SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BadderHaring op 28-07-2015 21:24:15 ]![]()
Ik gok de kans op 25%quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je hebt Champions League verkeerd gespeld HaringWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Verwacht eerlijk gezegd dat Rapid Wien nog wel gaat lukken. Daarna moet het meezitten. Op zich zou ik het niet eens zo'n ramp vinden om een keer poulefase EL te spelen.![]()
Je kan winnen van Barcelona. Of niet. Zo simpel allemaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik op 50%
We halen het. Of we halen het niet.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Het kan dooien, het kan vriezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:19 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Je kan winnen van Barcelona. Of niet. Zo simpel allemaal.Oh.![]()
dat is ook een beetje wat ik heb. Maar ja, zo'n eerste wedstrijd van het seizoen, ik word er nooit blij van.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verwacht eerlijk gezegd dat Rapid Wien nog wel gaat lukken. Daarna moet het meezitten. Op zich zou ik het niet eens zo'n ramp vinden om een keer poulefase EL te spelen.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Geen kaarten voor de wedstrijd thuis gehaald, ervanuit gaande dat we met 0-4 winnen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Hartslagquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een betere club dan deze is er nietWie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Jeugdspeler Malen naar Arsenal
Engelse media schreven al een tijdje over een mogelijke overstap van Donyell Malen naar Arsenal en deze lijkt er nu daadwerkelijk te komen. De jeugdspeler van Ajax stapt over naar The Gunners, zo weet Ajax Showtime.
De zaakwaarnemer van Malen is de omstreden Mino Raiola, die er om bekend staat dat hij jeugdspelers aanspoort (te) vroeg een overstap naar het buitenland te maken. Naar verluidt stuurde Arsenal eerder dit jaar al een aantal scouts om de zestienjarige spits te bekijken en nu lijkt het erop dat de jonge goaltjesdief een aanbieding van de Londense club niet kon weigeren.![]()
Kleine, technisch vaardige spits. Kan mij niet voorstellen dat hij doorbreekt daar.
Zonde.![]()
Zit er in met die plofkop als zaakwaarnemer. Zal over enkele jaren wel weer opduiken bij PSV.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jammer dat Kenny Tete ook die pizzabakker als zaakwaarnemer heeft. Zal je zien dat daar ook gezeik mee komt zoOh.![]()
Ligt toch echt aan de speler die hem als zaakwaarnemer kiest. Raiola staat niet op de toekomst om talentjes uit te zoeken en ze weg te brengen naar het buitenland. Hij doet precies wat de speler wil, Tete wilde blijven als hij speeltijd zou krijgen en dat kreeg hij. Kishna, Malen en anderen wilden weg en daarna bracht Raiola ze weg![]()
Niks mis met talenten van de toekomst een contract te laten tekenen waarin staat dat die pizzabakker niet welkom is als zaakwaarnemer bij spelers van Ajaxhardcoholic![]()
Zoiets kan je juridisch gezien niet maken volgens mijquote:Op woensdag 29 juli 2015 00:57 schreef Ferdii het volgende:
Niks mis met talenten van de toekomst een contract te laten tekenen waarin staat dat die pizzabakker niet welkom is als zaakwaarnemer bij spelers van AjaxOh.![]()
Juridisch niet nee, maar je kan wel simpelweg een contract weigeren zolang ze bij die Italiaan zittenquote:Op woensdag 29 juli 2015 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoiets kan je juridisch gezien niet maken volgens mijhardcoholic![]()
En wat als veruit je grootste talent tekent bij Raiola ? bijv iemand met het talent van Messi ?quote:Op woensdag 29 juli 2015 01:36 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Juridisch niet nee, maar je kan wel simpelweg een contract weigeren zolang ze bij die Italiaan zittenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat maakt dan toch niet uit want dan is hij binnen een jaar vanaf zijn 16e toch naar het buitenland.quote:Op woensdag 29 juli 2015 01:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En wat als veruit je grootste talent tekent bij Raiola ? bijv iemand met het talent van Messi ?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Dat weet je niet zekerquote:Op woensdag 29 juli 2015 01:43 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat maakt dan toch niet uit want dan is hij binnen een jaar vanaf zijn 16e toch naar het buitenland.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: