Je kon er op wachten!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:00 schreef OEM het volgende:
Wordt zo'n kist van AF toch nog een keertje schoon
De huismannen vliegen op Osakaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat strookt dan dus dan ook gewoon met mijn bewering. Er zal best een groot aantal brave huis vaders en moeders aan de stuurknuppel of achter de trolly werkzaam zijn die het liefst zo kort als mogelijk van huis zijn. Maar dat neemt uiteraard niet weg dat de vraag om inplanning op trips naar SIN en BKK vele malen de behoefte overstijgt.
Staat als het goed is een serienummer en een partnummer op.;) En zit niet echt vol met onderdelen, het is zo te zien echt alleen de flaperon en meer niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
^nah, ziet te schoon uit voor een onderdeel van een AF toestel... [ afbeelding ]
Maar anyway.. dit zou toch een eitje moeten zijn? Die vleugel moet toch vol zitten met onderdelen met daarop registratienummers die direct te herleiden zouden moeten zijn naar de (onderhouds)documentatie van Malaysia Airlines aangaande kist 9M-MRO?
Of overschat ik nou hoe minutieus alle onderdelen gedocumenteerd worden bij onderhoud?
twitter:PeurAvion twitterde op woensdag 29-07-2015 om 15:57:58 Similitudes incroyables entre le flaperon d'un #B777 et le débris retrouvé ce matin à #LaReunion... #MH370 ? http://t.co/GDkzRLwi2h reageer retweet
quote:US official: Debris in photo belongs to Boeing 777
WASHINGTON (AP) — A U.S. official says air safety investigators have a "high degree of confidence" that a photo of aircraft debris found in the Indian Ocean is of a wing component unique to the Boeing 777, the same model as the Malaysia Airlines plane that disappeared last year.
The official says investigators — including a Boeing air safety investigator — have identified the component as a "flaperon" from the trailing edge of a 777 wing.
A French official close to the investigation confirmed Wednesday that French law enforcement is on site to examine a piece of airplane wing found on the French island of Reunion, in the western Indian Ocean.
The U.S. and French officials spoke on condition that they not be named because they aren't authorized to speak publicly.
Hoezo? AF vliegt vaak met smerig spul?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:00 schreef OEM het volgende:
[..]
Wordt zo'n kist van AF toch nog een keertje schoon
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo? AF vliegt vaak met smerig spul?
Jupquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo? AF vliegt vaak met smerig spul?
quote:Oceaanexpert: 'aannemelijk' dat gevonden brokstuk van MH370 is
Het is 'aannemelijk' dat het brokstuk dat gisteren werd gevonden op het Franse eiland Réunion van MH370 is, dat zegt professor oceanografie Leo Maas.
Volgens Maas klopt de vindplaats met de zeestromen in het gebied. "Réunion ligt op een punt waar zeestromen samen komen. Als je terugrekent vanaf de zoekgebieden naar de plek waar dit stuk nu aanspoelt is het aannemelijk dat het van vlucht MH370 is."
"Je moet je voorstellen dat het brokstuk gevuld was met water en lucht. Het 'zweeft' dan door de zee op een diepte van zo’n 50 tot 100 meter. Als je kijkt naar de snelheid van verschillende zeestromingen zou het brokstuk nu zo’n 4300 kilometer hebben afgelegd.”
Voilgens Maas is niet eenvoudig om nu vast te stellen waar het toestel is neergestort. "Dat kan van Zuid-Sumatra tot veel zuidelijker zijn. Je hebt te maken met allerlei verschillende stromingen. Dat blijft dus speculeren."
Ik doelde ook meer op schroefjes/boutjes/moertjes etc. Zelfs dat soort kleine onderdelen zijn in de luchtvaart toch gecertificeerd en voorzien van serienummers/batchnummers.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:21 schreef Mikey92 het volgende:
[..]
En zit niet echt vol met onderdelen, het is zo te zien echt alleen de flaperon en meer niet.
Wat ik zo gelezen heb, bestaat dit onderdeel ook uit kleinere onderdelen, waar idd ook allemaal part- en serienummers op staan, maar niet zichtbaar vanaf de buitenkant. Ik denk dat de onderzoekers eerst het geheel willen onderzoeken voordat ze de zaag er in zettenquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar anyway.. dit zou toch een eitje moeten zijn? Die vleugel moet toch vol zitten met onderdelen met daarop registratienummers die direct te herleiden zouden moeten zijn naar de (onderhouds)documentatie van Malaysia Airlines aangaande kist 9M-MRO?
Of overschat ik nou hoe minutieus alle onderdelen gedocumenteerd worden bij onderhoud?
Nou waren de flaps wel weer defect? Lekker onduidelijk allemaal.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:06 schreef NewHorizon het volgende:
En nog even over Transavia:
http://m.telegraaf.nl/art(...)t-mogelijk-strafbaar
Als ik me niet vergis zie ik ze hier toch wel omhoog staan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:52 schreef El_Grando101 het volgende:
[..]
Nou waren de flaps wel weer defect? Lekker onduidelijk allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |