Hmm okequote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:31 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Alleen een paar andere(vooral mindere) spelers.
Gewoon tyfus slechtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom krijg ik het maar niet aan de praat jongens
Wat ik ook lijk te doen, niets helpt. Hopeloos word je er van
quote:
Je staat boven mij dus niet zeikenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom krijg ik het maar niet aan de praat jongens
Wat ik ook lijk te doen, niets helpt. Hopeloos word je er van
Ja ik ben ook tyfus slechtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij deed het verleden seizoen niet veel beter
Bartogodquote:
Dan vraag je er ook omquote:
Niet weten dat Barto gewoon topscorer zou wordenquote:
Bij FC balophetdakquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet weten dat Barto gewoon topscorer zou worden
quote:
Reken je niet al te rijkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik sta zelfs laatste
Gelukkig heb ik een doelstelling van de 15e plek
quote:Haagse_peitah: "Heracles bestaat uit losers"
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:16 schreef Zhero het volgende:
Sjonge haagse, dat vind ik nou niet vriendelijk van je.
[..]
Was je weg dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Eeeeen ik ben weer terug van vakantie
Welcome backquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Anders had ik wel 1e gestaan toch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was je weg dan?
Leuke vakantie gehad?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Anders had ik wel 1e gestaan toch?![]()
Ja was top. Ben uitgespeeld. Kaput gemacht. Financieel geplunderd en wat buitenlandse ervaringen rijker
90 als t luktquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
Vanaf welk percentage fitheid geven jullie een speler rust?
Welkom terug, manquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat heeft winnen daar mee te makenquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:38 schreef Vasion het volgende:
Als ik win van Excelsior, dan kan ik Guidetti kopen. Anders moet ik een ronde wachten, maar dan zal hij wel verkocht worden door een andere club.
Als hij maar niet naar Ajax gaat
Probeer zoveel mogelijk te rouleren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
Vanaf welk percentage fitheid geven jullie een speler rust?
Thanks broquote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je wint krijg je toch meer inkomsten? Iets van 2 mil?
Als je verliest krijg je onder 1 mil meestal, bij winst zit het bedrag rond de 2 mill.quote:
Volgens mij klopt dat niet, hoe kom je daarbij? Mij nog nooit opgevallen iigquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je verliest krijg je onder 1 mil meestal, bij winst zit het bedrag rond de 2 mill.
Kan het ook mis hebben hoor.
Maar als dit zo is, en je gaat naar scorebord, dan zie je eigenlijk al meteen of je wint of punten verspeeld hebt.
wat een tering lulquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:16 schreef Zhero het volgende:
Sjonge haagse, dat vind ik nou niet vriendelijk van je.
[..]
Klopt niet dacht ik. Je krijgt gewoon shirtsponsor inkomsten+sponsorquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:14 schreef Vasion het volgende:
Maar kan iemand bevestigen wat ik net zei?
Komt allemaal wel goed Haagsquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak het uit, verliezen doe ik toch wel
Ach, 't is gelukkig maar een spelletje. Maar als je wekenlang in de hoek zit waar de klappen vallen word je er wel schijtziek van.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed Haags![]()
Paxon heeft ook nog niet gewonnen.
Wat voor tactiek speel je dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, 't is gelukkig maar een spelletje. Maar als je wekenlang in de hoek zit waar de klappen vallen word je er wel schijtziek van.
Ik een 1-1 gelijkspelletje tegen Zwollequote:Op woensdag 29 juli 2015 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
4-1 verloren tegen Heracles, hoe kan het ook anders![]()
![]()
WTF, wat een rare wedstrijd. Eerst scoor ik in een half uur meer dan in 5 voorgaande wedstrijden, vervolgens krijg ik een rode kaart en daarna gebeurt er niks meer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
4-1 verloren tegen Heracles, hoe kan het ook anders![]()
![]()
jeb invite maarquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Jeej eerste overwinning behaald
Wel met een trainingskamp, maarja
Iemand oefenen?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja... weet niet echt of mn formatie nu goed is want ik zag dat jij hem ook had aangepast
Ik stond de laatste 5 minuten te juichen voor de pc, maar helaas de kansen werden weer niet benutquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:15 schreef Vasion het volgende:
Excelsior toch. Win hem dan ook, laat me niet zitten met zo'n pleuris punt
Ik zit in een flowquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nu tegen Paxcon, maak je borst maar nat
Is coolquote:
Hij is overbodig(heb Tielemans als vervanger). En je kunt gewoon zien dat die geblesseerd is dus ik weet niet wat daar vies aan is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
PSV ook vies hoor, Guardado verkopen terwijl hij een blessure van 7 speelronden heeft.
Ik heb wel eens gehad dat ik het niet zag, zat je met een speler die je 4 speelrondes niet kon gebruiken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Hij is overbodig(heb Tielemans als vervanger). En je kunt gewoon zien dat die geblesseerd is dus ik weet niet wat daar vies aan is.
Als je dat als kopende partij niet zou kunnen zien snap ik wat je bedoeld maar dat is niet het geval.
En als de engine hem koopt vind ik het ook prima.
Nouja, het is nog steeds een behoorlijk koopje eigenlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik het niet zag, zat je met een speler die je 4 speelrondes niet kon gebruiken.
46% precisiequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
6-0 op m'n kloten gekregen van Twente![]()
Ja, je had zeker moeten winnen. Mag blij zijn met een 1-1 gelijkspelletje. Mijn tactiek staat nog niet helemaal als een huisquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
De Haagse miljoenenploeg op 1-1 gehouden.
Meer balbezit, meer doelpogingen, ik had moeten winnen.![]()
Mijne op een of andere rare manier wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, je had zeker moeten winnen. Mag blij zijn met een 1-1 gelijkspelletje. Mijn tactiek staat nog niet helemaal als een huis
wtfquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dider Drogba naar Deventer gehaald
Je gemiddelde leeftijd is nu wel flink omhoogquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jammer joh, zit niks aan vervalsing inquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
competitie vervalsing dat haags nu ineens top spelers heeft
quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vroeger was het altijd rond 1u snachts. Dat vond ik juist een lekkere tijd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kunnen ze die tijd niet lekker vervroegen? 20.04 vind ik echt een kut tijd
Ik zou 's ochtends wel willen. Gewoon net als je wakker bent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd rond 1u snachts. Dat vond ik juist een lekkere tijd.
Ik speel in nog 3 andere competities. De eerste is om 19.00, de tweede om 19.14 ook de derde weet ik niet en de vierde om 20.04quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef Zhero het volgende:
Mijn andere competitie is altijd rond 19:14, dikke prima.
Voordat je naar school ging nog even de uitslagen checken op scoreboard en elkaar op MSN uit te lachen (en dit vervolgens op school nog eens dunnetjes over te doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd rond 1u snachts. Dat vond ik juist een lekkere tijd.
Haha dat is wel heel erg vroeger. Ik begon geloof ik met spelen in 2006 ofzo. Kan dat? Weet het niet eens meer. Ben toen in 2012 ergens gestopt en na 3 jaar weer opnieuw begonnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef Zhero het volgende:
[..]
Voordat je naar school ging nog even de uitslagen checken op scoreboard en elkaar op MSN uit te lachen (en dit vervolgens op school nog eens dunnetjes over te doen) . En in de pauzes in spelers handelen
.
Damn vroeger had je niet eens een middenveldertrainer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |