abonnement Unibet Coolblue
pi_156842079
Weet er iemand nog goede betaalbare boots? Beetje in de stijl van Red Wing? En zijn er in Nederland nog ergens Taka's te koop?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_156843444
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:38 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

iemand enig idee waar je het kan vinden? of welke type nike het is

kan het namelijk nergens vinden
Air Max Commands of Air Max Skylines waarschijnlijk.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 09:03:05 #278
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_156846003
quote:
99s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Thanks! Dat is precies wat ik zoek :) ietsje strakker dan slim, losser dan skinny :P
Ah, in dat geval: graag gedaan! :)
pi_156847583
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:38 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

iemand enig idee waar je het kan vinden? of welke type nike het is

kan het namelijk nergens vinden
https://www.kickz.com/nl/(...)grey_white-101458007

Zoiets?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_156848889
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Weet er iemand nog goede betaalbare boots? Beetje in de stijl van Red Wing? En zijn er in Nederland nog ergens Taka's te koop?
Je kan beter gaan voor de dure boots, daar doe je dan jaren mee.
pi_156849248
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Weet er iemand nog goede betaalbare boots? Beetje in de stijl van Red Wing? En zijn er in Nederland nog ergens Taka's te koop?
Op zich zit rw al redelijk laag qua prijs voor leren boots. Je zou indo merken kunnen proberen. Txture,chevalier en vooral sagara maken mooie boots voor een redelijk betaalbare prijs
Faka G
pi_156862852
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:23 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Op zich zit rw al redelijk laag qua prijs voor leren boots. Je zou indo merken kunnen proberen. Txture,chevalier en vooral sagara maken mooie boots voor een redelijk betaalbare prijs
THanks. Ben uiteindelijk maar voor black/gum Nike Lunar Force 1 Duckboot gegaan. Ook prima winterschoenen.

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_156863872
Zijn ook nice ja, en die duckboots zijn waarschijnlijk nog warmer ook
Faka G
pi_156939187
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:20 schreef Xurk het volgende:
Ik ben wel erg blij dat ik op mijn werk gewoon alle sneakers kan dragen die ik heb (dus ook bijv. roze "When Pigs Fly" Dunks en de lilapaarse "Iris" 25th Anniversary GLIII's). Toen ik van baan switchte anderhalf jaar geleden droeg ik in het begin wel alleen de minder flamboyante sneakers maar toen ik merkte dat de directeuren zelfs rondliepen op AM1's / AM90, AM Janoskis en de Pharrell adidas Colorwheels werd het duidelijk dat het geen probleem is ;) Het is dan wel een (middel)groot webbureau, maar toch.

Ik had nog een cadeaubon van de Re-Issue en wat cash liggen (beiden verjaardagscadeau's) dus afgelopen weekend de AM1 Premium "Grey Nubuck" gehaald. Erg clean en lekker voor een GR :)

[ afbeelding ]
Nais! Ik wil ze ook maar maatserie is weer kut. De kleinste maat is me veel te groot :(
Whatever you're about to discover we off that.
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:18:51 #285
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_156939669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

THanks. Ben uiteindelijk maar voor black/gum Nike Lunar Force 1 Duckboot gegaan. Ook prima winterschoenen.

[ afbeelding ]
Goede keuze. Zijn zeker warm en meer comfy door de lunar zool ipv klassieke af1 zool.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 19 oktober 2015 @ 12:58:48 #286
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_156942369
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:

THanks. Ben uiteindelijk maar voor black/gum Nike Lunar Force 1 Duckboot gegaan. Ook prima winterschoenen.

[ afbeelding ]
Meer dan prima zelfs ^O^

Afgelopen week binnengekomen: via K'lekt voor bijna 50% van retail aan een DS paartje kunnen komen:



Vorig jaar had ik de paarse CW van deze pack al gehaald maar twijfelde destijds heel erg tussen die en deze; uiteindelijk voor de paarse gegaan omdat ze unieker zijn maar ik heb toch wel af en toe ook aan de grijze gedacht. Die zijn gewoon erg clean en omdat ik van de paarse al weet dat ze heel comfy zijn en het materiaal goed is, wilde ik deze er nog wel bij hebben voor die prijs :Y
pi_156963872
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

THanks. Ben uiteindelijk maar voor black/gum Nike Lunar Force 1 Duckboot gegaan. Ook prima winterschoenen.

[ afbeelding ]
Blijft jouw neus wel heel?
pi_156963914
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:16 schreef Deshain het volgende:

[..]

Blijft jouw neus wel heel?
Ik heb ze nog niet aan gehad, gaan ze bij jou stuk dan?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:45:52 #290
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_156964468
De neus is toch juist van heel degelijk materiaal? Ik heb bij de mijne i.i.g. niet de indruk dat er ooit iets mee zal gaan gebeuren :P Volgens mij vinyl ofzo?
pi_156972853
Ja dat laagje met die puntjes kwam na twee keer dragen los, zijn terug gestuurd nu.

En nu gvd alle sites te f5'en voor info over Air Mags...
pi_156999627
Hoi,

Kwam er onlangs achter dat ik nog een cadeuabon had van zalando die bijna verloopt. Die wil ik dus nog snel even gebruiken voor een paar sneakers (heb maar 1 paar schoenen en dat zijn redelijk nette).

Ik zat te denken aan een simpel paar Nike's, zoals deze: https://www.zalando.nl/ni(...)s-ni112b06z-c11.html

Bekend model, neem ik aan. Ik weet alleen niet in hoeverre deze schoenen goed zijn voor in de winter.
Ik ben op de hoogte van de dunne bekleding, maar iemand met ervaring met dit soort Nike's die mij kan vertellen of deze schoentjes te doen zijn voor in de winter?

Ik hoor t graag!
pi_156999751
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 20:06 schreef PizzametKebab het volgende:
Hoi,

Kwam er onlangs achter dat ik nog een cadeuabon had van zalando die bijna verloopt. Die wil ik dus nog snel even gebruiken voor een paar sneakers (heb maar 1 paar schoenen en dat zijn redelijk nette).

Ik zat te denken aan een simpel paar Nike's, zoals deze: https://www.zalando.nl/ni(...)s-ni112b06z-c11.html

Bekend model, neem ik aan. Ik weet alleen niet in hoeverre deze schoenen goed zijn voor in de winter.
Ik ben op de hoogte van de dunne bekleding, maar iemand met ervaring met dit soort Nike's die mij kan vertellen of deze schoentjes te doen zijn voor in de winter?

Ik hoor t graag!
Als je niet zoveel om je tenen geeft, kopen!
Voor een winter zijn dit denk ik, na slippers, de meest ongeschikte schoenen :@
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156999767
Als je winterwaardige schoenen verwacht, dan: nee.
pi_156999836
Hmm ja dat dacht ik al. Het hoeven niet hele warme schoenen te zijn nee, maar gewoon dat het te doen is. uit jullie reacties neem ik op dat ik toch beter een ander paar sneakers kan halen. Al zal elke sneaker niet heel warm zijn.

Tnx.
pi_157004355
Even een vraag tussendoor. Normaal draag ik altijd Nike Air Force 1, het lage model. Nu vind ik dat de keus van een opvolger van mijn huidige paar zeer beperkt is, of dat mijn maat (43) niet beschikbaar is.

Nu kijk ik naar de MID's, alleen als ik foto's bekijk, lijkt het of men dat bandje op de schoen zelden sluit, en het er eigenlijk bij bungelt.



Hoe dien je deze nou te dragen? (Bandje aantrekken en veters niet strikken of juist wel, onduidelijk..)

Iemand misschien nog tips voor een AF low of mid? Ben zelf erg weg van het 'Flax' model:



Het moet wel geschikt wintermateriaal zijn.
pi_157007827
Die flax mids zijn heel nice idd. Heb daar ook nog over getwijfeld.
Belangrijkste is dat je het zelf mooi vind, als je de strap vast mooier vind of lekkerder vind zitten moet je dat doen. Je kan hem er ook helemaal afhalen als het je stoord. Zelf droeg ik die van mij altijd los bij highs
Faka G
pi_157026001
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:

Het moet wel geschikt wintermateriaal zijn.

http://www.nikeblog.com/2(...)kerboot-wins-winter/
pi_157047262


Neue kicksen O+ O+ O+
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:23:58 #300
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_157048322
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]

Neue kicksen O+ O+ O+
Nice. De vrouwen hebben met die AF1 perforated suède pack weer eens geluk gehad ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')