abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155489131
Bij mij had mn menstruatie ondertussen moeten doorbreken, maar ik zit nog steeds te wachten.
Ik had al wat licht bloedverlies gehad, dus ik dacht nu komt het. Hopelijk komt het snel anders kom in de knoop met mijn vakantie.
pi_155512029
Gaddle wat vaag :{
Zitten jullie ook rtl 4 te kijken?
Pfhoe herkenbaar.....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_155513118
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Gaddle wat vaag :{
Zitten jullie ook rtl 4 te kijken?
Pfhoe herkenbaar.....
Nee, Yolanthe?
pi_155513442
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:14 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Nee, Yolanthe?
Klopt, fijn dat ze er open over praat dat kinderen niet zo gewoon zijn en wat dat met je doet...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:29:46 #280
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_155513696
Ik heb het gemist.. Ben niet zo van Yolanthe, maar ik vind het erg goed dat ze er zo open over is. Toch nog een taboe, waar dit goed tegen zal helpen. Begreep ook dat ze een soort gastblog zou schrijven binnenkort..

En voor de liefhebbers: morgen komt op België (een) een documentaire over een fertiliteitskliniek in Groot Brittannië. Het hele traject, maar dan vanuit de ogen van de artsen.

Nanuke: nu officieel weer begonnen?
pi_155515410
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik heb het gemist.. Ben niet zo van Yolanthe, maar ik vind het erg goed dat ze er zo open over is. Toch nog een taboe, waar dit goed tegen zal helpen. Begreep ook dat ze een soort gastblog zou schrijven binnenkort..

En voor de liefhebbers: morgen komt op België (een) een documentaire over een fertiliteitskliniek in Groot Brittannië. Het hele traject, maar dan vanuit de ogen van de artsen.

Nanuke: nu officieel weer begonnen?
Klinkt boeiend. Hoe laat?
pi_155516342
Heb het opgezocht: Belgie 1, 22.20
pi_155524098
@vintagegirl;
Ik loop in het hoge noorden, en ik woon in twente. Ik ga vaak met de trein, want met dagkaarten van de AH bijvoorbeeld is het goedkoper dan heen en weer rijden (als je alleen gaat, gaat er iemand mee dan is de auto weer goedkoper). Wat dus inhoud dat ik 2 uur en 13 minuten onderweg ben, enkele reis. En dan nog van station naar ziekenhuis en weer terug. Das zelfs meer dan 5u bedenk ik me. :o

@stroopwafelmeisje
Het is inderdaad nogal wat. Ik denk ook dat het echt heel belangrijk is als je vantevoren goed op de hoogte bent, dat scheelt al een boel onzekerheid in het traject. En vooral niet onderschatten wat het emotioneel en fysiek van je vraagt, het viel mij echt tegen. Ik ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_155525834
@Nanuke. heb je een pm gestuurd
pi_155533088
Werken hormonen besmettelijk!?
Heb knallende koppijn dus verwacht eerdaags menstruatie
Peuter is loei chagrijnig en vriendlief al net zo...
Wordt gezellig! :(
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_155540182
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:15 schreef Ereshkigal het volgende:
Werken hormonen besmettelijk!?
Heb knallende koppijn dus verwacht eerdaags menstruatie
Peuter is loei chagrijnig en vriendlief al net zo...
Wordt gezellig! :(
Dat klinkt lekker gezellig inderdaad :'(
Hopelijk komt je menstruatie gauw doorzetten.
Bij mij is helaas nog steeds niet. Ik voel me af en toe soort ongesteld, maar er komt niets. -O-
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:04:43 #287
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155540517
Hier ook weer heerlijk emo door de clomid :') Krijg er echt ontzettende stemmingswisselingen van :X Daarnaast word ik er ontzettend moe van (letterlijk) dus vandaag maar op tijd naar bed :O
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155540616
Digitale knuffel van mij dames.
pi_155598546
Vandaag de intake gehad, en wat een fijne fertiliteitsarts O+ Ze had zich echt goed voorbereid en stelde verdiepende vragen in plaats van dat we weer dezelfde antwoorden op de zelfde vragen moesten geven :)

Vervolgstappen zijn gezet! Vriendlief moet twee maal zijn zaad laten controleren, want misschien is het toch beter dan verwacht en hoeven we ons niet meteen op IVF-ICSI te richten zoals nu 'voorspeld' is. En hij krijgt ook een "APK-keuring", zodat ze kunnen achterhalen/uitsluiten wat de oorzaak is van de verminderde kwaliteit van zijn zaad.

Ik heb vandaag een inwendige echo weer gehad en mn ei stong op springen. Toch fijn om te weten dat mijn lichaam inderdaad weer helemaal op de rails is O+ Wel nog duidelijk sporen van PCOS, want meer follikels dan gebruikelijk. :7 Op 22 oktober terug voor alle uitslagen van onderzoeken en dan een vervolgplan bespreken.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_155599068
@SilverSjors, spannend allemaal! En fijn dat je een fijne arts hebt.
pi_155603922
Fijn silversjors dat je er een goed vertrouwen in de arts hebt
Ik heb ook zo kanjer van een arts en echscopiste gelukkig maar want je ligt daar toch vrij kwetsbaar elke keer....

Vintagegirl hoe voel jij je!?
Majo ellende he die clomid hopelijk voel je je snel beter!!
Gaddle al ongesteld geworden inmiddels?

Hier komt het er volgens mij echt aan. Gisteren kreeg ik zo buikkrampen dat mn avond eten er gewoon uit kwam :r
Vandaag verder geen klachten beetje gammel alleen
Maar tot nu toe nog geen drupje bloed
Hoop alleen dat het niet meteen morgen vroeg is dan is mijn wekelijks zwemhalfuurtje met ons menneke.... Ach als dat wel zo is gaan we wel iets anders doen samen...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_155604756
@Eresh, ja wisselend, vanochtend op het randje van kotsmisselijk, smiddags last van onderrug (nu nog steeds). En zo af en toe hoofdpijn. Verder vaak plassen, ook wegens veel drinken. En steekjes in buik af en toe. En hele zere (grotere) boobs. Afkeer bij voedsel waar ik normaal gek op ben...En constant hongergevoel. Afwachten dus, geen idee of dit al wat kan betekenen of dat het aan de Utrogestan ligt.
pi_155605619
Ik ga gewoon gigantisch hard duimen voor je dat dit hele andere tekenen zijn dan utrogestan...
Nog even volhouden :*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_155605693
Dankje Eresh, ik hoop het ook stiekem
pi_155606311
Ik duim mee voor VG!

Balen eresh, dat je zo veel last kunt hebben van een menstruatie :( Ik vind het stom!

Super fijn Silver! Had je vriend trouwens nog maar 1 keer zaad laten onderzoeken?

Volgende week tweede zaadonderzoek, na 1 week telefonisch de uitslag en dan vermoedelijk meteen de verwijzing naar de fertiliteitsarts. Hopelijk kunnen we dan gauw beginnen! Hoewel ik er ook wel weer tegenop zie :') Vrouwen en hun gevoelens 8)7
pi_155606372
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:04 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik duim mee voor VG!

Balen eresh, dat je zo veel last kunt hebben van een menstruatie :( Ik vind het stom!

Super fijn Silver! Had je vriend trouwens nog maar 1 keer zaad laten onderzoeken?

Volgende week tweede zaadonderzoek, na 1 week telefonisch de uitslag en dan vermoedelijk meteen de verwijzing naar de fertiliteitsarts. Hopelijk kunnen we dan gauw beginnen! Hoewel ik er ook wel weer tegenop zie :') Vrouwen en hun gevoelens 8)7
Nee, twee keer :) Een keer gewoon via het lab/bloedprikken en een keer via gynaecologie zelf :Y
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_155606523
Ja mrs peel zeker stom...
En dan ben ik dus nog niet ongesteld hou mn hart vast wat er dit keer gaat komen...vooral door de provera is het altijd dubbel ellende! Maar goed we kunnen gelukkig dan wel weer gaan beginnen! Hoop dat het nu snel gaat komen
Hoop dat jullie goede hoopvolle uitslagen krijgen en snel mogen gaan beginnen
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_155606739
Dankje Mrs. Peel. Ik wens je alvast succes bij de fertiliteitsarts :* .
pi_155607255
quote:
17s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Nee, twee keer :) Een keer gewoon via het lab/bloedprikken en een keer via gynaecologie zelf :Y
Waarom verwachten ze eigenlijk dat zijn zaad nog wel eens beter kan zijn dan eerst gedacht werd? Hebben ze dat uitgelegd? Want 2x zaadonderzoek 'kost' je 2 maanden, toch?
  donderdag 27 augustus 2015 @ 22:36:13 #300
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_155607806
Spannend, VG! Dat klinkt veelbelovend en ik hoop mee dat het niet door de (kunstmatige) hormonen komt!

Silver, hebben ze ook uitgelegd wat zo'n "apk" inhoudt (en wat de kansen zijn dat ze iets vinden dat verholpen kan worden)? Wij krijgen volgende week de uitslag van het tweede onderzoek en ik begin steeds meer te twijfelen in hoeverre verder onderzoek zin heeft. Toegegeven: omdat ik dat op internet gelezen heb O-)
Wel heel fijn dat je zo'n fijne arts hebt gevonden! Vasthouden die!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')