hunquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:49 schreef hottentot het volgende:
Wat jij ervan vind Klaas, dat boeit hen niet. Ophouden met die lui huizen te geven dat boeit hen wel.
Kerk, humanitas, gemeente, overheid. Het is een miljarden industrie.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:51 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vraag me af wie dan de huur betaalt van de woning.
Daar zijn we zelfs nog nooit mee begonnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:49 schreef hottentot het volgende:
Wat jij ervan vind Klaas, dat boeit hen niet. Ophouden met die lui huizen te geven dat boeit hen wel.
Helaas wel het beeld dat bij een groot deel van de bevolking leeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar zijn we zelfs nog nooit mee begonnen.
Tenzij ze zelf een baan hebben, is het toch echt Nederland als geheel die hen gratis onderdak schenkt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar zijn we zelfs nog nooit mee begonnen.
De Telegraaf is veruit de meest gelezen krant van Nederland en de PVV staat hoog in de peilingen. Gewoon even twee andere kleine symtoompjes van dezelfde intense domheid.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas wel het beeld dat bij een groot deel van de bevolking leeft.
Onderdak bieden staat alles behalve gelijk aan het 'geven van huizen'.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tenzij ze zelf een baan hebben, is het toch echt Nederland als geheel die hen gratis onderdak schenkt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:15 schreef embedguy het volgende:
Ok, ik wilde dit posten in het geweldig hoogstaande topic van tong... Helaas gesloten dus dan maar hier... Topic verder niet gelezen maar titel deed vermoeden dat het hier zou passen.
Jeem... Helemaal geweldig doen over dat foldertje... Het zelfde geld had er op gestaan dat ze allemaal het beste naar groenland konden gaan... Dat foldertje is toch gewoon een waardeloos papiertje waar gewoon willekeurig wat landen op zijn gezet om de vluchtrlingen te besodemieteren... Er had net zo goed ider ander willekeurig land op kunnen staan... Staat imho een beetje los van het feit dat nederland goed is voor vluchtelingen...
Sowieso niet echt spannend: logisch toch dat ze ditsoort info aan vluchtelingen geven.?..
Zo gauw ze een status hebben komt het daar in de praktijk toch echt op neer. En dat is erg jammer voor mensen die al keurig tien jaar op een wachtlijst staan voor een huis.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Onderdak bieden staat alles behalve gelijk aan het 'geven van huizen'.
Nee. Staat het niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo gauw ze een status hebben komt het daar in de praktijk toch echt op neer. En dat is erg jammer voor mensen die al keurig tien jaar op een wachtlijst staan voor een huis.
Jawel. Gemeentes zijn wettelijk verplicht om ze te plaatsen en schuiven ze dus doodleuk met urgentie voor de wachtende mensen in. En aangezien deze doelgroep in veel gevallen (nog) geen inkomen heeft, wordt het via enig heen en weer schuiven voor ze betaald ook.quote:
Gemeenten hebben over het algemeen niets over dergelijke urgentie te zeggen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jawel. Gemeentes zijn wettelijk verplicht om ze te plaatsen en schuiven ze dus doodleuk met urgentie voor de wachtende mensen in. En aangezien deze doelgroep in veel gevallen (nog) geen inkomen heeft, wordt het via enig heen en weer schuiven voor ze betaald ook.
Oh nee? Wie dan wel?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gemeenten hebben over het algemeen niets over dergelijke urgentie te zeggen.
Ja, en die worden weer door de gemeentes gedwongen om X statushouders te plaatsen. En hoe doen die dat precies?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Woningcorporaties. Die werken zelfstandig.
Ok wist ik niet. Terecht dat het topic is opgeruimd. Deed er zelf ook aan mee.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:22 schreef Dven het volgende:
Tong, omdat mijn reactie zonder duidelijke reden verwijderd is :
Leefgeld wordt persoonlijk vastgesteld en ligt vaak zo rond de 40 euro per week. Ieder extra persoon in het huishouden zorgt voor een verhoging van 10 euro. Zo zal je in een huishouden van vijf vaak rond moeten komen van circa 300 euro de maand.
Die kunnen dat dus niet afdwingen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, en die worden weer door de gemeentes gedwongen om X statushouders te plaatsen. En hoe doen die dat precies?
Ik snap dat het niet in jouw straatje past hoor, maar als je de ambtelijke theorie en de praktijk nu even uit elkaar probeert te houden enquote:
Je bedoelt dus dat Nederlandse gemeentes duizenden brieven hebben verstuurd en nog enthousiast gaan versturen aan Jan en Marie, 27 jaar oud en sinds 6 jaar op een wachtlijst staan.quote:
Het zal in overleg gebeuren maar enige mogelijkheid om het bij corporaties af te dwingen is er volgens mij echt niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik snap dat het niet in jouw straatje past hoor, maar als je de ambtelijke theorie en de praktijk nu even uit elkaar probeert te houden en
http://www.rijksoverheid.(...)-verblijfsvergunning
combineert met
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1279496/
dan weten we allebei weer hoe het zit.
Nee, snap niet hoe je nu weer bij deze onzin komt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:50 schreef cempexo het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat Nederlandse gemeentes duizenden brieven hebben verstuurd en nog enthousiast gaan versturen aan Jan en Marie, 27 jaar oud en sinds 6 jaar op een wachtlijst staan.
De tekst van deze brief is kort, ivm besparing op inkt:
U bent van de wachtlijst afgetrapt.
Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, snap niet hoe je nu weer bij deze onzin komt.
Als je wilt dan lever ik deze week nog 1000 asielzoekers vanuit Denemarken naar Nederland. Volgende week nog meer, zeg eens 3000. En die week daarop....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:06 schreef Re het volgende:
een reclame foldertje van een smokkelaar, ja, die doen niet aan marketing natuurlijk
oh ja, die dooddoener weer, je hoeft helemaal niets want je kan niets op dat gebiedquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:11 schreef cempexo het volgende:
[..]
Als je wilt dan lever ik deze week nog 1000 asielzoekers vanuit Denemarken naar Nederland. Volgende week nog meer, zeg eens 3000. En die week daarop....
Ik vraag 350 euro per persoon als bemiddelingsprovisie. Zorg voor 20 bussen in Flensburg, meer hoef niet te doen. Betaling contact.
D66 en de PvdA zullen geweldig trots op je zijn !!
drukkerijen opdoeken een idee?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:13 schreef Elfletterig het volgende:
Zolang we niet snel een effectief terugzendbeleid in gang zetten, blijven de stromen gelukszoekers deze kant opkomen. We zijn overal in Europa - Nederland voorop - tenenkrommend naďef. Het simpelweg niet mogelijk om hier tienduizenden migranten op te vangen. Het is hoog tijd dat de politiek eens bij zinnen komt en concreet actie onderneemt.
Je doet in je broek van angst dat ze niet naar Nederland komen maar naar bv Zweden. Die hebben weer een marketing item toegevoegd.quote:
Dat moeten we hier dan ook maar invoeren. Anders verliezen we de strijd.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:18 schreef cempexo het volgende:
[..]
Je doet in de broek van angst dat ze niet naar Nederland komen maar naar bv Zweden. Die hebben weer een marketing item toegevoegd.
Asielzoekers mogen nu geheel gratis met de bus reizen door heel Zweden. Doel is om kennis te maken met de Zweed en het land. Kost 53.000 euro per maand.
Wat nu Re ?
Je moet toch een Unique Sellingpoint hebben, anders werkt het niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat moeten we hier dan ook maar invoeren. Anders verliezen we de strijd.
Nederland staat inderdaad voorop waar het gaat om een streng asielbeleid en het daadwerkelijk uitzetten van afgewezen personen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:13 schreef Elfletterig het volgende:
Zolang we niet snel een effectief terugzendbeleid in gang zetten, blijven de stromen gelukszoekers deze kant opkomen. We zijn overal in Europa - Nederland voorop - tenenkrommend naďef. Het simpelweg niet mogelijk om hier tienduizenden migranten op te vangen. Het is hoog tijd dat de politiek eens bij zinnen komt en concreet actie onderneemt.
Hoe kom je daar precies bij?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:26 schreef Ferdo het volgende:
Is daar serieus nog een folder voor nodig dan? Dacht dat we toch allang de reputatie hadden als de malle jopies van Europa, samen met de Britten.
ik denk dat ik ten eerste niet zo spastisch zou reageren op een suf foldertje ergens in Syrie, de rest is gewoon suf geleuter uit de grote duim. Natuurlijk wordt alles wat rooskleuriger voorgesteld, dat is hun verdienmodel (ja die van de smokkelaars)quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:18 schreef cempexo het volgende:
[..]
Je doet in je broek van angst dat ze niet naar Nederland komen maar naar bv Zweden. Die hebben weer een marketing item toegevoegd.
Asielzoekers mogen nu geheel gratis met de bus reizen door heel Zweden. Doel is om kennis te maken met de Zweed en het land. Kost 53.000 euro per maand.
Wat nu Re ?
Kan je ook omschrijven hoe je die demografische ontwikkeling concreet voor je ziet?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:32 schreef Beach het volgende:
Over 10 jaar is het bukken voor de islam hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |