SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:01 schreef Angel-A het volgende:
Ik vind die "Vooroverloop" uit de WLWEW nog steeds heel intrigerend
En de echte naam van die loop is veranderd in iets met zaad...F means you're fucked![]()
Even een vraagje:
In mijn voorbereiding voor de halve marathon ben ik op zoek naar een simpele hartslagmeter. Ik wil graag meer op mijn hartslag letten tijdens het lopen zodat ik optimaal kan trainen.
Omdat ik beginnend hardloper ben, ben ik niet op zoek naar een geavanceerd horloge, maar een koppeling naar mijn smartphone lijkt me wel aardig. Of is dat totaal niet nuttig?
Ik zag nu deze bij bol.com staan: http://www.bol.com/nl/p/c(...)rt/9200000036365614/
Zou dat iets zijn? Andere goedkopere horloges hebben vaak geen koppeling met smartphone apps. Zonder koppeling kies ik gewoon een andere goedkope uit van de decathlon of iets dergelijks. Wat raden jullie aan?![]()
Ik heb geen idee...heb eigenlijk nooit een horloge zonder GPS overwogen. En ik denk eigenlijk dat de meerderheid hier dezelfde ervaring heeft. Maar ik ben benieuwd of er mensen zijn met dezelfde configuratiequote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:07 schreef WdL het volgende:
Even een vraagje:
In mijn voorbereiding voor de halve marathon ben ik op zoek naar een simpele hartslagmeter. Ik wil graag meer op mijn hartslag letten tijdens het lopen zodat ik optimaal kan trainen.
Omdat ik beginnend hardloper ben, ben ik niet op zoek naar een geavanceerd horloge, maar een koppeling naar mijn smartphone lijkt me wel aardig. Of is dat totaal niet nuttig?
Ik zag nu deze bij bol.com staan: http://www.bol.com/nl/p/c(...)rt/9200000036365614/
Zou dat iets zijn? Andere goedkopere horloges hebben vaak geen koppeling met smartphone apps. Zonder koppeling kies ik gewoon een andere goedkope uit van de decathlon of iets dergelijks. Wat raden jullie aan?
Je kunt ook een bluetooth hartslagmeter kopen (dus alleen de band en de meter, zonder horloge) en die direct koppelen aan je telefoon
Zoals bijvoorbeeld http://www.decathlon.nl/h(...)mart-id_8288269.htmlF means you're fucked![]()
Nou, eerste les crossfit gehad. Ik weet het nog niet hoor.
Ik kon geen van die gewichthef-oefeningen echt lekker doen en ik was ongeveer 2 minuten bezig voordat de trainer vroeg of ik niet ooit een blessure of ongeluk heb gehad.
Ben na afloop maar langs de supermarkt gereden om chips te halen.
Fuck it, ik ga wel gewoon op de bank zitten.
Morgen gewoon weer lekker de touwen in!It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik heb in het begin met horloge zonder GPS gelopen! Met een goede footpod kan dat best nauwkeurig zijn, zeker als je veel op hetzelfde tempo loopt, dat doe je als redelijke beginner meestal wel. Maar aan de andere kant; als je toch vrij veel geld uitgeeft krijg je later misschien spijt dat je geen GPS erbij genomen hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:25 schreef Cynic het volgende:
Ik kon geen van die gewichthef-oefeningen echt lekker doen en ik was ongeveer 2 minuten bezig voordat de trainer vroeg of ik niet ooit een blessure of ongeluk heb gehad.![]()
Niet wetende dat jij elk weekend een heel survivalparcours aflegt.![]()
Geniet van je chips!![]()
Mijn 22km ging prima vanavond! Ik moest 6x1600mD1, 800m D2, en ook nog 4x400m op '100%' en dat zou met in en uitlopen dan op 22km komen. Ik had besloten om naar de atletiekbaan te rennen voor die 400ms (en een deel van de D1/D2 blokken dan ook) dus die kwamen al na 4xD1/D2, de laatste 2 deed ik op de terugweg. Waarschijnlijk was het de bedoeling om die 400ms aan het eind te doen, want nu ging ik wel ietsje langzamer op de laatste duurloopstukken maar ach, dit was handiger
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klinkt goed LT!
Ik ga donderdag een baanwedstrijdje lopen! 5 km en heb 27 min opgegeven . Al hoop ik wat sneller te kunnen haha .
Vandaag eindelijk weer naar de AV geweest, wat word ik daar toch altijd blij van
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat was nat!
Gebaggerd door een parkje met heuveltjes en schelpenpaadjes. Daarna nog even een viaduct en 'uitlopen'. Was lekker![]()
![]()
Toe maar, 12.5 rondjes! Spannend!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:22 schreef Murmeli het volgende:
Klinkt goed LT!
Ik ga donderdag een baanwedstrijdje lopen! 5 km en heb 27 min opgegeven . Al hoop ik wat sneller te kunnen haha .
Vandaag eindelijk weer naar de AV geweest, wat word ik daar toch altijd blij vanIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ben van Soesterberg naar Leusden gelopen. Een hellingspercentage van 3,2% naar beneden vinden mijn knieen nog niet zo leuk. Meer oefenen dus.
Verder heb ik de weg helemaal zelf gevonden zonder de weg kwijt te raken.Ooit komt het nog een keer goed met mijn gefrituurde hersenen.
![]()
![]()
Voor mij ook wel redelijk, maar ik ga het denk ik ook proberen in septemberquote:Tot nu toe was de 3000m de langste afstand bij ons op de trackmeetings.
Murmeli, doen er veel mensen mee aan die baanwedstrijd? En denk je dat je in een serie komt met mensen die een beetje een vergelijkbare tijd lopen? Dat vind ik persoonlijk bij een baanwedstrijd wel belangrijker dan op de weg.. als je in je eentje komt te zitten heb je namelijk echt 0.0 afleiding
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben ook benieuwd Murmel. Zijn er dan ook mensen van 27-minuten-pluimage? Ik dacht alleen maar snellerds.
Volgende week mag ik bij de plaatselijke AV op de baan trainen.
@GotC: Hoe ziet je schema er ongeveer uit of is dat het geheim van De Trainer?![]()
Goeie vraagquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:44 schreef Quoi het volgende:
Ik ben ook benieuwd Murmel. Zijn er dan ook mensen van 27-minuten-pluimage? Ik dacht alleen maar snellerds.
Volgende week mag ik bij de plaatselijke AV op de baan trainen.
@GotC: Hoe ziet je schema er ongeveer uit of is dat het geheim van De Trainer?We weten alleen de LDL al.
Gepland in het weekend:
7
8
9
10
7
9
10
11
12
8
10
11
12
13
7
7^^![]()
En om het spannend te houden vertelt de trainert de overige trainingen pas op zijn vroegst 1 dag voor de training
F means you're fucked![]()
Ik zit waarschijnlijk in een 27-30 min groepje. Tenzij er veel mensen zijn die boven de 27 lopen, dan komt er misschien een gehele groep die langzamer is dan ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor mij ook wel redelijk, maar ik ga het denk ik ook proberen in septemberTot nu toe was de 3000m de langste afstand bij ons op de trackmeetings.
Murmeli, doen er veel mensen mee aan die baanwedstrijd? En denk je dat je in een serie komt met mensen die een beetje een vergelijkbare tijd lopen? Dat vind ik persoonlijk bij een baanwedstrijd wel belangrijker dan op de weg.. als je in je eentje komt te zitten heb je namelijk echt 0.0 afleiding
Het lijkt mij ook hel, maar dat is 5 km sws en ik wil weer wat wedstrijdjes lopen dus ik grijp gewoon even alles aan.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: