Ik ga in een RLS, maar wil niet gevolgd worden door camera`s.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:39 schreef Cir het volgende:
Gabs , ik wrd de hele tijd gevolgd ik heb dr geen zin in
Ben ; door wie
Gabs ; door George (camera's... vertrek vd schrijver
Over wie had ze 't?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:42 schreef TillyB het volgende:
Stiff: ik zou het heel raar vinden als ze weer geen stemmen krijgt, daar geloof ik niet in, dan is het echt een fucked up programma dit
over wie had ze het?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:42 schreef TillyB het volgende:
Stiff: ik zou het heel raar vinden als ze weer geen stemmen krijgt, daar geloof ik niet in, dan is het echt een fucked up programma dit
Haarzelf...quote:
Ik vermoed Gabyquote:Op maandag 27 juli 2015 21:42 schreef TillyB het volgende:
Geen idee, viel er zo midden in, en daarna ging het ergens anders over.quote:
Met welke reden ?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:43 schreef rowan634 het volgende:
waaif begint er weer over dat ze graag stemmen wil
maar gaby had de vorige keer toch al een hoop stemmen? misschien naomi?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen idee, viel er zo midden in, en daarna ging het ergens anders over.
Maar Nicole zit er naast, dus die zal het niet zijn.. Gabs en Gina kijkt ze eerder tegenop dan op neer.. dus Gaby misschien?
gaby was zelfs genomineerdquote:Op maandag 27 juli 2015 21:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
maar gaby had de vorige keer toch al een hoop stemmen? misschien naomi?
ze wil graag weten hoe het is om genomineerd te worden. met andere woorden, schept ze op over dat ze nooit stemmen krijgtquote:
Kan maar ze heeft echt een bloedhekel aan Gaby, dus denk wel dat ze 't over haar had.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:45 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze wil graag weten hoe het is om genomineerd te worden. met andere woorden, schept ze op over dat ze nooit stemmen krijgt
Een sleeve ook. Die is gek.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:45 schreef TillyB het volgende:
Één of andere Samantha wil een sleeve van Nicole, ze gaat haar morgen bellen.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, ze heeft wel een paar keer kwaad geschreeuwd naar Naomi in een dronken bui, waar Naomi verder niet op reageerde. Verder niet echt ruzies oid gehad denk ik? Ze heeft echt een grondige diepe hekel aan Gaby..quote:Op maandag 27 juli 2015 21:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
is een BV bespreking volgens mij, Rob had voor de bv gekozenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom zit Rob bij de bespreking? zet er dan ook Stif en Benjamin neer ofzo.
Omdat Rob bij de BV zit en Stefanie bij de samenleving en Benjamin bij de stichting.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom zit Rob bij de bespreking? zet er dan ook Stif en Benjamin neer ofzo.
Nee, ze schreef over haarzelf, Stiff zei duidelijk "als IK nu geen stemmen krijg dan weet ik het niet meer"[quote:Op maandag 27 juli 2015 21:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kan maar ze heeft echt een bloedhekel aan Gaby, dus denk wel dat ze 't over haar had.
Okquote:Op maandag 27 juli 2015 21:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
is een BV bespreking volgens mij, Rob had voor de bv gekozen
Dat zei ik toch.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee, ze schreef over haarzelf, Stiff zei duidelijk "als IK nu geen stemmen krijg dan weet ik het niet meer"[
Oooohquote:Op maandag 27 juli 2015 21:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee, ze schreef over haarzelf, Stiff zei duidelijk "als IK nu geen stemmen krijg dan weet ik het niet meer"[
quote:
Oke, thanks.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
Als zij weinig tot geen stemmen krijgt is er echt iets behoorlijk mis aan het gaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |