Mijn inzending. Ik was zelf een beetje prettig gestoord wanneer ik deze foto maakte.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maak er een screenshot van, post hem en je hebt je inzending.
Yep, die had ook mijn stem gekregen. Ik had er een willen inzenden maar geen zinquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:42 schreef bepklep82 het volgende:
ik vond die van ouwesok het beste. Jammer dat ie nie mee doet.
Die roze parade mwa. Is niet echt prettig gestoord.
Die van Case vind ik dan nog wel het leukst van de inzendingen. Al is hij ook niet echt prettig gestoord te noemen.
Omdat er toch gestemd wordt op voorkeur user.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:37 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Mijn inzending. Ik was zelf een beetje prettig gestoord wanneer ik deze foto maakte.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:51 schreef CaseJunky het volgende:
[ afbeelding ]
tja deze maf in Madurodam telt ook mee dan
Graag stemmen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:52 schreef MaGNeT het volgende:
Sven Kramer en één van z'n vele gekke bekken...
[ afbeelding ]
Het uitsnijden was een dilemma, hij zat tussen 2 andere renners in (heb een hekel aan halve fietsen in beeld) én wilde z'n gezichtsuitdrukking goed in beeld krijgen omdat het daar om draaide.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:45 schreef DonJames het volgende:
3 punten: CaseJunky, aardig portretje
2 punten: MaGNet. Fietsje net iets te krap afgesneden voor mijn smaak
1 punt: Junglebeast. Je had gewonnen als het een Paint-wedstrijd was.
verder zullen we deze maand maar zo snel mogelijk vergeten
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef Junglebeast het volgende:
8 DonJames
8 CaseJunky
4 Junglebeast
4 MaGNet
Maak een poll die je om 18:00 dichtgooit. Democratie ten top.quote:
Allebei een onderwerp kiezen en dat samenvoegen?quote:
Best wel een grappig ideequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:30 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Allebei een onderwerp kiezen en dat samenvoegen?
Is dat aan de orde dan? Kan me niet voorstellen dat je een foto beoordeelt op wie hem heeft ingezonden...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:58 schreef bepklep82 het volgende:
Misschien een idee om de winnaar uit te sluiten van de nieuwe competitie.
Hij/Zij kiest een onderwerp. De deelnemers sturen de foto's anoniem in en de TS ( Laatste winnaar) plaatst deze.
Zo kan er geen voorkeur meer zijn alleen maar omdat je iemand wel of niet mag of irritant vind.
Ja, dat is duidelijk aan de orde hier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Is dat aan de orde dan? Kan me niet voorstellen dat je een foto beoordeelt op wie hem heeft ingezonden...
Daarnaast kan je aan de EXIF al redelijk goed zien wie welke foto heeft ingezonden en anders wel aan de stijl.
Dan stop je toch als het je niet bevalt. Ik doe mee om andere onderwerpen te fotograferen en meer bezig te zijn, er valt niets te winnen, dus maak je ook niet zo druk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:05 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ja, dat is duidelijk aan de orde hier.
Welke voorbeelden heb je? Ik heb namelijk wel wat gemopper gezien de afgelopen maanden maar geen gekke dingen bij de beoordelingen. Ook mijn inzendingen scoorden wel eens laag maar heb nooit het gevoel gehad dat dat persoonlijk was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:05 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ja, dat is duidelijk aan de orde hier.
Ik krijg ineens flashbacks van de fotowedstrijd anno 2004 toen dit ook maandelijks langs kwamquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:58 schreef bepklep82 het volgende:
Misschien een idee om de winnaar uit te sluiten van de nieuwe competitie.
Hij/Zij kiest een onderwerp. De deelnemers sturen de foto's anoniem in en de TS ( Laatste winnaar) plaatst deze.
Zo kan er geen voorkeur meer zijn alleen maar omdat je iemand wel of niet mag of irritant vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |