SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Artiesten mogen wel roken, relaties ook... bewoners stiekum..
Maar betalende bezoekers NIET !
Utopia.. waar ze het voor elkaar krijgen om alles zo te draaien dat het KLOTE is !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
De Koning rooktquote:Op maandag 27 juli 2015 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek gister de TV uitzending...en daar stak Ivan vrolik een peuk op... en rookte..vol in beeld. !
Dus..
gewoonomdathetkan![]()
![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
En de Belinda dame.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar kunnen ze dus voor beboet worden.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek gister de TV uitzending...en daar stak Ivan vrolik een peuk op... en rookte..vol in beeld. !
Dus..![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonneschijn, kijk maar eens naar buiten !
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Bjorn en Ivan weer boos op elkaar.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ivan wilde weer even de leider spelen... Bjorn laat zich niet kisten.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ruzie
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ivan weer tegen Bjurn ; je herhaalt steeds dingen
Bjurn ; dat doe jij ook jonge , ik heb helemaal geen zin in jou
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh weer over
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
''Koning Ivan kijkt naar zijn trouwe adviseur; nar Rob''quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
De bewoners zitten zelf altijd het hardst te roken tijdens evenementen of Markt... Bankje puilt uit van de bewoners...
En nu moet je dit horen..
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Het komt gewoon niet meer goed tussen Ivan en Bjorn"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ligt toch echt aan Ivan, die ziet Bjorn niet als een gelijke.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:06 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Het komt gewoon niet meer goed tussen Ivan en BjornIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
ze willen zakgeld weer gaan invoeren, 15 euro per week = 900 in de maand'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Helft van de vergadering over roken.
Het grappige is...
de BV gaat niet over roken....
Dat zou de samenleving moeten doen.
Sukkels![]()
![]()
Als ze zouden besluiten niet meer roken dan gaat Stiff waarschijnlijk een Petertje doenquote:Op maandag 27 juli 2015 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De bewoners zitten zelf altijd het hardst te roken tijdens evenementen of Markt... Bankje puilt uit van de bewoners...
En nu moet je dit horen..
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
rob ''we kunnen hier flexibel in zijn, waarom zo zwart wit'''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Gewoon gedoogbeleid simpelAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Roken heeft niets met de BV te maken... en kunnen ze dus ook niet voor de rest bepalen
Geef die aso's zakgeld en als ze weer gaan klagen hebben ze pech.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Zijn toch ook investeringen?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Roken heeft niets met de BV te maken... en kunnen ze dus ook niet voor de rest bepalen
![]()
![]()
Dat is onduidelijk... en dus verwarrend.. en geen ruggegraat... en de makkelijke oplossing..quote:Op maandag 27 juli 2015 23:08 schreef LLgetikt het volgende:
rob ''we kunnen hier flexibel in zijn, waarom zo zwart wit''
Oooh...wacht.. RobIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Zo is dat!quote:Op maandag 27 juli 2015 23:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Geef die aso's zakgeld en als ze weer gaan klagen hebben ze pech.![]()
![]()
De BV mag er anders wel voor dokken.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En de BV gaat over de evenementen, daar is roken ook een issue.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is onduidelijk... en dus verwarrend.. en geen ruggegraat... en de makkelijke oplossing..
Oooh...wacht.. Rob
Ja
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ivan: Ik ben van we doen het wel of we doen het niet ...
Anderen: Ja jij ...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dus de BV bepaalt ook het eten, de tandenborstels... Wat bepaalt de samenleving dan ?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
De BV mag er anders wel voor dokken.
En de BV gaat over de evenementen, daar is roken ook een issue.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
ligt toch vooral aan ivan, Bjorn is zeker een irritante blaaskaak maar hij wil het gewoon goed doen. Sneuquote:Op maandag 27 juli 2015 23:06 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Het komt gewoon niet meer goed tussen Ivan en BjornTEAM TAFEL![]()
En het gaat zoals altijd over roken en geld, oh ja en drinkenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf
Forum Opties Forumhop: Hop naar: