Hopelijk is de acupunctuur voor haar een goede ondersteuning, Nikki! Ik duim!quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ze heeft afgelopen woensdag een tp gehad van een cryo en doet acupunctuur ter ondersteuning. Nu weer even fingers crossed. Als deze poging niet lukt dan is er in januari 2016 pas weer plaats voor een volgende behandeling. Dat is eigenlijk wel ontzettend balen voor haar, maar het is helaas niet anders. Ik hoop dat het niet nodig gaat zijn voor haar.
GV man wat ontzettend balen dat de poging gestaakt is. Aan de andere kant is het als je het rationeel bekijkt natuurlijk wel goed dat ze spaarzaam omgaan met de kostbare rietjes in de vriezer. Hopelijk gaan er deze keer met de nieuwe hormonen meer follikels groeien bij je vrouw.
Spannend Vintagegirl. Succes met afwachten. Hopelijk hebben jullie deze week gewoon een tp.
Snap ikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:27 schreef VintageGirl het volgende:
Dankje Frummel, ik ben wel een beetje bang voor overstimulatie na de terugplaatsing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |