Nee, Yolanthe?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Gaddle wat vaag![]()
Zitten jullie ook rtl 4 te kijken?
Pfhoe herkenbaar.....
Klopt, fijn dat ze er open over praat dat kinderen niet zo gewoon zijn en wat dat met je doet...quote:
Klinkt boeiend. Hoe laat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik heb het gemist.. Ben niet zo van Yolanthe, maar ik vind het erg goed dat ze er zo open over is. Toch nog een taboe, waar dit goed tegen zal helpen. Begreep ook dat ze een soort gastblog zou schrijven binnenkort..
En voor de liefhebbers: morgen komt op België (een) een documentaire over een fertiliteitskliniek in Groot Brittannië. Het hele traject, maar dan vanuit de ogen van de artsen.
Nanuke: nu officieel weer begonnen?
Dat klinkt lekker gezellig inderdaadquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:15 schreef Ereshkigal het volgende:
Werken hormonen besmettelijk!?
Heb knallende koppijn dus verwacht eerdaags menstruatie
Peuter is loei chagrijnig en vriendlief al net zo...
Wordt gezellig!
Nee, twee keerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:04 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik duim mee voor VG!
Balen eresh, dat je zo veel last kunt hebben van een menstruatieIk vind het stom!
Super fijn Silver! Had je vriend trouwens nog maar 1 keer zaad laten onderzoeken?
Volgende week tweede zaadonderzoek, na 1 week telefonisch de uitslag en dan vermoedelijk meteen de verwijzing naar de fertiliteitsarts. Hopelijk kunnen we dan gauw beginnen! Hoewel ik er ook wel weer tegenop zieVrouwen en hun gevoelens
Waarom verwachten ze eigenlijk dat zijn zaad nog wel eens beter kan zijn dan eerst gedacht werd? Hebben ze dat uitgelegd? Want 2x zaadonderzoek 'kost' je 2 maanden, toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Nee, twee keerEen keer gewoon via het lab/bloedprikken en een keer via gynaecologie zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |