Zo zijn we allemaal begonnen, letterlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:37 schreef Krisvc het volgende:
Ik kan me daar zo nog niks bij voorstellen, dat er ritme en slaapjes komen. Het is nu vooral een aaneenschakeling van eten, poepen, slapen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:30 schreef JufMariska het volgende:
De babyEinstein in de op is speciaal voor Snelle Sjaak
Dat blijft aantrekkelijk helaas. Daarom staat de mijne nu op het balkon met de deur op de haak, zodat poes rustig kan zitten en kinderen niet bij de bak (of kat) kunnen komenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag nog.. zat ie met zijn klauwen in de kattenbak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben een gewoon ikea bedje en een gewoon ikea matrasje. Dik tevreden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:13 schreef Myrr het volgende:
Hebben jullie tips wat het matras betreft voor een baby?
Deze:quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:13 schreef Myrr het volgende:
Hebben jullie tips wat het matras betreft voor een baby?
En welke van de Ikea? Ik zie ook hele goedkope, maar daar wil in mijn baby denk ik niet op leggen. Matras is iets waar ik niet op wil besparen, maar hoeft ook geen goudgeld te zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wij hebben een gewoon ikea bedje en een gewoon ikea matrasje. Dik tevreden.
Aerosleep zou ik niet aan beginnen.
Merci!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Deze:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40150182/
met deze erbovenop
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40150295/
voor de bazenpoepluiers(nog nooit gehad, maar je weet maar nooit). Die laatste kan je zo in de wasmachine gooien, heel handig.
Jep, hebben we op het grote bed ook. Kan weliswaar niet in de wasmachine, maar wel zo nu en dan vervangen worden.quote:
+100! Exact zoals hierquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb ritme wel een beetje gestuurd vanaf een maand of 6 a 7 geloof ik. Het derde slaapje ging sowieso al moeizaam en aangezien Sillie ook nog slaapt overdag kwamen we nergens, er sliep telkens wel iemand. Nu lukt het bijna altijd om ze tegelijk rond 13.30 naar bed te brengen. Ideaal want nu hebben we van 10.30 tot 13.30 ofzo altijd wel tijd om ergens naartoe te gaan.
Ik vond bij 1 kind 2 slaapjes wel fijnnu zou ik het wel fijn vinden als Suus ook naar 1 x slapen zou gaan. Maar dat duurt nog wel even, verwacht ik.
Myrr ik zou het dummie topic even pakken, is daar wel handig voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |