Mja Ferrari lijkt niet het achterste van de tong te laten zien.. blijft afwachtenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:40 schreef Abdus18 het volgende:
wat een verschil toch weer wat die merc's eruit pompen
En de Ferrari motor is beter dan de Renault.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:36 schreef franklop het volgende:
hmm STR langzamer dan Sauber vooralsnog, beide op softs.
JAja weet het, is vrije training.
Ze hebben ook wel de nieuwe motor deze racequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En de Ferrari motor is beter dan de Renault.
kleine gok hè, maar ik denk dat die jongens dat zelf ook bedacht hebben. Ze doen dat alleen als het niet lukt om het voor monza te regelen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:47 schreef franklop het volgende:
Was nou al bekend wanneer Renault met die grote update komt? Monza of Singapore?
Lijkt me namelijk niet zo verstandig dat pas in Singapore te doen, want daar zijn ze juist kansrijk en als je dan wat plekken moet inleveren is dat niet heel handig.
Naja het blijft Renault natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kleine gok hè, maar ik denk dat die jongens dat zelf ook bedacht hebben. Ze doen dat alleen als het niet lukt om het voor monza te regelen.
die rijden al het hele jaar in een brakke bak die 2.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde net een hele brakke Honda voorbijkomen...
Vorige race waren ze best goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
die rijden al het hele jaar in een brakke bak die 2.
nou..... vielen er wel paar weg voor hun bakkes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vorige race waren ze best goed.
haha, maar max zn prestatie is zeker geweldig?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou..... vielen er wel paar weg voor hun bakkes.
Klopt, maar ze waren redelijk gelijkwaardig aan de STRquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou..... vielen er wel paar weg voor hun bakkes.
Zo'n lage brom? Dat is het hele seizoen al zo, ze rijden op de limiterquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde net een hele brakke Honda voorbijkomen... die van Button.
nee die reed op zn top en had eveneens gelukquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
haha, maar max zn prestatie is zeker geweldig?
quote:De FIA maakt intussen bekend dat Alonso 30 startplaatsen straf heeft gekregen en Button 25 startplekken verliest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |