SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Eleiko op 28-07-2015 13:23:59 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Nope. Werk lekker door in de bouwvak. Liggen veel projecten stil waardoor ik 3 weken heb om eea bij te spijkeren waar ik normaal geen tijd voor heb. En buiten het hoogseizoen op vakantie scheelt weer een hoop geldquote:
leuk joh, buiten het seizoen. Als er verder geen hond is behalve een stel bejaarden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Nope. Werk lekker door in de bouwvak. Liggen veel projecten stil waardoor ik 3 weken heb om eea bij te spijkeren waar ik normaal geen tijd voor heb. En buiten het hoogseizoen op vakantie scheelt weer een hoop geld. Win-win dus.
Klik.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:20 schreef McNulty het volgende:
Hey cor leg eens de betekenis van whiteknighten uit?
Alsof je vrolijk wordt van andere toeristen. Niks beters dan een stel bejaarden waar je geen last van hebt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
leuk joh, buiten het seizoen. Als er verder geen hond is behalve een stel bejaarden.
Ik heb nog een weekje Singapore in oktober bedenk ik me nu. Hele week in infinity pool liggen van marina bay sands
Ben jij nou een boten varende, vrachtwagen rijdende, hijskraan besturende, antenne installerende bouwvakker?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Nope. Werk lekker door in de bouwvak. Liggen veel projecten stil waardoor ik 3 weken heb om eea bij te spijkeren waar ik normaal geen tijd voor heb. En buiten het hoogseizoen op vakantie scheelt weer een hoop geld. Win-win dus.
Ingewikkeld hè dat internet jargon zo op je ouwe dag.quote:
Ga jij op vakantie voor de andere toeristen? Mmkay.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
leuk joh, buiten het seizoen. Als er verder geen hond is behalve een stel bejaarden.
Ik heb nog een weekje Singapore in oktober bedenk ik me nu. Hele week in infinity pool liggen van marina bay sands
Geen vrachtwagen helaasquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben jij nou een boten varende, vrachtwagen rijdende, hijskraan besturende, antenne installerende bouwvakker?
het wordt met de dag gekker
snap er geen pepernoot meer van
dm'en hoeft niet meer
ewa laterz
Wie ziet er nou niet liever een lekker mokkel dan een oud lijk langs het zwembad lopen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga jij op vakantie voor de andere toeristen? Mmkay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
??quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ingewikkeld hè dat internet jargon zo op je ouwe dag.
nee maar het is wel leuk als er nog wat faciliteiten beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga jij op vakantie voor de andere toeristen? Mmkay.
Als je 4 weken voor of na het hoogseizoen zit valt 't allemaal wel mee hoor. Je moet alleen niet in Juni willen skieënquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee maar het is wel leuk als er nog wat faciliteiten beschikbaar zijn.
Derek Olivie (die britse medium) had zijn test gedaan op tv en had gefaald. Meteen oh ik snap niet hoe dit kan enzo. blablablaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys A Honest Liar is echt een supertoffe docu over een supertoffe vent. Ga kijken. Nu.
Kan toch prima in oa Chili nu. Daar is het winter en zijn er ook gewoon skigebieden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je 4 weken voor of na het hoogseizoen zit valt 't allemaal wel mee hoor. Je moet alleen niet in Juni willen skieën
Buiten het hoogseizoen heb je de hotelgym voor je alleen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee maar het is wel leuk als er nog wat faciliteiten beschikbaar zijn.
True.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan toch prima in oa Chili nu. Daar is het winter en zijn er ook gewoon skigebieden.
Lekker laten zitten waar die zit. Je bent op vakantie.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Buiten het hoogseizoen heb je de hotelgym voor je alleen.
Nja het is dat hola het makkelijk maakt om de US en UK versies te bekijken, anders is het niet zo veel waard idd. Al gaan ze binnenkort geloof ik wel die regionale restricties opheffen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:14 schreef seto het volgende:
nederlandse netflix is echt om te huilen qua aanbod
betalen mensen hier srs voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |