisch en het was bijna magisch dat ze bij jouw familie zo maar in de tuin stonden. Ik maar kool en brood sparen om ze te kunnen voeren. "Alweer kool vanavond?"quote:
En ik maar denken dat je het huisje bij voorbaat al zo geweldig vondquote:Op zondag 21 februari 2016 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet! Echt een heimelijk genot. Ik heb kitsch-beeldjes van herten en kaarsen in de vorm van hertenkoppen en zo. Ik vind ze reuze romantisch en het was bijna magisch dat ze bij jouw familie zo maar in de tuin stonden. Ik maar kool en brood sparen om ze te kunnen voeren. "Alweer kool vanavond?"
Ik heb met een loep de foto's bestudeerd, en volgens mij kunnen de bedden aaneen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef Cat22 het volgende:
Leuk kadootje, leuk hotel!
Je hebt voor de meiden toch wel een tweepersoons bed bedongen he?
Edit: zit daar gewoon ook een hotelpoes bij?![]()
![]()
Goed geregeld.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Twee stuks (ook eentje voor ons).
Ja, dat is voor mij een ideaal uitstapje! Misschien doen we het ook dit jaar wel. Even kijken hoe ver we komen. Desnoods boeken we een nacht bij in Arnhem, om het Nationaal Park ook nog te kunnen doen. Het grappige is dat we dan nog altijd onder ons budget zitten dat we normaliter kwijt zijn in zeikerige parken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:41 schreef Gaoxing het volgende:
Wat een leuk pakket Dude!
Hier is het favoriete Veluwe uitstapje een dagje nationaal park vanaf Hoenderloo. Met de witte fietsen via het Jachthuis naar het Kröller Müller (voor de ongeduldigen is de beeldentuin handig) en via het Museonder/speeltuin weer terug, en op de terugweg pannenkoeken in het pannenkoekenhuis in Hoenderloo.
Ja enig toch? En de dames kunnen er gaan en staan waar ze willen. En wanneer het hen goed dunkt naar hun hippie-kamer gaan. Kunnen pa en moe nog mooi even op de kade naar de kroeg.quote:
QFTquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Helemaal leuk, wat een geweldig drijfpaleis en verjaardagspakket
VOOR IK HET VERGEET!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Helemaal leuk, wat een geweldig drijfpaleis en verjaardagspakket
En ik vroeg mij al af hoe je daar terecht was gekomen...quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
VOOR IK HET VERGEET!!!!
Te danken aan jóuw tip in dit topic voor bijzondere logeeradressen!
Astu!quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
VOOR IK HET VERGEET!!!!
Te danken aan jóuw tip in dit topic voor bijzondere logeeradressen!
Doe ik! Maar ik vermoed dat we ruim voldoende te doen hebben zo!quote:Op zondag 10 april 2016 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Als je nog meer vragen hebt, laat maar weten! In de krant en de lokale sufferdjes staat ook vaak nog veel wat men de wijken regelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |