abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155543189
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Helaas niet veel inzendingen, misschien een lastig onderwerp.. maar.. maar.. wel een rustig en ruzievrij topic. which is nice.
Ik ben aan het klussen en verhuizen, heb helaas geen tijd of energie gehad om prettig gestoord bezig te zijn.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:13:41 #52
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_155545392
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Welke voorbeelden heb je? Ik heb namelijk wel wat gemopper gezien de afgelopen maanden maar geen gekke dingen bij de beoordelingen. Ook mijn inzendingen scoorden wel eens laag maar heb nooit het gevoel gehad dat dat persoonlijk was.
Nee, je zet ook niet bij je beoordeling dat je minder punten geeft omdat je iemand niet mag.

Maar er is wel duidelijk te zien wie hier wel en niet in de smaak vallen. Ik denk persoonlijk dat dat best wel enige invloed kan hebben op de puntenverdeling.
Ik voel mij niet persoonlijk benadeeld hoor, de feedback die ik heb gehad is prima en de scores is ook niets op aan te merken. Die zijn minder prettig, maar dat ligt vooral aan de kwaliteit van mijn foto's :)

Mijn idee was niet eens zozeer negatief bedoeld, meer een idee dat zo in me op kwam. :)
pi_155549224
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef bepklep82 het volgende:

[..]

Nee, je zet ook niet bij je beoordeling dat je minder punten geeft omdat je iemand niet mag.

Maar er is wel duidelijk te zien wie hier wel en niet in de smaak vallen. Ik denk persoonlijk dat dat best wel enige invloed kan hebben op de puntenverdeling.
Ik voel mij niet persoonlijk benadeeld hoor, de feedback die ik heb gehad is prima en de scores is ook niets op aan te merken. Die zijn minder prettig, maar dat ligt vooral aan de kwaliteit van mijn foto's :)

Mijn idee was niet eens zozeer negatief bedoeld, meer een idee dat zo in me op kwam. :)
dit nu de 2e keer dat ik een foto inzend. En ik vind het allemaal wel meevallen hoor :P

Maar euhm als het zo'n groots dilemma moet worden over wie er deze strijd wint..(was ook wel een onderwerpje hoor :P ) stel ik voor om allebij een onderwerp te posten en dat daar een pol op los gelaten word. Krijg je alsnog een "eerlijke" winnaar ;)

En omdat ik er nooit wat mee doe wil ik wel eens zien wat men met Nacht/avond fotografie doet mijn voorwaarde is wel vanaf 21:30 tot 04:00 want technisch gezien is het om 18:00 al avond dus...

[ Bericht 3% gewijzigd door CaseJunky op 26-08-2015 08:04:17 ]
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2015 @ 08:03:15 #54
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155549280
Bij twee winnaars gewoon via DM samen wat verzinnen, zo lastig is t niet.

En ja er wordt ook beoordeeld op user. Ook onbewust. Maar anoniem inzenden is te omslachtig voor zo'n wedstrijd

Wat je wel zou kunnen doen is de regel afschaffen dat hij alleen deze maand gemaakt mag zijn. Dan kan men ook uit t archief vissen. Krijg je wellicht meer inzendingen
pi_155549287
dubble post
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2015 @ 08:04:20 #56
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155549295
Probeer t eens een keer, alleen thema en dat men uit t archief mag plukken , zodat mensen die niet veel tijd hebben ook mee kunnen doen
pi_155549302
ja ging perongeluk... heb mijn koffie nog niet gehad ... ;)
pi_155550438
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 08:04 schreef SunChaser het volgende:
Probeer t eens een keer, alleen thema en dat men uit t archief mag plukken , zodat mensen die niet veel tijd hebben ook mee kunnen doen
Dan is de lol er voor mij wel een beetje af, het leuke aan deze wedstrijd is dat het je stimuleert om creatief te zijn.
Hmz...
pi_155550516
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:21 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Dan is de lol er voor mij wel een beetje af, het leuke aan deze wedstrijd is dat het je stimuleert om creatief te zijn.
Eens, archieftrekken is voor luie mensen :Y)
blub blub
pi_155550645
+1
pi_155550754
Ja, hoe zonde ik het soms ook vind dat een thema net te laat komt, ik vind het idee van een fotowedstrijd wel dat je de foto schiet op het moment dat de wedstrijd loopt. Iedereen ook dezelfde omstandigheden en kansen etc.

Ik denk dat dit thema gewoon lastig in te vullen was. En misschien komt het ook wel door het gezeik van de afgelopen keren dat minder mensen meedoen.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2015 @ 10:01:09 #62
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155551145
Oke, is ook wat voor te zeggen. Ik denk dat t een combinatie is van gezeur en thema

Bij themas als Poes of Zon of Water zijn er altijd meer inzendingen. Meer huis tuin en keuken themas helpen. En niet meer zeuren wij allemaal maar leuke dingen maken
pi_155551524
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:01 schreef SunChaser het volgende:
Oke, is ook wat voor te zeggen. Ik denk dat t een combinatie is van gezeur en thema

Bij themas als Poes of Zon of Water zijn er altijd meer inzendingen. Meer huis tuin en keuken themas helpen. En niet meer zeuren wij allemaal maar leuke dingen maken
ik vind Nacht/Avond wel een huis tuin en keuken thema hoor
pi_155552020
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:22 schreef CaseJunky het volgende:

[..]

Prima thema wat mij betreft!
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2015 @ 10:49:23 #65
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155552040
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:22 schreef CaseJunky het volgende:

[..]

Is t ook
pi_155553884
Then its Settled

Thema : Nacht/avond
om het spannend te houden had persoonlijk nog 1 voorwaarde :
vanaf 21:30 tot 04:00 want technisch gezien is het om 18:00 al avond

wie moet er een nieuw topic maken?
pi_155553997
Ik ben blij dat ik om 21:30 lekker op de bank lig te chillen :P
Hmmm misschien daar een foto van maken *D
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2015 @ 11:53:12 #68
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155554042
Laatste vind ik niet kunnen, het is avond vanaf 18.00 uur en nacht tot 6.00 uur misscHien. En ik kan ook overdag een foto maken die aan het thema voldoet , bv een bed fotograferen, en met instellingen en flash kan je een avondfoto maken om 14.00'uur smiddags

Gewoon een thema dan de rest aan de creativiteit overlaten
pi_155554754
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:53 schreef SunChaser het volgende:
Laatste vind ik niet kunnen, het is avond vanaf 18.00 uur en nacht tot 6.00 uur misscHien. En ik kan ook overdag een foto maken die aan het thema voldoet , bv een bed fotograferen, en met instellingen en flash kan je een avondfoto maken om 14.00'uur smiddags

je bent wel een zeurkous he...

Probeer er enigsinds een uitdaging in te houden. Maar dat kan bij jou kennelijk niet...

Maar eerlijk is eerlijk ik doe nu voor de 2e keer mee en het is nu al gezeik en gedoe ik verlaat deze wedstrijd en trek mijn inzending in.

Aan DonJames de eer om een thema te kiezen wat wel aan de wensen van SunChaser voldoet
pi_155554994
SunChaser/Stefan ga jij eens een maandje in bed liggen en sla deze maand over a.u.b :)
Ook met posten hier.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2015 @ 12:33:43 #71
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155555178
Een thema moet gewoon inspireren en verder laat je het aan de maker over hoe hij dat invult. Als je thema Festival is zeg je ook niet dat het alleen op Lowlands mag
pi_155555419
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:33 schreef SunChaser het volgende:
Een thema moet gewoon inspireren en verder laat je het aan de maker over hoe hij dat invult. Als je thema Festival is zeg je ook niet dat het alleen op Lowlands mag
Best SunChaser,

Aangezien CaseJunky en DonJames de winnaars zijn van de fotowedstrijd van deze maand, zijn zij nu aan de beurt voor "Simon says".

Probeer eens een maand niet je stempel te willen drukken op de sfeer of het verloop van de wedstrijd, behalve door het insturen van een foto.

Op het moment dat jij wint en jij het thema mag bedenken, denk ik niet dat je zit te wachten op allerlei (goed bedoelde) adviezen (of gezeik, zo u wilt).

Want weet je? Dit is een fotowedstrijd! En dat is leuk, gvd!

Met dank en groet, MaGNeT
pi_155557080
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Best SunChaser,

Aangezien CaseJunky en DonJames de winnaars zijn van de fotowedstrijd van deze maand, zijn zij nu aan de beurt voor "Simon says".

Probeer eens een maand niet je stempel te willen drukken op de sfeer of het verloop van de wedstrijd, behalve door het insturen van een foto.

Op het moment dat jij wint en jij het thema mag bedenken, denk ik niet dat je zit te wachten op allerlei (goed bedoelde) adviezen (of gezeik, zo u wilt).

Want weet je? Dit is een fotowedstrijd! En dat is leuk, gvd!

Met dank en groet, MaGNeT
_O_!
Hmz...
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2015 @ 15:27:33 #74
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155560699
Hoe weet je trouewens hoe laat t is genomen
pi_155560722
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:17 schreef CaseJunky het volgende:

[..]

je bent wel een zeurkous he...

Probeer er enigsinds een uitdaging in te houden. Maar dat kan bij jou kennelijk niet...

Maar eerlijk is eerlijk ik doe nu voor de 2e keer mee en het is nu al gezeik en gedoe ik verlaat deze wedstrijd en trek mijn inzending in.

Aan DonJames de eer om een thema te kiezen wat wel aan de wensen van SunChaser voldoet
Niet intrekken, gewoon leuk meedoen! SunChaser is altijd degene die het vuurtje opstookt. Dus als we hem gewoon een keertje negeren valt het allemaal wel weer mee. De rest doet niet snel moeilijk over thema's, zeggen hoogstens dat ze er weinig mee kunnen en houden verder hun mond en doen die maand dan gewoon niet mee (en dat laatste zal bij dit thema echt wel meevallen).
pi_155560744
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:27 schreef SunChaser het volgende:
Hoe weet je trouewens hoe laat t is genomen
je kan toch gewoon meedoen op basis van vertrouwen? er is geen publicatie of prijzengeld mee te winnen, dus waarom zou je valsspelen?
pi_155560891
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:28 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Niet intrekken, gewoon leuk meedoen! SunChaser is altijd degene die het vuurtje opstookt. Dus als we hem gewoon een keertje negeren valt het allemaal wel weer mee. De rest doet niet snel moeilijk over thema's, zeggen hoogstens dat ze er weinig mee kunnen en houden verder hun mond en doen die maand dan gewoon niet mee (en dat laatste zal bij dit thema echt wel meevallen).
meh Ben het nu wel zat hoor .... dus ik laat het hierbij :Y
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2015 @ 15:35:49 #78
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155560942
Ik zeg alleen dat het raar is dat je een thema hebt met een tijdristrictie :')

Het is al uitdaging genoeg, met vier inzendingen , waarvan de laatste niet serieus te noemen is
pi_155561133
Ik vind avond/nacht een leuk thema. Ik ga eens denken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155561214
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:35 schreef SunChaser het volgende:

Het is al uitdaging genoeg, met vier inzendingen , waarvan de laatste niet serieus te noemen is
Maar als je elke fotowedstrijd de enige bent die ertegenin gaat, kan je je dan niet een keer indenken dat het probleem bij jezelf ligt? :')

Het blauwe uurtje had toch ook een tijdsrestrictie, ging toch ook prima.. Die restrictie was zelfs een stuk korter dan deze.
pi_155562094
TIJD VOOR HET NIEUWE TOPIC *O*!
Hmz...
  woensdag 26 augustus 2015 @ 16:24:29 #82
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_155562222
quote:
Het is vooral uitdaging genoeg door te gaan met dat gezeikstraal van jou.

Als jij je bek eens een maand houdt doe ik ook weer mee.
Alsjeblieft zeg. Heb je zo'n enorme plaat voor je harses dat je weigert in te zien dat iedereen vindt dat je de sfeer verziekt?

Goed werk, man. Pleur toch op met het elke keer verzieken.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_155562410
Ik snap het gehaat niet zo. Ik snap ook niet waarom iedereen zich zo laat opnaaien.
Als een post je niet aanstaat kun je het ook gewoon negeren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155564677
quote:

Er zijn maar 4 inzendingen omdat ik een lastig thema heb gekozen.. vaak zijn prettig gestoorde settings intiem en dus ook prive. Het tegenkomen van zo'n situatie is ook soms puur op geluk.
Ik en mijn vriendin zijn best prettig gestoord soms maar ik wil mijn hoofd hier niet plaatsen..

Afgelopen wedstrijden waren er meer inzendingen :)
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2015 @ 18:55:51 #85
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155566564
*O* over 2,5 u kunnen we weer *O*
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:37:22 #86
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_155573374
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:54 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Er zijn maar 4 inzendingen omdat ik een lastig thema heb gekozen.. vaak zijn prettig gestoorde settings intiem en dus ook prive. Het tegenkomen van zo'n situatie is ook soms puur op geluk.
Ik en mijn vriendin zijn best prettig gestoord soms maar ik wil mijn hoofd hier niet plaatsen..

Afgelopen wedstrijden waren er meer inzendingen :)
Ik had zo'n mooie foto
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2015 @ 23:27:05 #87
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155577859
Maar nog even. Ik snap werkelijk de restrictie niet, vanavond tussen 8 en negen prachtige regenwolken en buien maar die mogen niet dus, waarom per se tussen half 10 en vier
pi_155578016
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:53 schreef SunChaser het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:33 schreef SunChaser het volgende:
:')________________!!!!

Vorig thema was hitte. Ik post een foto met (vuur)vonken. Jij gaf 1 punt omdat:

quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:56 schreef SunChaser het volgende:
1 very, mooie foto maar heeft voor mijn gevoel niks met het thema te maken
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 07:55 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Het thema is hitte, niet heet, ik heb er andere associaties bij. Verder zie ik vonken, geen vuur.
En dan nu opeens kom je met de opmerking "Gewoon een thema dan de rest aan de creativiteit overlaten" en "Een thema moet gewoon inspireren en verder laat je het aan de maker over hoe hij dat invult." ?!?

Echt, deze man... |:( :|W

:') x oneindig
People assume too much.
pi_155582435
Maar goed wie opent er nou een nieuw topic? met thema...
pi_155605603
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:27 schreef SunChaser het volgende:
Maar nog even. Ik snap werkelijk de restrictie niet, vanavond tussen 8 en negen prachtige regenwolken en buien maar die mogen niet dus, waarom per se tussen half 10 en vier
Jezus wat ben je irritant
pi_155612702
Mijn voorstel: vanaf volgende wedstrijd geldt de regel dat iemand die klaagt over het gekozen thema door de winnaar (of op andere wijze de wedstrijd frustreert), bij voorbaat uitgesloten is van deelname.

Iemand voor?
Iemand tegen?

Laat het democratisch proces zijn gang gaan!

Poll: Wie klaagt over het thema is uitgesloten van deelname
Eens
Oneens
Ja maar...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')