Was je weg dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Eeeeen ik ben weer terug van vakantie
Welcome backquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Anders had ik wel 1e gestaan toch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was je weg dan?
Leuke vakantie gehad?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Anders had ik wel 1e gestaan toch?![]()
Ja was top. Ben uitgespeeld. Kaput gemacht. Financieel geplunderd en wat buitenlandse ervaringen rijker
90 als t luktquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
Vanaf welk percentage fitheid geven jullie een speler rust?
Welkom terug, manquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat heeft winnen daar mee te makenquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:38 schreef Vasion het volgende:
Als ik win van Excelsior, dan kan ik Guidetti kopen. Anders moet ik een ronde wachten, maar dan zal hij wel verkocht worden door een andere club.
Als hij maar niet naar Ajax gaat
Probeer zoveel mogelijk te rouleren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
Vanaf welk percentage fitheid geven jullie een speler rust?
Thanks broquote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je wint krijg je toch meer inkomsten? Iets van 2 mil?
Als je verliest krijg je onder 1 mil meestal, bij winst zit het bedrag rond de 2 mill.quote:
Volgens mij klopt dat niet, hoe kom je daarbij? Mij nog nooit opgevallen iigquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je verliest krijg je onder 1 mil meestal, bij winst zit het bedrag rond de 2 mill.
Kan het ook mis hebben hoor.
Maar als dit zo is, en je gaat naar scorebord, dan zie je eigenlijk al meteen of je wint of punten verspeeld hebt.
wat een tering lulquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:16 schreef Zhero het volgende:
Sjonge haagse, dat vind ik nou niet vriendelijk van je.
[..]
Klopt niet dacht ik. Je krijgt gewoon shirtsponsor inkomsten+sponsorquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:14 schreef Vasion het volgende:
Maar kan iemand bevestigen wat ik net zei?
Komt allemaal wel goed Haagsquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak het uit, verliezen doe ik toch wel
Ach, 't is gelukkig maar een spelletje. Maar als je wekenlang in de hoek zit waar de klappen vallen word je er wel schijtziek van.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed Haags![]()
Paxon heeft ook nog niet gewonnen.
Wat voor tactiek speel je dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, 't is gelukkig maar een spelletje. Maar als je wekenlang in de hoek zit waar de klappen vallen word je er wel schijtziek van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |