En het zwembad?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:43 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Van Colinda dan lopen ze aardig achter met betalen
Ssst.. dat zijn Bas en Mark via een achterdeur aan het afbetalen..quote:
Nicole moet nog een shader voor haar tattooshop,e.d...quote:Op maandag 27 juli 2015 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Alleen de boodschappen moeten er nog af voor komende maand begrijp ik nu.
maneer wilde niet dat corretje in Natura betaaldequote:Op maandag 27 juli 2015 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu nog 3x350 euro voor het raam van Collinda..
Wat kostte dat ding? 3 roodjes?
Via mark zn achterdeur?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ssst.. dat zijn Bas en Mark via een achterdeur aan het afbetalen..
1000 euro.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu nog 3x350 euro voor het raam van Collinda..
Wat kostte dat ding? 3 roodjes?
quote:Op maandag 27 juli 2015 22:43 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
prestatie![]()
![]()
![]()
OT ..de kwellness is bijna afbet
nog 3keer 350,- voor het raam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Heel simpel. Iedereen doet investeringen, die ze vervolgens mee naar huis nemen.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:46 schreef Yeszie het volgende:
Wat is daar nu fout gegaan en wanneer ze staan al zo lang in het rood volgens mij het heel jaar 2015 al .
Waar ging het mis wie durft ?
Ja. Ik denk dat die kosten van de bestelling die Wim gaat doen voor al die dingetjes op het terrein en de B&B in de Wellness er ook niet bij zitten.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nicole moet nog een shader voor haar tattooshop,e.d...
sfeermakersquote:Op maandag 27 juli 2015 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
Of ze algemene voorwaarden willen....
[ afbeelding ]
Kordwood, Obstakel run, wellness, 1800 euro per week aan boodschappen, vide, tattoo shopquote:Op maandag 27 juli 2015 22:46 schreef Yeszie het volgende:
Wat is daar nu fout gegaan en wanneer ze staan al zo lang in het rood volgens mij het heel jaar 2015 al .
Waar ging het mis wie durft ?
Dus de boekhouder heeft verzuimt ?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:46 schreef ES... het volgende:
[..]
Heel simpel. Iedereen doet investeringen, die ze vervolgens mee naar huis nemen.
Kan je Rob een narrenhoed geven? Dan is het plaatje compleet.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
Of ze algemene voorwaarden willen....
[ afbeelding ]
Gio kon er toch niets vanquote:Op maandag 27 juli 2015 22:48 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dus de boekhouder heeft verzuimt ?
En dan heeft die zoveel praatjes , volgens mij liep het onder Gio toch beter als onder Mark .
Nee hoor, ze bakken er allebei niks van. Maar komt gewoon door hoe ze als groep bezig zijn. Alleen maar investeren en geen opbrengsten.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:48 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dus de boekhouder heeft verzuimt ?
En dan heeft die zoveel praatjes , volgens mij liep het onder Gio toch beter als onder Mark .
Rob is toch een bever?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Kan je Rob een narrenhoed geven? Dan is het plaatje compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |