Hmm okequote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:31 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Alleen een paar andere(vooral mindere) spelers.
Gewoon tyfus slechtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom krijg ik het maar niet aan de praat jongens
Wat ik ook lijk te doen, niets helpt. Hopeloos word je er van
quote:
Je staat boven mij dus niet zeikenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom krijg ik het maar niet aan de praat jongens
Wat ik ook lijk te doen, niets helpt. Hopeloos word je er van
Ja ik ben ook tyfus slechtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij deed het verleden seizoen niet veel beter
Bartogodquote:
Dan vraag je er ook omquote:
Niet weten dat Barto gewoon topscorer zou wordenquote:
Bij FC balophetdakquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet weten dat Barto gewoon topscorer zou worden
quote:
Reken je niet al te rijkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik sta zelfs laatste
Gelukkig heb ik een doelstelling van de 15e plek
quote:Haagse_peitah: "Heracles bestaat uit losers"
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:16 schreef Zhero het volgende:
Sjonge haagse, dat vind ik nou niet vriendelijk van je.
[..]
Was je weg dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Eeeeen ik ben weer terug van vakantie
Welcome backquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Anders had ik wel 1e gestaan toch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was je weg dan?
Leuke vakantie gehad?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Anders had ik wel 1e gestaan toch?![]()
Ja was top. Ben uitgespeeld. Kaput gemacht. Financieel geplunderd en wat buitenlandse ervaringen rijker
90 als t luktquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
Vanaf welk percentage fitheid geven jullie een speler rust?
Welkom terug, manquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat heeft winnen daar mee te makenquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:38 schreef Vasion het volgende:
Als ik win van Excelsior, dan kan ik Guidetti kopen. Anders moet ik een ronde wachten, maar dan zal hij wel verkocht worden door een andere club.
Als hij maar niet naar Ajax gaat
Probeer zoveel mogelijk te rouleren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
Vanaf welk percentage fitheid geven jullie een speler rust?
Thanks broquote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je wint krijg je toch meer inkomsten? Iets van 2 mil?
Als je verliest krijg je onder 1 mil meestal, bij winst zit het bedrag rond de 2 mill.quote:
Volgens mij klopt dat niet, hoe kom je daarbij? Mij nog nooit opgevallen iigquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je verliest krijg je onder 1 mil meestal, bij winst zit het bedrag rond de 2 mill.
Kan het ook mis hebben hoor.
Maar als dit zo is, en je gaat naar scorebord, dan zie je eigenlijk al meteen of je wint of punten verspeeld hebt.
wat een tering lulquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:16 schreef Zhero het volgende:
Sjonge haagse, dat vind ik nou niet vriendelijk van je.
[..]
Klopt niet dacht ik. Je krijgt gewoon shirtsponsor inkomsten+sponsorquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:14 schreef Vasion het volgende:
Maar kan iemand bevestigen wat ik net zei?
Komt allemaal wel goed Haagsquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak het uit, verliezen doe ik toch wel
Ach, 't is gelukkig maar een spelletje. Maar als je wekenlang in de hoek zit waar de klappen vallen word je er wel schijtziek van.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed Haags![]()
Paxon heeft ook nog niet gewonnen.
Wat voor tactiek speel je dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, 't is gelukkig maar een spelletje. Maar als je wekenlang in de hoek zit waar de klappen vallen word je er wel schijtziek van.
Ik een 1-1 gelijkspelletje tegen Zwollequote:Op woensdag 29 juli 2015 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
4-1 verloren tegen Heracles, hoe kan het ook anders![]()
![]()
WTF, wat een rare wedstrijd. Eerst scoor ik in een half uur meer dan in 5 voorgaande wedstrijden, vervolgens krijg ik een rode kaart en daarna gebeurt er niks meer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
4-1 verloren tegen Heracles, hoe kan het ook anders![]()
![]()
jeb invite maarquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Jeej eerste overwinning behaald
Wel met een trainingskamp, maarja
Iemand oefenen?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja... weet niet echt of mn formatie nu goed is want ik zag dat jij hem ook had aangepast
Ik stond de laatste 5 minuten te juichen voor de pc, maar helaas de kansen werden weer niet benutquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:15 schreef Vasion het volgende:
Excelsior toch. Win hem dan ook, laat me niet zitten met zo'n pleuris punt
Ik zit in een flowquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nu tegen Paxcon, maak je borst maar nat
Is coolquote:
Hij is overbodig(heb Tielemans als vervanger). En je kunt gewoon zien dat die geblesseerd is dus ik weet niet wat daar vies aan is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
PSV ook vies hoor, Guardado verkopen terwijl hij een blessure van 7 speelronden heeft.
Ik heb wel eens gehad dat ik het niet zag, zat je met een speler die je 4 speelrondes niet kon gebruiken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Hij is overbodig(heb Tielemans als vervanger). En je kunt gewoon zien dat die geblesseerd is dus ik weet niet wat daar vies aan is.
Als je dat als kopende partij niet zou kunnen zien snap ik wat je bedoeld maar dat is niet het geval.
En als de engine hem koopt vind ik het ook prima.
Nouja, het is nog steeds een behoorlijk koopje eigenlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik het niet zag, zat je met een speler die je 4 speelrondes niet kon gebruiken.
46% precisiequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
6-0 op m'n kloten gekregen van Twente![]()
Ja, je had zeker moeten winnen. Mag blij zijn met een 1-1 gelijkspelletje. Mijn tactiek staat nog niet helemaal als een huisquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
De Haagse miljoenenploeg op 1-1 gehouden.
Meer balbezit, meer doelpogingen, ik had moeten winnen.![]()
Mijne op een of andere rare manier wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, je had zeker moeten winnen. Mag blij zijn met een 1-1 gelijkspelletje. Mijn tactiek staat nog niet helemaal als een huis
wtfquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dider Drogba naar Deventer gehaald
Je gemiddelde leeftijd is nu wel flink omhoogquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jammer joh, zit niks aan vervalsing inquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
competitie vervalsing dat haags nu ineens top spelers heeft
quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vroeger was het altijd rond 1u snachts. Dat vond ik juist een lekkere tijd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kunnen ze die tijd niet lekker vervroegen? 20.04 vind ik echt een kut tijd
Ik zou 's ochtends wel willen. Gewoon net als je wakker bent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd rond 1u snachts. Dat vond ik juist een lekkere tijd.
Ik speel in nog 3 andere competities. De eerste is om 19.00, de tweede om 19.14 ook de derde weet ik niet en de vierde om 20.04quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef Zhero het volgende:
Mijn andere competitie is altijd rond 19:14, dikke prima.
Voordat je naar school ging nog even de uitslagen checken op scoreboard en elkaar op MSN uit te lachen (en dit vervolgens op school nog eens dunnetjes over te doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd rond 1u snachts. Dat vond ik juist een lekkere tijd.
Haha dat is wel heel erg vroeger. Ik begon geloof ik met spelen in 2006 ofzo. Kan dat? Weet het niet eens meer. Ben toen in 2012 ergens gestopt en na 3 jaar weer opnieuw begonnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef Zhero het volgende:
[..]
Voordat je naar school ging nog even de uitslagen checken op scoreboard en elkaar op MSN uit te lachen (en dit vervolgens op school nog eens dunnetjes over te doen) . En in de pauzes in spelers handelen
.
Damn vroeger had je niet eens een middenveldertrainer![]()
Ik speelde al in 2003quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha dat is wel heel erg vroeger. Ik begon geloof ik met spelen in 2006 ofzo. Kan dat? Weet het niet eens meer. Ben toen in 2012 ergens gestopt en na 3 jaar weer opnieuw begonnen.
Ik nog wel een paar jaar jongerquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wollah toen was ik nog 17![]()
Ik iets van 2006 geloof ik. Speelde eerst nog Hattrick. Al heb ik miss in 2003 ook wel eens gespeeld, want herinner me wel vaag dat er geen Middenveld Trainer was.quote:
0-0 it isquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:24 schreef Zhero het volgende:
Zometeen de lastige uitwedstrijd tegen Zwolle. Ik presteer belabberd in uitduels, nog maar 1 punt in 3 duels en maarliefst 1x gescoord. Dat belooft niet veel goeds, hopelijk een 0-0'tje dan
Zijn team is dan ook veel te goedquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat nog wel. Alleen de manager van PSV is wel veel te goed voor ons.
Vandaag 4-0 verloren, dus neequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij je vorm al te pakken?
Ik wil nog wel een potjequote:
U madquote:
Haha ja oke, maar met 2 trainingskampen. Dan ben je ook gelijk ineens favoriet hequote:Op donderdag 30 juli 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewonnen tegen feyenoord en ajax
Je moet wat doen om te winnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja oke, maar met 2 trainingskampen. Dan ben je ook gelijk ineens favoriet he
Krijg je tegenwoordig als PSK al meer trainingskampen dan de normale SK? Of nog steeds niet? Anders zit je nu al op de helftquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet wat doen om te winnen.
Ik heb nog 5 besloten trainingen en 3 trainingskampen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordig als PSK al meer trainingskampen dan de normale SK? Of nog steeds niet? Anders zit je nu al op de helft
Oke, dan krijg je dus tegenwoordig een trainingskamp meer als PSK. Als SK krijg je 4 TK's namelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 besloten trainingen en 3 trainingskampen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:34 schreef Vasion het volgende:
0-0 tegen DSO
Ik heb een doelpunten probleem
Niet auw, zo erg is het ook weer niet want ik heb 13 schoten op doel gehad. En zo zijn er meer wedstrijden waarin ik veel doelpogingen had maar niet tot scoren kom. Nee, geen spelers beter geworden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]auw!!
Wel een speler beter geworden?
zonder tkquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gebruikt iedereen een TK tegen ADO ofzo??
Zonder, kun je nagaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gebruikt iedereen een TK tegen ADO ofzo??
Hij gebruikte er geen tegen Feyenoordquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, dan krijg je dus tegenwoordig een trainingskamp meer als PSK. Als SK krijg je 4 TK's namelijk.
O nee, zie het. Ik vergis me.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:46 schreef Zhero het volgende:
[..]
Hij gebruikte er geen tegen Feyenoord
Heel mad.quote:
Ik moet winnen om aansluiting bij de top 4 te houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:12 schreef hafcfan het volgende:
Vandaag pec thuis zal leuk zijn als die win om weer in het linker rijtje te komen
Ik doe het voor niks anders dan de volle winstquote:
Jij zal er wel niet echt blij mee zijn zekerquote:
Haha ik had gehoopt op meer ja. Oefenwedstrijd ook weer verloren, dit keer 2-0 van AZ.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij zal er wel niet echt blij mee zijn zeker
Ik had zelf echter ook lichte hoop op winst gezien jouw vorm, maar het zat er niet in vandaag
Het is lastig he...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ik had gehoopt op meer ja. Oefenwedstrijd ook weer verloren, dit keer 2-0 van AZ.
Ja en als ik er eentje verlies sta ik zo weer 8e/9equote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:45 schreef Paxcon het volgende:
Heracles knap derde trouwens
Maar zelfs de nummer 3 heeft al vrij veel verliespunten
Het is gewoon lastig om te overheersen als alle teams een manager hebben
WOWquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:47 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ja en als ik er eentje verlies sta ik zo weer 8e/9e. Staat heel kort op elkaar allemaal, na 17 wedstrijden kunnen pas de eerste voorlopige conclusies getrokken worden. Zelfs haags kan nog op komen stomen
.
Edit: Sowieso zijn uitwedstrijden voor iedereen een bitch. Bijna iedereen is seizoenskaarthouder en upgrade zijn stadion helemaal, wat echt superveel voordeel biedt in een thuiswedstrijd...
Edit 2:P : Zie de statistieken maar:
Aantal thuisoverwinningen: 123
Aantal uitoverwinningen: 27
Ik zie hetquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:56 schreef Funel het volgende:
na een desastreuze start, 3 verliespartijen, heeft Twente de weg naar boven gevonden. Morgen uit naar Dordrecht en zoals hierboven beschreven is uit spelen vrij lastig.
Gewoon in Excel gemaakt haha, zo gepieptquote:
Ik dacht al, nieuw in OSM ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:55 schreef Zhero het volgende:
[..]
Gewoon in Excel gemaakt haha, zo gepiept. Moet alleen nog wat meer verschillende kleurtjes zien te vinden
.
Wel leuke toevoeging, zie ik nou bij Heerenveen ook een stijgende lijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:55 schreef Zhero het volgende:
[..]
Gewoon in Excel gemaakt haha, zo gepiept. Moet alleen nog wat meer verschillende kleurtjes zien te vinden
.
Nah waar 1 overwinning en een gelijkspelletje wel niet goed voor isquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:11 schreef Funel het volgende:
[..]
Wel leuke toevoeging, zie ik nou bij Heerenveen ook een stijgende lijn?
We zijn allebei gestegen door ons gelijkespelquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nah waar 1 overwinning en een gelijkspelletje wel niet goed voor is
hier hetzelfde en weer 0-0quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Alleen maar gelijke spelen de laatste tijd...
Ik wens je dan ook veel succes Haagsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond tegen Vitesse, gaat lastig worden.
Gefeliciteerd met je puntje Haagsquote:
Hehe, jij ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je puntje Haags
1-0 valt meequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:07 schreef Paxcon het volgende:
Nou, weer een kansloos resultaat... 3 doelpogingen
Iemand oefenpotje?
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:10 schreef hafcfan het volgende:
Had een B team opgesteld en toch maar 2-0 verloren uit bij AJax
Je speelde tegen dvso?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:12 schreef GwaiLow het volgende:
Wauw heb mijn eerste oefenwedstrijd tegen een echte tegenstander gewonnen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:14 schreef GwaiLow het volgende:
Heracles trouwens ontzettend sterk. Trainingskamp tegen uit in Breda, en toch gewoon 0-0 en een stukje meer doelpogingen.
Waarom tegen nac een trainingskamp?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:14 schreef GwaiLow het volgende:
Heracles trouwens ontzettend sterk. Trainingskamp tegen uit in Breda, en toch gewoon 0-0 en een stukje meer doelpogingen.
Ik kreeg 'm tegen hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom tegen nac een trainingskamp?
Dat is heel zuurquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
2-1 Verloren van PSV, bij een 1-1 stand kreeg PSV een rode kaart en alsnog verliezen.
Oefenpotjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:11 schreef Funel het volgende:
0-4 gewonnen en opgeklommen naar de 3e plek
jup, had ik ook wel verwacht toen jarti psv manager werdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
PSV is oppermachtig dit seizoen
Ja, mooie selectie ook en goede investeringen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:20 schreef Funel het volgende:
[..]
jup, had ik ook wel verwacht toen jarti psv manager werd
zou dat helpen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:22 schreef Zhero het volgende:
Ik heb inmiddels alle buitenlanders weggewerkt bij Heracles, only Dutch and Serbian stars. Al bijna een elftal aan Serviërs staan
.
Ik heb er natuurlijk ook wel de selectie voor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:20 schreef Funel het volgende:
[..]
jup, had ik ook wel verwacht toen jarti psv manager werd
ah vandaar een TKquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:23 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik heb er natuurlijk ook wel de selectie voor.
En als ik komende wedstrijd verliest is mijn voorsprong helemaal weg. Dus zo oppermachtig ben ik nu ook weer niet.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:23 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik heb er natuurlijk ook wel de selectie voor.
En als ik komende wedstrijd verliest is mijn voorsprong helemaal weg. Dus zo oppermachtig ben ik nu ook weer niet.
maar toch zorgelijk hoe jij me zo makkelijk hebt verslagen. Moet ik even kijken hoe dat nou precies kan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:23 schreef Zhero het volgende:
[..]
Weet niet, maar vond het wel leuk om te doen.
klopt helemaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:24 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Tja, als ik in deze wedstrijd geen TK meet inzet wanneer dan wel?
Thuisvoordeel is ook in oefenduelsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:24 schreef Funel het volgende:
[..]
maar toch zorgelijk hoe jij me zo makkelijk hebt verslagen. Moet ik even kijken hoe dat nou precies kan.
Nouja mijn eerste elftal bestaat inmiddels ook niet meer uit koekenbakkers. En mijn probleem is dat ik nauwelijks scoor (pas 9quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:27 schreef Funel het volgende:
[..]
ja maar selectie waarde is van mij veel hoger, dus je hebt je tactiek goed voor elkaar.
ja dat zag ik al, ik verbaasde me dan ook dat je 3x scoordequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nouja mijn eerste elftal bestaat inmiddels ook niet meer uit koekenbakkers. En mijn probleem is dat ik nauwelijks scoor (pas 9). Aan de andere kant: pas 4 tegen en daarmee de minst gepasseerde defensie
.
Mijn topscoorder alleen heeft al 9 goalsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nouja mijn eerste elftal bestaat inmiddels ook niet meer uit koekenbakkers. En mijn probleem is dat ik nauwelijks scoor (pas 9). Aan de andere kant: pas 4 tegen en daarmee de minst gepasseerde defensie
.
42% precisie, dan snap ik dat ik er 5 maak.quote:
Wuytens is nu af te halen voor 6mio! Weet je wat, voor jou maak ik er 5,5 vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:01 schreef KaBuf het volgende:
Iemand die nog van een leuke jonge verdediger afwil? Heb zo'n 6mio te besteden.
Ik zei "jonge" verdedigerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wuytens is nu af te halen voor 6mio! Weet je wat, voor jou maak ik er 5,5 van
Kut. Dan gaat de deal niet door ben ik bangquote:
Je mag Kanon best van me kopen voor 6 miljoenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:01 schreef KaBuf het volgende:
Iemand die nog van een leuke jonge verdediger afwil? Heb zo'n 6mio te besteden.
Goeie naamquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je mag Kanon best van me kopen voor 6 miljoen
Ja netjes, ach of ik nou met 1-0 verlies of met 5-0, doelsaldo maakt me toch niet uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:02 schreef jarti66 het volgende:
[..]
42% precisie, dan snap ik dat ik er 5 maak.
Als ik dat altijd heb dan had ik tenminste een kampioenwaardig doelsaldo gehad
belangrijker, is er een speler beter geworden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:11 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja netjes, ach of ik nou met 1-0 verlies of met 5-0, doelsaldo maakt me toch niet uit
Ik heb in de competitie maar 1 wedstrijd met meer dan 2 doelpunten verschil gewonnen. En dat was nog tegen Go Ahead Eagles thuis ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:11 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja netjes, ach of ik nou met 1-0 verlies of met 5-0, doelsaldo maakt me toch niet uit
Nou als je met 5-0 verliest lijkt het me niet realistisch dat er iemand beter is gewordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:11 schreef Funel het volgende:
[..]
belangrijker, is er een speler beter geworden?
Niet voor 6 nee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wil je Kanon niet voor 6 miljoen? ^^
Volgens mij sowieso als je een oefenduel verliest wordt er niemand beter, of kan dat wel?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:16 schreef RRuben het volgende:
[..]
Nou als je met 5-0 verliest lijkt het me niet realistisch dat er iemand beter is gewordenDus nee
Zag je toch aan m'n bod.quote:
Moet ik hier serieus op reagerenquote:
Geen idee, volgens mij 1-0 verlies kan nog welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij sowieso als je een oefenduel verliest wordt er niemand beter, of kan dat wel?
Het is een hele goede speler! Haalt uitsluitend goede beoordelingen. Is top fit. En binnen een paar dagen zijn zijn verdedigende skills 75+quote:
Dan nog, 3,5 tot 4 mio boven z'n waarde, nee dank je.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is een hele goede speler! Haalt uitsluitend goede beoordelingen. Is top fit. En binnen een paar dagen zijn zijn verdedigende skills 75+
Jammer, hij is erg teleurgesteld dat Nac Breda dat bedrag niet voor een speler met zijn kwaliteiten over heeftquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dan nog, 3,5 tot 4 mio boven z'n waarde, nee dank je.
Zie je wel, krijgt hij nog een lagere moraal ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jammer, hij is erg teleurgesteld dat Nac Breda dat bedrag niet voor een speler met zijn kwaliteiten over heeft
net 3-1 verloren, maar wel speler beter gewordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij sowieso als je een oefenduel verliest wordt er niemand beter, of kan dat wel?
Die zijn er ook maar af en toequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik kan geen filmpjes meer kijken voor gratis seizoenskaarthouder speeldagen.
Kost maar 1.30 geloof ik. Seizoenskaartjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer scouten of stadion updaten.
Ik ga geen geld aan zulke spelletjes uitgeven, haha.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kost maar 1.30 geloof ik. Seizoenskaartje
Nou zegquote:H. Truong: "NAC Breda bestaat uit losers"
UTRECHT - FC Utrecht moet vandaag aantreden tegen NAC Breda.
(...)
Sowieso Swanseaquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:21 schreef Zhero het volgende:
Wtf, die nieuwe league update van Engeland.
http://www.onlinesoccermanager.nl/BaseTable/League/8
Doelstellingen halen wordt wel heel lastig gemaakt zo.
Het is van die psychologische oorlogsvoering waar je niks mee te maken wil hebben. Als je dat soort teksten nodig denkt te hebben, dan weet je al dat er iets niet helemaal goed zitquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:27 schreef Zhero het volgende:
Haags zei dat ook al eens over mij in de media, wij verlagen ons niet tot zo'n niveau toch
Wow goed gedaanquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:04 schreef Paxcon het volgende:
JAAA gedomineerd tegen Feyenoord
[ afbeelding ]
Heracles doet het goed de laatste tijdquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:06 schreef Zhero het volgende:
Ondanks een trainingskamp tegen, gewoon gewonnen van Go Ahead. Zo rollen wij in Almelo
Jij hebt ook weer orde op zaken gesteld in de oefenwedstrijd zie ik hahaquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:07 schreef Funel het volgende:
[..]
Heracles doet het goed de laatste tijd
Je bent echt goed bezigquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:06 schreef Zhero het volgende:
Ondanks een trainingskamp tegen, gewoon gewonnen van Go Ahead. Zo rollen wij in Almelo
Afgeslacht door Twente net, maar 2 doelpogingenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je bent echt goed bezigTop tactiek!
ik moest even testen of het door thuis voordeel kwam. Heb tactiek niet verandert (jij?), dus denk dat thuisvoordeel enorm is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Jij hebt ook weer orde op zaken gesteld in de oefenwedstrijd zie ik haha
Klopt jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
Afgeslacht door Twente net, maar 2 doelpogingen
Nope, niks aan veranderd. En er is ook niemand beter gewordenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:10 schreef Funel het volgende:
[..]
ik moest even testen of het door thuis voordeel kwam. Heb tactiek niet verandert (jij?), dus denk dat thuisvoordeel enorm is.
Ik had het eigenlijk over Heracles, maar zie dat jij met dezelfde cijfers hebt verloren hahaquote:
Ja, echt knapquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:07 schreef Funel het volgende:
[..]
Heracles doet het goed de laatste tijd
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:12 schreef Vasion het volgende:
1 poging op doel
Sansone mag opflikkeren.
Uitwedstrijdje hequote:Op zondag 2 augustus 2015 20:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gisteren 2-2 tegen ADO voor t eggie. Nu in een oefenwedstrijd 5-1 verliezenMooie dingen
Haha pff, en ik heb zoveel doelpogingen. En van Twente verlies ik met 0-3. Rot spelquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gisteren 2-2 tegen ADO voor t eggie. Nu in een oefenwedstrijd 5-1 verliezenMooie dingen
Thuisvoordeel was altijd wel redelijk groot, maar tis nu nog groter gemaakt denk ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:16 schreef Zhero het volgende:
[..]
Uitwedstrijdje he, dan heb je niet veel kans.
Was ook een uitwedstrijdquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:16 schreef Zhero het volgende:
[..]
Uitwedstrijdje he, dan heb je niet veel kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |