Lijkt me gezellig!quote:Op maandag 20 juni 2016 18:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Gefeliciteerd! We kunnen de bus met feestneuzen even doorsturen, als je wilt.
Ja, haha, same here!quote:Op maandag 20 juni 2016 20:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig!
Ik kom er elk jaar weer achter dat jullie 1 dag voor ons getrouwd zijn
Ja, letterlijk 1 dagquote:Op maandag 20 juni 2016 21:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, haha, same here!![]()
Ook in hetzelfde jaar toch?
Is dat over de hele linie of voor bepaalde landen? Ja, de crisis is voorbij, maar we hebben veel ingeleverd in de crisesjaren en dan is het logisch dat dit soort instanties er last van krijgen. Gelukkig is er nu een gedenkwaardige vakantie in elkaar gezet voor als dit de finale is.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij hebben er ook zin in! We trekken de vakantiebestemmingen natuurlijk ook stiekem steeds een beetje meer naar onze eigen voorkeur toe, dat scheelt.![]()
Er is trouwens kans dat dit jaar het laatste wordt, dus we pakken lekker uit. Aanvankelijk dacht ik nog: kasteelovernachting misschien maar bewaren voor volgend jaar. Hebben we dan ook iets speciaals (Drijfpaleis was al geboekt).
Maar als ik kijk hoe het ervoor staat met de werving van gastouders, kon het allemaal nog wel eens penibel worden.Ik word niet erg vrolijk van de vooruitzichten voor SEK. Mensen willen dit gewoon niet meer, een vakantiekind in huis. Niet eens één jaar (want dat wij dit zeven jaar volhouden is echt geen vereiste). Dus we nemen het ervan
![]()
(En we regelen onderling uiteraard iets met de families, mocht de stichting er niet meer toe in staat zijn).
Waarvoor stem je hier op SEK, dat staat er helemaal niet bij.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
* spam alert *
http://www.ncrv.nl/geven/stichting-europa-kinderhulp
Voor wie even een stem wil uitbrengen. Voel je niet verplicht, uiteraard.
Over de gehele linie, want SEK haalt kinderen uit diverse landen.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:32 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Is dat over de hele linie of voor bepaalde landen? Ja, de crisis is voorbij, maar we hebben veel ingeleverd in de crisesjaren en dan is het logisch dat dit soort instanties er last van krijgen. Gelukkig is er nu een gedenkwaardige vakantie in elkaar gezet voor als dit de finale is.
Goed punt Teslynd, had ik niet gezien. Dit staat elders als toelichting:quote:Op maandag 20 juni 2016 22:37 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Waarvoor stem je hier op SEK, dat staat er helemaal niet bij.
quote:Een keer per jaar ondersteunt de NCRV een aantal goede doelen. Het gaat om projecten die bijdragen aan een samenleving waarin we omkijken naar elkaar. Europa Kinderhulp is ook voorgedragen. Stem op ons en deel dit bericht!
Voor veel vrouwen/moeders is werken minder optioneel geworden en dan is de vrije tijd in gezinsverband belangrijker. Er is nu bijgekomen dat meer mensen voor hun bejaarde ouders en gehandicapte naasten moeten zorgen en senioren meer in de oppasrol gedrongen worden.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Over de gehele linie, want SEK haalt kinderen uit diverse landen.
Het is, denk ik, niet zo zeer de crisis, hoewel daardoor wel bepaalde sponsors afgehaakt zijn (bijvoorbeeld de Luchtmacht die gratis kinderen invloog vanuit het voormalig oostblok en de NS die een trein beachikbaar stelde voor kinderen uit bijvoorbeeld Frankrijk). De tijden veranderen en daarmee het gezinsleven. Mensen hebben het druk, willen hun vrije dagen kunnen besteden aan een vakantie en beide ouders werken tegenwoordig, dus een vakantiekind kost beide gastouders vrije dagen.
Je zag wel dat het aantal senioren dat zich beschikbaar stelde een tijd lang relatief toenam, maar voor hen houdt het natuurlijk ook een keer op en het is fysiek soms ook best pittig om weer jonge kinderen ove de vloer te hebben.
Allemaal naar de poezenboot!quote:Op maandag 20 juni 2016 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Bijna weer drakenweken
Wat een enige vakantie adressen heb je weer uitgezocht Dude
Dit tiep ik live vanaf een hotelkamer in een niet nader te noemen Poolse stad *kuchWarschaukuch* . Ik liet mijn reisgenoot de foto's van de poezenboot zien en nu wil zij daar ook naartoe.En ik ook natuurlijk
Will do!quote:Op maandag 20 juni 2016 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Allemaal naar de poezenboot!![]()
Veel plezier daar in den verre! En doe je leuke hertenminnende familie de groeten als je weerom bent. Was vorig jaar ook een topeditie, mede dankzij de leuke logeerstek daar!
[ afbeelding ]
Oh wat leuk! Komt helemaal goed. Er zijn zat gastouders die bijvoorbeeld geen woord Frans spreken en dat blijkt ook geen enkel probleem. Ik denk wel dat het in zo'n geval scheelt als er ook eigen kinderen zijn. Is dat zo bij jouw broer?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Heerlijk om de verhalen weer te lezen. Ik verheug me er ieder jaar weer op!
Mijn broer en schoonzus krijgen dit jaar (voor het eerst) 2 jongetjes uit Roemenië. Voor zover ik weet spreken zij geen roemeens en ik betwijfel of 9 jarigen uit Roemenië redelijk engels spreken![]()
Leuk! En wat boffen de Roemeentjes. Dat belooft een heerlijke vakantie te worden. Is niet via SEK, denk ik?quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Broer en schoonzus hebben 2 kinderen van begin 20, ene woont nog thuis andere niet meer.
De jongens komen in ieder geval naar mijn verjaardag, feestje in een park met tig rondlopende honden en een aantal syriers waarvan sommigen slecht en sommigen goed nederlands spreken. 1 spreekt volgens mij ook russisch, dus zetten we die maar op de jongens. Verheug me nu al op een babylonische middag
geef ze een voetbal en de taal is opeens niet meer belangrijk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Broer en schoonzus hebben 2 kinderen van begin 20, ene woont nog thuis andere niet meer.
De jongens komen in ieder geval naar mijn verjaardag, feestje in een park met tig rondlopende honden en een aantal syriers waarvan sommigen slecht en sommigen goed nederlands spreken. 1 spreekt volgens mij ook russisch, dus zetten we die maar op de jongens. Verheug me nu al op een babylonische middag
Nog ruim twee weken. Wij gaan zo eerst lekker naar Stockholm met zijn tweeën.quote:
oh ben benieuwd hoe dat is, zit er aan te denken voor stedentrip in sept.quote:Op donderdag 7 juli 2016 06:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog ruim twee weken. Wij gaan zo eerst lekker naar Stockholm met zijn tweeën.
Net thuis! Heel leuk! Als je tzt een gil geeft, kan ik je wel wat tips geven, als je wilt. Of voor die tijd, als je nog twijfelt om te gaan. Stuur gerust een DM!quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh ben benieuwd hoe dat is, zit er aan te denken voor stedentrip in sept.
Wij keken de finale buiten op een plein in Stockholm en voor het gemak was Arty voor Portugal (want L. is sinds jaar en dag grooooooooooooot Ronaldo-fan) en ik voor Frankrijk. Dan kon het niet mis gaan voor haar.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:37 schreef AnneX het volgende:
Zondag laat moest ik aan een teleurgestelde voetbalster denken
Hee. Waar kan ik meer info krijgen over het eventueel gastouder worden en de eisen? Wij hebben altijd wel een bedje over. Ik werk nog niet en straks vanuit huis en voor onze dochter zou het ook echt gezellig zijn! Ben opzichte wel geïnteresseerd.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Over de gehele linie, want SEK haalt kinderen uit diverse landen.
Het is, denk ik, niet zo zeer de crisis, hoewel daardoor wel bepaalde sponsors afgehaakt zijn (bijvoorbeeld de Luchtmacht die gratis kinderen invloog vanuit het voormalig oostblok en de NS die een trein beachikbaar stelde voor kinderen uit bijvoorbeeld Frankrijk). De tijden veranderen en daarmee het gezinsleven. Mensen hebben het druk, willen hun vrije dagen kunnen besteden aan een vakantie en beide ouders werken tegenwoordig, dus een vakantiekind kost beide gastouders vrije dagen.
Je zag wel dat het aantal senioren dat zich beschikbaar stelde een tijd lang relatief toenam, maar voor hen houdt het natuurlijk ook een keer op en het is fysiek soms ook best pittig om weer jonge kinderen ove de vloer te hebben.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:06 schreef borisz het volgende:
Oh en Europa Kinderhulp zit bij de eerste groep die de CBF Erkenning heeft ontvangen. Kortom het is club die de zaken als goed doel op orde heeft. Tot zover mijn werkspam, maar wel leuk om mede te delen.
In de OP staat een link naar Europa Kinderhulp. Op hun site vind je alle informatie.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:34 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Hee. Waar kan ik meer info krijgen over het eventueel gastouder worden en de eisen? Wij hebben altijd wel een bedje over. Ik werk nog niet en straks vanuit huis en voor onze dochter zou het ook echt gezellig zijn! Ben opzichte wel geïnteresseerd.
Ook heg voordeel van dezelfde kinderen he!quote:Op woensdag 13 juli 2016 04:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik maak even een héél laat postje na een nachtje doorwerken (deadlines). Wilde nog even melden dat ik vanavond uitgebreid met K. zat te chatten op Facebook. Liet haar zien waar we naartoe gaan met hen en ze is razend blij.
Eerst het kasteel en een week later de 'poezenboot'. Ze vond het 'hyper cool!'.
Misschien lijkt het flauw ze al te vertellen wat we gaan doen, maar we hebben gemerkt dat ze het juist heel fijn vinden om zich al vast een beeld te vormen. En het geeft K. de kans een spreekbeurt over de omgeving van de verblijfplaatsen voor te bereiden.![]()
Ze vindt het enig zich te verdiepen in de regio waarin we verblijven en daar weet ze dan na aankomst ook altijd veel van af. L. kijkt dan steevast zo:
![]()
En daar moeten we alle vier altijd heel hard om lachen, inclusief K., met haar voorbereide rondleiding.
Overigens stopten we L. vorig jaar een Franstalige rondleiding toe van het kasteel dat we toen bezochten en de rol van gids volbracht ze met verve. Ze ging er plots helemaal streng van mennen: hup, loop eens door, er ligt hier zo meteen een pruik hoor, uit de achttiende eeuw.
Dat kon ze dus prima, toen ze eenmaal de kans kreeg!
We hebben er dit jaar toch wel bijzonder zin in. Ik moest van de week nog terugdenken aan het eerste jaar. Nu ja, zie het eerste topic uit deze reeks. Wat een moeilijke exercitie vond ik het.Die kinderen in huis. De regen buiten. De klei-behoefte. De omgevallen glazen limonade. Springen op de bedden. Tot middernacht. Boeken uit de kast citeren. "Hey, Toerks Fruit", naar iedereen op straat. Of: "Hello, Iek Jahn Cremer!!", als ze een ijsje bestelden.
De jaren erna: Het gehannes als je op pad ging: schoenen uit en aan nee toch andere schoenen maar we kunnen ook een tweede paar meenemen in een plastic tasje nou inderdaad ik haal even drie andere paren dan kunnen we kiezen want ja, je gaat per slot van rekening maar tweemaal daags naar de Plus.![]()
Dit jaar dineren we dus voor het eerst echt 'chic', als in: ze zullen zich moeten gedragen zoals de andere kasteelgangers dat doen.
Weten jullie nog dat L. ooit in de beginjaren zo monsterlijk at? De vork belandde in heur haar en haar handen plat in het bord.
Ze kan nu gewoon al zo netjes eten. En voordat dit hautain klinkt: L.vindt het zélf heel gaaf dit te kunnen. K. helpt haar daar ook zo goed bij. Ik ben er reuze trots op hoe die twee meisjes elkaar elk jaar weer een stukje verder helpen. K. leert van L. en L. leert van K.
Wij hoeven er verdomd weinig aan te doen verder.
LE Plusquote:Op woensdag 13 juli 2016 04:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik maak even een héél laat postje na een nachtje doorwerken (deadlines). Wilde nog even melden dat ik vanavond uitgebreid met K. zat te chatten op Facebook. Liet haar zien waar we naartoe gaan met hen en ze is razend blij.
Eerst het kasteel en een week later de 'poezenboot'. Ze vond het 'hyper cool!'.
Misschien lijkt het flauw ze al te vertellen wat we gaan doen, maar we hebben gemerkt dat ze het juist heel fijn vinden om zich al vast een beeld te vormen. En het geeft K. de kans een spreekbeurt over de omgeving van de verblijfplaatsen voor te bereiden.![]()
Ze vindt het enig zich te verdiepen in de regio waarin we verblijven en daar weet ze dan na aankomst ook altijd veel van af. L. kijkt dan steevast zo:
![]()
En daar moeten we alle vier altijd heel hard om lachen, inclusief K., met haar voorbereide rondleiding.
Overigens stopten we L. vorig jaar een Franstalige rondleiding toe van het kasteel dat we toen bezochten en de rol van gids volbracht ze met verve. Ze ging er plots helemaal streng van mennen: hup, loop eens door, er ligt hier zo meteen een pruik hoor, uit de achttiende eeuw.
Dat kon ze dus prima, toen ze eenmaal de kans kreeg!
We hebben er dit jaar toch wel bijzonder zin in. Ik moest van de week nog terugdenken aan het eerste jaar. Nu ja, zie het eerste topic uit deze reeks. Wat een moeilijke exercitie vond ik het.Die kinderen in huis. De regen buiten. De klei-behoefte. De omgevallen glazen limonade. Springen op de bedden. Tot middernacht. Boeken uit de kast citeren. "Hey, Toerks Fruit", naar iedereen op straat. Of: "Hello, Iek Jahn Cremer!!", als ze een ijsje bestelden.
De jaren erna: Het gehannes als je op pad ging: schoenen uit en aan nee toch andere schoenen maar we kunnen ook een tweede paar meenemen in een plastic tasje nou inderdaad ik haal even drie andere paren dan kunnen we kiezen want ja, je gaat per slot van rekening maar tweemaal daags naar de Plus.![]()
Dit jaar dineren we dus voor het eerst echt 'chic', als in: ze zullen zich moeten gedragen zoals de andere kasteelgangers dat doen.
Weten jullie nog dat L. ooit in de beginjaren zo monsterlijk at? De vork belandde in heur haar en haar handen plat in het bord.
Ze kan nu gewoon al zo netjes eten. En voordat dit hautain klinkt: L.vindt het zélf heel gaaf dit te kunnen. K. helpt haar daar ook zo goed bij. Ik ben er reuze trots op hoe die twee meisjes elkaar elk jaar weer een stukje verder helpen. K. leert van L. en L. leert van K.
Wij hoeven er verdomd weinig aan te doen verder.
Absoluut! Ik heb oprechte bewondering voor gastouders die jaar in jaar uit andere kinderen in huis hebben (bijvoorbeeld bij 'projectvakanties' waarbij kinderen uit een problematische regio eenmalig naar Nederland komen). Wij hebben er zó mazzel mee dat dit duo elk jaar trouw samen naar ons toe komt. Wij zijn toch een beetje kluizenaars doorgaans en hadden het lastig gevonden als we elk jaar opnieuw zouden moeten kennismaken met een kind. Nu kunnen we lezen en schrijven met ze. We prijzen ons daar erg gelukkig mee.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook heg voordeel van dezelfde kinderen he!
LE Plus inderdaad, haha!quote:
Wat lief! En leuk! Ik ben nog altijd wel verbaasd dat zo'n aanvankelijk schuchter topic nu al zo ver is gekomen. Zeven jaar vakantiekinderen. Had het me niet voorgehouden, dat eerste jaar zeg! Ik had iedereen voor gek en mezelf dood verklaard, denk ik.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:13 schreef Chell het volgende:
Dit is echt mijn lievelingsreeksMooi om te lezen, je laatste stukje! Waardevolle herinneringen voor de meiden. En voor jullie!
Ik kijk uit naar de nieuwe verhalen
Ja dat gaat altijd zo hè, dat die weken omvliegen! En altijd kan ik me er nu nog niets bij voorstellen. Ik denk afwisselend:quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:45 schreef AnneX het volgende:
Bijijnaaa...en dan vliegen die drie weken voorbij![]()
@ Dude: ik bedacht mij ( later), dat je alvast met K. de vakantieplekken deelde, is ook leuk: voorpret![]()
En ik heb nog een weekje om de voorgaande delen te herlezen om in de stemming te komen
Napret
Oh dat is leuk ja, dan hebben ze meteen weer wat te doen. Hier doen maskertjes het ook goed (15 minuten stil liggen. Whahaha... as if...) die heb je ook voor haren en voeten.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze zijn 13 en 14 nu en ik moet deze week nog welkomscadeautjes kopen. Hulde aan de tijden dat bellenblaas nog voldeed. Maar wat koop ik in hemelsnaam nú voor hen?
Ik heb er al eerder over gedubd in dit topic, maar ik heb de aankopen uitgesteld en nu moeten ze nog. Ik denk dat ze vooral naar de Primark willen. Daar kan ik wel een waardebon voor kopen, wellicht.
Maskertjes gekocht! En scrub. En een parfummetje. We gaan voor thema 'wellness' dit jaar. Dank voor die tip! Morgen hoop ik ergens een goedkope beautycase voor ze te vinden en dan zijn ze klaar voor onze hotel-avonturen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:29 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh dat is leuk ja, dan hebben ze meteen weer wat te doen. Hier doen maskertjes het ook goed (15 minuten stil liggen. Whahaha... as if...) die heb je ook voor haren en voeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Kruidvat heeft vaak wel leuke met kleurtjes/plaatjes/dingetjes.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maskertjes gekocht! En scrub. En een parfummetje. We gaan voor thema 'wellness' dit jaar. Dank voor die tip! Morgen hoop ik ergens een goedkope beautycase voor ze te vinden en dan zijn ze klaar voor onze hotel-avonturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet nog een leuk kadootje
Goede! Of wat leuke rappers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:
@ golfer: ik snap niet eens hoe zo'n opmerking in je opkomt, eigenlijk. Zal wel aan mij liggen.
Jamaar... ze houdt van kroelen en bij je zitten en spercieboontjes en Wolkentoetjes. En biefstuk.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Goede! Of wat leuke rappers!*kattenadoptieboks*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet nog een leuk kadootje
Ik weet waar je het tweede cadeautje kunt vinden. Ook dit voorjaar moeder geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh leuk Luchtbel. Bij kruitvat of zo?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:51 schreef Luchtbel het volgende:
Mijn dochter en haar "zus" van nog net geen twaalf en nog net geen veertien werden vandaag helemaal gelukkig van Palmolive douchegel chocoladegeur, nu 1 ,euro
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik weet waar je het tweede cadeautje kunt vinden. Ook dit voorjaar moeder geworden.Ook zo'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Saaineusquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh leuk Luchtbel. Bij kruitvat of zo?
(Kijk mij eens kundig alle katten negeren![]()
)
Oh god, ook nog allemaal torties, die zijn zo bijzonder!quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh leuk Luchtbel. Bij kruitvat of zo?
(Kijk mij eens kundig alle katten negeren![]()
)
Ga je weer verhuizen, gao? Ik ben altijd zo jaloers op jouw nomadenbestaan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:42 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh god, ook nog allemaal torties, die zijn zo bijzonder!
Wat ben ik blij dat voor die van mij de papieren rond zijn, en de vlucht geboektSorry jongens, geen ruimte meer....
Oh ik heb het wel gehad met mijn nomadenbestaan hoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ga je weer verhuizen, gao? Ik ben altijd zo jaloers op jouw nomadenbestaan.
Nee gaat prima eigenlijk! Al hangt er wel 'iets' in de lucht, een soort anticipatie. Maar niet vervelend.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:30 schreef Smallish het volgende:
Je laatste 'vrije' dag, Dude! Nerveus, zoals andere jaren of meer onrustig? Of valt het dit keer wel mee? Leuk hoor, dat ze weer komen!
Misschien heb ik daar overheen gelezen Dude, maar wederom met de Jaguar, want die hebben jullie toch ?!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee gaat prima eigenlijk! Al hangt er wel 'iets' in de lucht, een soort anticipatie. Maar niet vervelend.
Morgenochtend nog lekker even een uurtje golfles en daarná begint het grote wachten. Zo'n zaterdag is altijd wel erg raar, want zij zijn al onderweg, terwijl hier het leven nog een soort van normaal is. Heel vreemd.
Wel fijn dat we ze dit jaar gewoon in Groningen kunnen ophalen.
O en aan de diverse tipgevers: het chocoladedoucheschuim is binnen!![]()
heel veel plezier dude! en ik wacht weer vol spanning op je verslagenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee gaat prima eigenlijk! Al hangt er wel 'iets' in de lucht, een soort anticipatie. Maar niet vervelend.
Morgenochtend nog lekker even een uurtje golfles en daarná begint het grote wachten. Zo'n zaterdag is altijd wel erg raar, want zij zijn al onderweg, terwijl hier het leven nog een soort van normaal is. Heel vreemd.
Wel fijn dat we ze dit jaar gewoon in Groningen kunnen ophalen.
Vies hè. Fijne tijd weer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:17 schreef komrad het volgende:
[..]
heel veel plezier dude! en ik wacht weer vol spanning op je verslagen
We hebben een leenauto voor de tripjes die we gaan maken, want de meiden passen echt nauwelijks meer op de 'achterbank'. Maar we halen ze wel met de Jag op, want dat is nu eenmaal traditie. Ik denk niet dat ze het ons vergeven als de Jag níet op hen wacht, als ze uit de bus komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar overheen gelezen Dude, maar wederom met de Jaguar, want die hebben jullie toch ?!
Enne.. Veel plezier weer!
Wat mij betreft niet sfeerverpestend hoor! Wij trekken het ons ook net iets meer aan dan we normaal al zouden doen. Wat het extra bijzonder maakt, is dat we hier een moslimmeisje en een hoogblond Frans schoffie bij elkaar hebben. Het geeft de burger moed om te zien dat ze dikke vriendinnen zijn. Ik kan me voorstellen dat zij met andere, genuanceerdere ogen naar elkaar kijken dan veel leeftijdsgenootjes in hun respectievelijke milieus. Dat vind ik fijn. Zij zijn de toekomst.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:56 schreef Smallish het volgende:
Moet ook wel denken aan alle ellendige gebeurtenissen in (afgelopen jaar vooral) Frankrijk. Is niet helemaal in de sfeer van dit topic, maar wel de realiteit. Ook omdat je wel hebt laten weten dat ze goed op de hoogte zijn van politiek enzo. Ik ben benieuwd naar hoe zij daar tegenaan kijken en ermee omgaan. Jonge pubermeiden, opgroeiend met ellendige gebeurtenissen. Ik wil niet de sfeer verpesten hoor!Hoop op leuke verhalen!
Doe ik! Zijn we zelf ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:13 schreef Smallish het volgende:
Zeker! Laat s.v.p. weten of dit een 'ding' is, positief (vast!) of niet. Ben echt erg benieuwd. En verder, lol en grappen maken!![]()
Oh ik hoop wel dat deze twee terug kunnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:35 schreef AnneX het volgende:
Zat ik ook te bedenken: met alle (terroristische) onrust, is het knap van moeders om hun kind een drie weken te laten gaan...
Zo is er toch eens een elftal handbalsters uit joegoslavië gebleven in noordholland.
Konden niet eens terug.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh ik hoop wel dat deze twee terug kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |