prachtige form...quote:Op maandag 27 juli 2015 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivan leest even voor uit Floor.
Mark is echt een typische lafbekquote:Op maandag 27 juli 2015 23:15 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ze zal Ivan wel opdracht hebben gegeven om die peuken er door te drukken .
En laffe Mark knikt alleen maar ja
Ja, dat hoorde ik ook. Daarom snap ik er vanavond helemaal niks meer van.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:13 schreef Cheszy het volgende:
[..]
En het erge is, dat ze gisteren hebben besloten niet gelijk weer te gaan investeren en uit geven
METEN MET 2 MATENquote:Op maandag 27 juli 2015 23:14 schreef Cheszy het volgende:
[..]Waaif gaat een succes worden met de tattoo's dus dat mag (shop heeft 10.000 gekost en hebben 20 klanten gehad ofzo
)
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:14 schreef Cheszy het volgende:
[..]Waaif gaat een succes worden met de tattoo's dus dat mag (shop heeft 10.000 gekost en hebben 20 klanten gehad ofzo
)
Een fata morganaquote:Op maandag 27 juli 2015 23:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
METEN MET 2 MATEN
En er is een hiėrarchie, typische bestaande samenleving, niemand is gelijk
Wat is dan een utopiaanse samenleving???
niks meer van over en dit is vooral dankzij de mensen achter dit programma.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
METEN MET 2 MATEN
En er is een hiėrarchie, typische bestaande samenleving, niemand is gelijk
Wat is dan een utopiaanse samenleving???
Ja dat is het verre van. Voor ons.quote:
Tel daar nog minimaal 5000 bij voor het Crodwood...quote:Op maandag 27 juli 2015 23:14 schreef Cheszy het volgende:
)
En ze zijn zich van geen kwaad bewust. Nee tuurlijk niet hebzucht eerst en ik ik ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
niks meer van over en dit is vooral dankzij de mensen achter dit programma.
heeft die nou altijd dat shirt aan, zie hem steeds in dat zwart-rode t-shirtquote:Op maandag 27 juli 2015 23:19 schreef puzziepie het volgende:
Rob , de doorgewinterde Utopiaan vertelt nog ff hoe het werkt binnen Utopia
Werk pak van Robquote:Op maandag 27 juli 2015 23:20 schreef rowan634 het volgende:
[..]
heeft die nou altijd dat shirt aan, zie hem steeds in dat zwart-rode t-shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |