Hoax, ik heb je tetten gezien.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:52 schreef Skittles het volgende:
[..]
[..]
Wil je m'n tijgerstrepen, hangtieten, slappe reet en rimpelbuik zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had de foto's net van mn telefoon gehaald dus ik heb een filmpje van mn Google fotos geüpload waar het op staat
Beware, het is roze met gouddraad en glitterknoopjes![]()
![]()
.
Maar in dit geval mocht het want het is zo'n lief tuniekje (dat woord weer)
Heb je ze ook leeggedronken gezien? Dan kan ik ze in m'n nek leggenquote:
hoax, zijn nooit leegquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:14 schreef Skittles het volgende:
Ohh vooral die laatste Spees![]()
Echt
zo
tof!
[..]
Heb je ze ook leeggedronken gezien? Dan kan ik ze in m'n nek leggen![]()
Oke dat is niet waar. Voor ik dat bij een volgende meet moet gaan voordoen
Nooit meer stoppen met borstvoeding.quote:
Haha, Nadine is ook een topper hoor! Ik werk 5 september weer met haar samen op een bruiloftquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:28 schreef Mariposas het volgende:
Boh wat een snoetje is S! Wat is de formule om na een jongen ook nog een meisje te krijgen?![]()
JM echt geweldige foto's maak je! Ik zie ze ook vaak langskomen op Facebook als je collega Nadine ze weer liket.het is dat je zo ver weg woont en dat ons geld na de babyuitzet op is anders had ik je zo over laten vliegen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:36 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Haha, Nadine is ook een topper hoor! Ik werk 5 september weer met haar samen op een bruiloftEn pompompom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |