Inzicht komt met de jaren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Dat laatste lijkt me heééééél verstandig
Je bent op doorreis en toevallig zijn jullie even in de buurt. Zoiets?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus het is zaak om tegen die tijd een gerede reden te hebben om na een middag weer dóór te moeten. Maar ik zou het wel heel leuk vinden om de meiden thuis kort te bezoeken. Ik denk namelijk dat ze daar zelf ook heel trots op zouden zijn. Vooraf dus wel even duidelijk maken dat we niet drie dagen lang op een paradewagen door het dorp gaan.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent op doorreis en toevallig zijn jullie even in de buurt. Zoiets?
De thee kwam dus net letterlijk m'n neus uit en het restant gleed het verkeerde keelgat inquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Wel aan het feit of we daar na een dag gewoon weg mogenAls we niet oppassen staan ze tafel en bed aan ons af voor twee weken, vrees ik. Ik weet dat nog van de bezoeken aan mijn vakantiezusje, vroeger. Niets was te veel, en die dankbaarheid voelde eigenlijk ongemakkelijk. Dat vond ik als kind al. Stonden de broertjes van mijn vakantiezus de halve dag in de brandende zon op de parkeerplaats, om onze vouwcaravan te bewaken (het was een banlieu) en binnen in de tweekamerflat liep iedereen te rennen om ons taartjes te voeren en thee te schenken.
Dus het is zaak om tegen die tijd een gerede reden te hebben om na een middag weer dóór te moeten. Maar ik zou het wel heel leuk vinden om de meiden thuis kort te bezoeken. Ik denk namelijk dat ze daar zelf ook heel trots op zouden zijn. Vooraf dus wel even duidelijk maken dat we niet drie dagen lang op een paradewagen door het dorp gaan.
We hebben net traditiegetrouw de kerscadeaus verstuurd en ontvangen. Ik zal morgen even een foto maken van het moois dat we hebben ontvangen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:36 schreef komrad het volgende:
kickje. Is de pre-voorbereiding voor zomer 2016 al begonnen?
Je kan dan slapen in het Kruller hotel/restaurant. Lekker dichtbij het museum en je kan er héérlijk eten en ook redelijk goedkoop.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 03:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens wil ik volgend jaar een week met ze naar de Veluwe. Mijn geboortegrond. Ik denk dat ze dan de leeftijd hebben waarop ze dat ook leuk vinden. Ze vroegen dit jaar al naar foto's van vroeger en zo. Naarmate ze groter worden, worden wij ook echt medemensen voor ze, in plaats van een stel hippies met een onophoudelijke stroom popcorn. Dat is wel erg leuk om te zien. Ze bestuderen meer en meer wie wij zijn en hoe ons leven er eigenlijk uitzag en -ziet. De Veluwe dus, wat mij betreft. Het lijkt me enorm bijzonder om ze Kröller-Müller te laten zien, en mijn oude buurtje en Radio Kootwijk.
Dus wie er nu al tips heeft voor een leuk verblijf/b&b/huisje: geef een gil!
tamashii, dank voor je tips! Ik krijg gek genoeg bij je tweede link geen verwijzing naar huurhuisjes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan dan slapen in het Kruller hotel/restaurant. Lekker dichtbij het museum en je kan er héérlijk eten en ook redelijk goedkoop.
http://www.kruller.nl/
Ook is Landgoed de Scheleberg in Lunteren niet erg duur voor een huisje/villa. En dat is denk ik fijner dan een hotelkamer.
http://scheleberg.topparken.nl/
vakantie tabje selecterenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
tamashii, dank voor je tips! Ik krijg gek genoeg bij je tweede link geen verwijzing naar huurhuisjes.
En gelijk heeft zequote:Op donderdag 28 januari 2016 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar dat vond K. een volstrekt belachelijke opmerking, want het was ook nog maar net geleden augustus, dus is het ook al bijna juli.
Dank je! Ik liep te klungelen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
vakantie tabje selecteren
Dan kom je hier uit
http://vakantie.topparken(...)054104648.1454012451
Als je jong bent, kan alles niet snel genoeg gaan! Arty en ik vinden het allemaal nog heeeeeel ver weg weer.quote:
ja, we Facebooken! Kijk maar eens bij mijn vrienden en dan Sonia.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:34 schreef AnneX het volgende:
Heerlijk verhaal weer, Dude!
Daarvan word ik ook al vrolijk...
En toevallig vandaag vroeg ik mij af of je nog contact hebt met je eigen vakantiezusje?
Zit er een ontmoeting in? of skype...
Vergeet niet dat je ons er ook erg blij mee maakt. Het is wel vaste prik om in juli leuke Dude's-tijdelijke-Franse-gezinnetje-vakantie verhalen te lezenquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je jong bent, kan alles niet snel genoeg gaan! Arty en ik vinden het allemaal nog heeeeeel ver weg weer.
Maar ze heeft gelijk. De formulieren liggen hier al weer op tafel om te ondertekenen, K.'s moeder had het gisteren aan de telefoon ook al over de aanmelding van hun kant. We zitten er al weer helemaal in. En ik moet dus al weer een huisje gaan regelen.
Mijn schoonouders gaan jouw familie bellen om het huisje te huren!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:10 schreef Cat22 het volgende:
Leuk om weer bij te lezen.
Kadootjes
Contact![]()
Tof!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn schoonouders gaan jouw familie bellen om het huisje te huren!
/off topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tof!![]()
En bedankt voor de reclameOh, hoe moet dat dan met de hertjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Misschien mogen ze blijven wonen en anders wordt er vast een andere fijne wei voor ze gevonden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, hoe moet dat dan met de hertjes?
Ik zeg er maar niks over tegen de meiden, anders eisen ze nog dat de bambi's in onze achtertuin komen wonen! En al die mooie kippies ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien mogen ze blijven wonen en anders wordt er vast een andere fijne wei voor ze gevonden.
Hertjes
Ja dat deden we ettelijke malen. Met wisselend succes. Die waar jullie op bezoek waren, was een goed bungalowparkjaar! Maar we hebben ook wel in Brabant gezeten en daar kwamen de dames nauwelijks buiten het chalet, ondanks luxe zwembad en zo. Het ligt erg aan hun leeftijd, nukken en interesses. Het Brabant-jaar ging gepaard met die elastieken armbandjeshysterie. Geen kind kwam nog buiten toen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:51 schreef Bluezz het volgende:
13 en 14
Is zo'n Center Parcs of Roompot huisje niks?
Of Landal :
http://www.landal.nl/nl-n(...)elderland/coldenhove
L.: films kijken, youtuben, kletsen met knappe jongens op Facebook.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:28 schreef komrad het volgende:
Vertel dude, wat zijn grofweg de 4 verschillende definities. Dan kunnen we meedenken
Het moet dus iets met hertjes zijnquote:Op zondag 21 februari 2016 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat deden we ettelijke malen. Met wisselend succes. Die waar jullie op bezoek waren, was een goed bungalowparkjaar! Maar we hebben ook wel in Brabant gezeten en daar kwamen de dames nauwelijks buiten het chalet, ondanks luxe zwembad en zo. Het ligt erg aan hun leeftijd, nukken en interesses. Het Brabant-jaar ging gepaard met die elastieken armbandjeshysterie. Geen kind kwam nog buiten toen.
L heeft geen huisje nodig, die moet je meesleuren met activiteitenquote:Op zondag 21 februari 2016 12:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
L.: films kijken, youtuben, kletsen met knappe jongens op Facebook.
K: musea bekijken, schilderen, koken.
Arty: actieve dingen, films kijken, koken.
Dude: luieren, er op uit, lekker eten.
Grote gemeenschappelijke deler: heel lui tijdens het filmpjes kijken koken en daarna lekker eten in een museum terwijl er schilderijen worden nageschilderd van knappe jongens.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
L.: films kijken, youtuben, kletsen met knappe jongens op Facebook.
K: musea bekijken, schilderen, koken.
Arty: actieve dingen, films kijken, koken.
Dude: luieren, er op uit, lekker eten.
quote:
Je hebt gelijk. Voor L. hoeft het niet en daar doen we het niet voor. (Ik vind dat elk jaar ook weer heel cool aan haar: dat schoorvoetend meedoen met de weekjeweg-hysteriequote:Op zondag 21 februari 2016 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
L heeft geen huisje nodig, die moet je meesleuren met activiteiten
En verder lees ik vooral goed geoutilleerde keuken.
Als zwemmen niet speciaal in de interessesfeer ligt dan zou ik geen extra geld uitgeven aan een vakantiepark. Kijk anders eens op airB&B? Zijn vooral kamers, maar volgens mij zitten er ook wel huisjes van particulieren tussen.
En marktplaatspuntNL. Maar die wist je al
quote:Op zondag 21 februari 2016 12:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Voor L. hoeft het niet en daar doen we het niet voor. (Ik vind dat elk jaar ook weer heel cool aan haar: dat schoorvoetend meedoen met de weekjeweg-hysterieK. die zich dan helemaal inleest over de betreffende regio en er spreekbeurten over houdt tijdens de eerste week en L. die ons en K. dan aankijkt alsof we gek geworden zijn. Limburg en haar geschiedenis van mijnwerkers. Noord-Holland en de kaastraditie. Terschelling en het Juttersmuseum.
Ja leuk hoor, maar het haalt het allemaal niet bij de updates op Facebook van Chistiano Ronaldo!
Oeh, leuk!quote:Op zondag 21 februari 2016 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dan heb je genoeg aan een 'huisje' an sich toch?
In een mooie spannende omgeving.
https://www.natuurmonumen(...)ies/vakantiewoningen
http://origineelovernachten.nl/
[ afbeelding ]
Joh!quote:Op zondag 21 februari 2016 12:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
![]()
Sowieso (ik spaar alles met hertjes, dat had ik nooit prijsgegeven hier. Maar kun je nagaan hoe zielsgelukkig ik was bij jouw familie)
Wat een goede tip! Ik ga eens kijken wat er mogelijk is! Nu neig ik toch weer de geboortegrondkant op!quote:Op zondag 21 februari 2016 16:28 schreef megamandy het volgende:
Toen ik die leeftijd had zijn we een paar keer naar De Jutberg in Laag Soeren geweest. Wij gingen zelf altijd met onze eigen caravan maar familie huurden een chalet. Die camping ligt direct aan het bos (eigenlijk gewoon erin want de omheining van de camping heeft dus poortjes waardoor je in het bos komt) waar ook wilde zwijnen en hertjes rondlopen
Vaak genoeg activiteiten vanuit de camping waardoor je kunt kajakken of weet ik wat in de buurtEn je bent dus in de buurt van Kröller-Müller.
Dit is nog steeds mijn lievelings camping van overal waar we geweest zijn.
Ik ben een vaste lurker van dit topic, terwijl ik zelf helemaal geen kinderen zou willen maar dit vind ik zo tofEn nu jullie naar de Veluwe willen gaan moest ik dit even delen.
Die heb ik helemaal niet! Echt een heimelijk genot. Ik heb kitsch-beeldjes van herten en kaarsen in de vorm van hertenkoppen en zo. Ik vind ze reuze romantisch en het was bijna magisch dat ze bij jouw familie zo maar in de tuin stonden. Ik maar kool en brood sparen om ze te kunnen voeren. "Alweer kool vanavond?"quote:
En ik maar denken dat je het huisje bij voorbaat al zo geweldig vondquote:Op zondag 21 februari 2016 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet! Echt een heimelijk genot. Ik heb kitsch-beeldjes van herten en kaarsen in de vorm van hertenkoppen en zo. Ik vind ze reuze romantisch en het was bijna magisch dat ze bij jouw familie zo maar in de tuin stonden. Ik maar kool en brood sparen om ze te kunnen voeren. "Alweer kool vanavond?"
Ik heb met een loep de foto's bestudeerd, en volgens mij kunnen de bedden aaneen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef Cat22 het volgende:
Leuk kadootje, leuk hotel!
Je hebt voor de meiden toch wel een tweepersoons bed bedongen he?
Edit: zit daar gewoon ook een hotelpoes bij?![]()
![]()
Goed geregeld.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Twee stuks (ook eentje voor ons).
Ja, dat is voor mij een ideaal uitstapje! Misschien doen we het ook dit jaar wel. Even kijken hoe ver we komen. Desnoods boeken we een nacht bij in Arnhem, om het Nationaal Park ook nog te kunnen doen. Het grappige is dat we dan nog altijd onder ons budget zitten dat we normaliter kwijt zijn in zeikerige parken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:41 schreef Gaoxing het volgende:
Wat een leuk pakket Dude!
Hier is het favoriete Veluwe uitstapje een dagje nationaal park vanaf Hoenderloo. Met de witte fietsen via het Jachthuis naar het Kröller Müller (voor de ongeduldigen is de beeldentuin handig) en via het Museonder/speeltuin weer terug, en op de terugweg pannenkoeken in het pannenkoekenhuis in Hoenderloo.
Ja enig toch? En de dames kunnen er gaan en staan waar ze willen. En wanneer het hen goed dunkt naar hun hippie-kamer gaan. Kunnen pa en moe nog mooi even op de kade naar de kroeg.quote:
QFTquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Helemaal leuk, wat een geweldig drijfpaleis en verjaardagspakket
VOOR IK HET VERGEET!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Helemaal leuk, wat een geweldig drijfpaleis en verjaardagspakket
En ik vroeg mij al af hoe je daar terecht was gekomen...quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
VOOR IK HET VERGEET!!!!
Te danken aan jóuw tip in dit topic voor bijzondere logeeradressen!
Astu!quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
VOOR IK HET VERGEET!!!!
Te danken aan jóuw tip in dit topic voor bijzondere logeeradressen!
Doe ik! Maar ik vermoed dat we ruim voldoende te doen hebben zo!quote:Op zondag 10 april 2016 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Als je nog meer vragen hebt, laat maar weten! In de krant en de lokale sufferdjes staat ook vaak nog veel wat men de wijken regelt.
Heel bijzonder!quote:Op maandag 11 april 2016 20:34 schreef Bluezz het volgende:
Geweldig he, om zolang het leven te kunnen volgen van eigenlijk wildvreemde kinderen uit een ander land en er zelf ook nog een belangrijk herinneringsaandeel in te hebben. Voor hén maar ook voor jullie zelf
Ik wéét het niet. Ergens zijn die Fransen ook wel weer zo traditioneel dat het alléén de dag zelf is, die telt. Dus geen idee of ze er alsnog iets mee willen. Maar we kunnen best na hun aankomst hier thuis een fles (kinder)champagne sabreren natuurlijk. Want het is sowieso feest. En we lopen op die manier mooi vooruit op ons adelijke verblijf vanaf de volgende dag.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:09 schreef AnneX het volgende:
Wat een mazzel bij de hotel boeking.
Geweldig zeg, de hele entourage![]()
Plus de kattenboot.![]()
En ik ben zó benieuwd óf / wat de meiden voor 23 juli alsnog fixen
Wij hebben er ook zin in! We trekken de vakantiebestemmingen natuurlijk ook stiekem steeds een beetje meer naar onze eigen voorkeur toe, dat scheelt.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:28 schreef golfer het volgende:
Dat ziet er allemaal weer erg leuk uit.![]()
De voorpret alleen al.
NIET.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:39 schreef oh-oh het volgende:
OMG dat kasteel en die boot, dat is toch zoveel toffer dan een caravan of zo![]()
Jammer dat jullie jullie trouwdag nu maar met zijn tweetjes vieren wel![]()
Ze komen gewoon al over een maand zowat!
Nee, niet veel kinderen die zó lang komen (tegenwoordig). Toen mijn ouders dit deden, was het wel gemeengoed. Maar dan spreek je ook over een tijd dat moeders nu eenmaal vaker thuis de boel runden en er in de zomervakantie wel steevast een kind bij kon. Tegenwoordig moeten beide partners er natuurlijk speciaal vrij voor nemen. En dan wil je waarschijnlijk liefst met je eigen gezin erop uit. Met de vakantiekinderen mag je niet meteen naar het buitenland. Dus dat weerhoudt mensen, denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:02 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Zijn er eigenlijk veel kinderen die al zo lang komen als jullie draken?
Of kinderen die vaak wisselen van adres?
Gefeliciteerd! We kunnen de bus met feestneuzen even doorsturen, als je wilt.quote:Op maandag 20 juni 2016 16:13 schreef Rewimo het volgende:
Ha, de draken komen weer!(op ònze trouwdag deze keer
)
Wat een geweldige plannen hebben jullie voor ze! Dat gaan ze echt geweldig vinden lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |