Ok? Druk maken? Probeer je nu... zeg je nu... ik snap niet waar je dit.... je doet er niet echt moeite voor is het niet?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Je druk maken om Feyenoord als je eigen club de wedstrijd van het seizoen speelt. Typisch voor het niveau hier.
Het zullen de zenuwen wel zijn, je moet er toch niet aandenken dat het mis gaat allemaal. Krijgt PSV al die miljoenen.
Aandoenlijk wel dat het allemaal zo diep zit, terwijl er zoveel meer belangrijke zaken spelen bij je eigen clubquote:
Wel als je eens in de 15 jaar kampioen wilt wordenquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Romario had een kutinstelling maakt allemaal niet zoveel uit joh.
Dat is helemaal niet nodig hier een UI van Immers nemen volstaat.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ok? Druk maken? Probeer je nu... zeg je nu... ik snap niet waar je dit.... je doet er niet echt moeite voor is het niet?
We reageren op jou posts, zonder jou posts hebben we het eigenlijk vrijwel nooit over Feyenoord.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Aandoenlijk wel dat het allemaal zo diep zit, terwijl er zoveel meer belangrijke zaken spelen bij je eigen club.
Ga anders even naar je eigen topic, je zit wel erg veel hier.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nodig hier een UI van Immers nemen volstaat.
Romario speelde bij PSV, die hebben meer gewonnen dan Ajax de laatste 20 jaar. Tering wat ben jij domquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Wel als je eens in de 15 jaar kampioen wilt worden
Jammer wel, een leuke troll op zijn tijd kan ik wel waarderen. Ik probeer je te voeden, maar het lukt je gewoon niet jammer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nodig hier een UI van Immers nemen volstaat.
Dat blijkt wel jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dus feitelijk is het onzin als je zegt dat wij ons "druk" maken over een andere club dan Ajax.
Dat is ook niet waar, die stond er als het moetquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Romario had een kutinstelling maakt allemaal niet zoveel uit joh.
Klopt. En had hij die gehad + 3 seizoenen ajax 1 had ik wel willen zien waar die jongen was geeindigd. Zijn statistieken van nu als rode lijn nemen en zijn transfer bagatelliseren is alleen wel heel dom.quote:
Die kon toch gewoon godsgruwelijk goed voetballen. Al zal inzet voor spelers van het niveau van een Klaassen wel degelijk verschil maken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar, die stond er als het moet
Fijne wedstrijd, doe je moeder de groeten van mequote:Op woensdag 29 juli 2015 16:30 schreef mokkiemok het volgende:
Iedereen een fijne wedstrijd vanavond!!
Ik doe dr uit.
Dat soort informatie hebben ze in het Ajax topic helemaal niets aan en dat weet je best. Als je alleen daarvoor in het Ajax topic komt kun je beter weggaan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Romario speelde bij PSV, die hebben meer gewonnen dan Ajax de laatste 20 jaar. Tering wat ben jij dom.
Want? De waarheid doet pijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat soort informatie hebben ze in het Ajax topic helemaal niets aan en dat weet je best. Als je alleen daarvoor in het Ajax topic komt kun je beter weggaan.
Nogmaals, leuk voor jou maar niet hier.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Want? De waarheid doet pijn
Is geen woord gelogen aan beste man.
Hoezo leuk voor mij? Waarom mag dat niet benoemd worden dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nogmaals, leuk voor jou maar niet hier.
Je weet net zo goed als ik dat het geven van dat soort informatie met de intentie om te trollen hier niet op zijn plaats is. Voor mij is deze discussie dan ook gesloten Elan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo leuk voor mij? Waarom mag dat niet benoemd worden dan?![]()
Zijn statistieken, niet meer niet minder.
Ik kan er bijna niet van slapen inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Want? De waarheid doet pijn
Is geen woord gelogen aan beste man.
Feyenoord wil ook graag bij de grote jongens horen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:55 schreef PeeJie_ het volgende:
Het gaat hier voornamelijk over Ajax en zijn mogelijker tegenstanders, soms wel eens over de concurrent PSV. Alleen als er weer eens een feyenoorder zich hier komt melden wordt daarop gereageerd. Conclusie: feyenoorders maken zich veel belangrijker dan ze werkelijk zijn, alleen hebben ze dat zelf niet in de gaten.
Zijn weinig 20 jarige talentjes die zo vaak op het ''hoogste'' niveau mogen optredenquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Gewoon 38 wedstrijden" betekent in dit geval wel 38 keer een uurtje gemiddeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |